jah... lugesin ka ükskord ühest margifoorumist probleemi kus kodanik kirus, et eelmine auto oli "Y" ja sellel külmasid uksed kinni iga talv... nüüd vahetas "X" margi vastu ja tuleb välja, et see on sama sitt auto ja probleemid korduvad ka seal. lisaks jäi kõlama, et ta plaanib sellest halvast autost vabaneda ja järgmist marki katsetada.
issanda loomaaed on imeline.
lisaks silikoonisisaldusega õlile mille abil saab vetthülgavaks ja seega ka praktikas mittekülmuvaks muuta kummipinnad on võimalus ka metallist liikuvaid detaile võida selleks sobilike produktidega, näiteks masinaõli ja mootoriõli segu, mis on piisavalt paks, et mitte maha valguda esimese vihmaga!
PS! LUKUÕLI nime kandev aerosool on saadanast, sulatab üles küll aga kahjuks müügiargumendina mõjuv MÄÄRIV OMADUS praktikas liikuvaid detaile ei määri... küll aga määrib ukse välispinnale nõrguva riba... vbla ka käsi ja muud sinnajuurde kuuluvat
PS2! rege rauta suvel, vankrit talvel... määrime 2007 aastal juba oktoobri alguses kõik ära ja talvel lööme vilet ja naeratame.
NB! tegemist on vaid minu arvamusega ja seega mitte ainutõega
