Page 4 of 6

Käib kolks :P

Posted: 10 Jan 2007, 16:34
by Slicer
ok, see on reeglina, et peaks olema korpus üksinda, kuid kas saab ka koos nendega? ütleme et ma tean et kõik kombes kuna uus kast jne.?

Käib kolks :P

Posted: 10 Jan 2007, 18:08
by ts
Põhimõtteliselt ikka saab (kõike saab), kuid sel juhul ei ole täiesti kindel, et kast ka hilisemalt sellisena toimib nagu peaks



Tiiba auto küljes keevitada on võrdlemisi lihtne, summutit seevastu juba keerulisem. Kuid need ei ole ka alumiiniumist :wink:



kuna keevitamisel tekib kõrge temperatuur (eriti veel alumiiniumi korral), siis ei ole 100% kindel, et see korpuses olevaid detaile ei nõrgenda või suisa ei riku (karastamise põhimõte on ju antud situatsioonile vastupidine)



seega lõppkokkuvõtteks-> saab, kuid AINULT omal riskil :wink: kuna ~75% tõenäosusega ei juhtu hullu midagi

tõsi küll, kui juhtub, siis ~25% tõenäosus ei lohuta ja kasti remondil pole nagu üldse mõtet :lol:



selle jutu lõpuks tooks näite kah-> tuttaval keevitati summutit, auto küljes, akujuhtmed akul maas. peale keevitustöö lõppu oli ECU otsas ja MOTT. Tõenäosus, et mahavõetud akulemmidega väikese pinna keevitamine toob kaasa ECU riknemise on tegelikult ~0,1% muidugi ei lohutanud teda :wink:

Käib kolks :P

Posted: 10 Jan 2007, 18:49
by Slicer
hmm selge, lihtsalt võimalus teha paranduses ja kallima raha eest ja siis ühe tuttava soovitatud isiku juures, onu küll ütles et miks peaks kogu kasti lahti võtma, et piisab kui õli välja lasta ja siis keevitada. Seega ma siin kaalungi.

Ametlikus kohas läheks umbes 9000 maksma kogu värk. Aga noh selle mehe käes pidi poole vähem minema :roll:

Käib kolks :P

Posted: 10 Jan 2007, 18:59
by ts
onu küll ütles et miks peaks kogu kasti lahti võtma, et piisab kui õli välja lasta ja siis keevitada


kui see onu sulle garanteerib, et mitte midagi ei juhtu ning saad garantii, et kui ikkagi mingil hetkel juhtub, siis ostab uue kasti, siis otsustaksin ise onu kasuks :roll:



seda muidugi tingimusel, et tegu on piisavalt pädeva isikuga :twisted: :lol:

Käib kolks :P

Posted: 10 Jan 2007, 19:04
by Slicer
jah, mu onu tunneb seda tegelast ja eks ma uurin siis seda garantii värki ja särki. Tänud nõu eest!

Käib kolks :P

Posted: 25 Jan 2007, 20:17
by Slicer
Sain siis ikkagi TRK's oma auto remondi tehtud. Tegid kiiresti ja hästi. Nimelt oli vaja mul käigukasti küljest lahti lõigata sinna murdunud põhjakinnituse poldid ja siis käigukasti keevitada ka kuna üks nurk oli ära murdunud, kus polt sees käis. Vahetasin siis ära veel mootoririhma, kuna ei teadnud millal viimati vahetati (arvatavasti oma 70 000 km tagasi :?) siis veel hammasrihma rullid ka. Käigukasti uus õli sisse ja kombes . Kokku läks 8600kr. Nüüd on kohe teine minek autol 8)

Käib kolks :P

Posted: 26 Jan 2007, 02:49
by E.T.
ahaa... see oli siis sinu Bello mis seal säras üleeile... :)

no, õnnitlused igal juhul minugi poolt toimiva auto puhul :)

Käib kolks :P

Posted: 31 Jan 2007, 09:46
by Slicer
Ma tänan Sind lahkete õnnitluste eest. :)

Arvan jah, et see pidi minu oma olema. Teist samasugust Eestist ei leia 8)

Käib kolks :P

Posted: 31 Jan 2007, 17:50
by E.T.
...

no ja nüüd kui alfa tomib on aeg hakata mõtlema ka karikasarjas osalemisele...



info leiab ürituste alt.

Käib kolks :P

Posted: 04 Apr 2007, 17:24
by Slicer
Uued mured.



Nimelt avastasin nädalapäevad tagasi, et vaikselt veeredes, käib imelik kõrin esimeste rataste juurest (juhipoolse). Niipea kui vajutada pidurile, siis kõrin lakkab ja sama kui natuke kiirendada. Aga niipea kui lihtsalt sõidan siis kostub keskmise valjudusega kõrin, mis on sellest ajast järjest valjemaks läinud. Alguses oli seda tunda ainult siis kui sõita kiirusega 0-40 km/h. Kuid nüüd enam vahet pole. Samas pidurid pidid mul kulunud olema ja vajavad peale seda suve vahetust, vähemalt Kalvo sõnul, kuid pidurdavad normaalselt (ei krigise ega häälitse). Ning kui alguses oli kuulda selgelt, et juhipoolsest rattast tuleb, siis nüüd on see ühtlaseks muutunud, tunub et ka kõrvalistuja poolt kostub. Kas laagrid äkki?

Käib kolks :P

Posted: 04 Apr 2007, 17:37
by E.T.
laagrid peaks pigem undama nagu hydroelektrijaama turbiinid pinges...

lisaks laagritele omaselt peaks heli muutuma kurvis... olenevalt suunast kas valjemaks või vaiksemaks.



aga internetis diagnoosida auto vigu suudab vaid signore TS... minu napp aru saadaks su pirni uulitsale.

Käib kolks :P

Posted: 04 Apr 2007, 17:44
by Luman
Nii on viga suht keeruline määrata tõesti, samas ega endal peale rattalaagri midagi kohe päeh ei torka :roll:

Käib kolks :P

Posted: 04 Apr 2007, 17:45
by Slicer
Seal pirni uulitsal pole mul hetkel midagi teha, raha on vist 3 koidulat :P

Ütleme nii et selline heli on, nagu oleks kodarate vahel papi tükid ja siis tekib mõnus põrin. Nagu poisikesed ikka vanasti ja ka vist praegugi oma jalgratta külge kinnitavad neid mängukaarte pesulõksudega :P Keerates on tegelt sama heli, kuid mitte alati. Isegi kunagi vist kuulsin (tegin sõites akna lahti ja pistsin pea nii palju välja kui sõites võimalik) siis oli isegi mingi pisike vilin kuulda. Kuid kinniste akendega seda küll pole võimalik kuulda. Muidu liigub auto normaalselt.

Käib kolks :P

Posted: 04 Apr 2007, 18:21
by urmaso
sul rattapoldid on ikka kinni :)

hahaa

Käib kolks :P

Posted: 04 Apr 2007, 18:34
by Slicer
urmaso wrote:sul rattapoldid on ikka kinni :)
hahaa
rattaid katsusin, ei logise