Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#46
Ohoh, V8 ka kohe? Ega see Montreali oma pole vast sest sellel pidi õlifilter sellise kohapeal olema, et mootor tuli maha võtta õlivahetust tahad teha :D
Sellel pildil siin on filter kõige lihtsamas kohas, kus üldse olla saab.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#52
::itpnt::

kordamine on tarkuse ema :icon_angel:

Kui hommikul auto ei käivitu, siis ei tasu kuulata igtasorti tegelinskeid, kes oma nõu ja jõuga appi tulevad :icon_censored:

eile hommikul siis mul vennas käivitas autot (öö oli külm, autoks fööniga naftapressist passat) ning astus ligi hea inimene, kes võttis oma varudest välja purgikese käivitusaerosooliga ning lasi seda mehiselt sisselasketrakti :banned: :banned:

HOOLIMATA sellest, et ma olen sellise tegevuse ohtusid Talle mitu korda lahti seletanud ei meenunud need sel hetkel (ja auto oli ju vaja käima saada)

ja tulemus on see, mis pidigi olema- käis pauk ja vahejahuti "vann" on kaheks tükiks :icon_censored:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#55
ts kirjutas:tulemus on see, mis pidigi olema- käis pauk ja vahejahuti "vann" on kaheks tükiks :icon_censored:
Aga masuudikas läks käima või mitte ?
Kui läks oli algne task done
kui mitte oli puhas kadu
:roll:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#56
AN:
kontrollisin : on küll sama auto, mis Sa mõtled :mrgreen:

E.T.
ja diisel läks käima siis kui temperatuur oli alla -12 langenud (nagu sellel autol alati)

P.S. kui vahejahuti vann puru on, siis pole ju mitte mingit vahet kas läks käima või mitte sõita- ikka ei saa ju ( :roll: ei oot- saab ikka ainult, et ei tohi)
Kuigi perfoomanss on tasemel (vabalthingav madalsurve 1,9diisel)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#57
Sõita saab temaga sama loogika alusel, millega eetrit sisselaskesse pihustatakse ;)

A mis masuudikal viga on - nii hõredaks läinud, et ei suuda pauku üles lüüa enam või mõni leebem veake?
Mis VAG com näitab?

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#58
kütus- ikka kütus :mrgreen:

klassikaliselt on sees alla poole paagist ja osaliselt parafiiniga segatud (sügisest saati pole vist kaht tervet paagitäit läinud- ja nagu ikka see praht, mis põhja jääb jääb põhja)

IRW@sõitmine [nooh tegelikult kui eetrit jahutijärgsesse torusse jätkuvalt pikustada, siis saab vast veel mõned kilomeetrid läbida]

ja siinkohal tervitused headele inimetele, kes ikka appi tulevad- oleks võinud ju ka hullemini minna :icon_thumbup:

OK...

... no ega vist ikka ei oleks

P.S. praeguseks teada, et kõiketeadev eetrimees ei olnudki lihtsalt eetrimees vaid oli rekkamees :P

P.P.S. tahaks tervitada VAG enzinjeere :arrow: kõik kruvid poldid on ilusti käeulatuses- lausa lust ... muudkui aga kruvi... AINULT et selleks, et tükid tervelt kätte saada tuleb ikkagi pool auoto lahti lammutada :banned:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#60
yldiselt kui tuleb eemaldada radika tugitala, p6hjakate ja stange ning kui seda ei 6nnestu teha ilma tulesid mahakruvimata, siis ma ytleks juba kyll, et pool autot- jahuti v6iks eemalduda ka p6hja alt

muuseas - alati on tore leida, et keegi osav inime on juba autoga tutvust teinud (osa kinnitusi on juba l6hutud)

kui nyyd veel ka jahuti oleks (siiani odavaim sobiv tykk- 105 raha ja natuke aretamist; kasutatud originaalasi 100 raha pluss postikulu) ....

kuram kyll... paneks kohe eetrit selle peale ... kellelgi kuhugi
Tegelikult ma olen normaalne....