Kuigi esimese katsega mootorit käima ei saanud (diagnosteerisin starteri poolsurnud seisundit), töö käib täiega. Mõned pildid huvi soojendamiseks
Turbo T3, flants+tihend, sisselaske toru, põlved, silikoonlõdvikud...
Sisselaske osa blow-off klapiga:
Kompott:
- uued 240CC pihustid (******701 nagu 155Q4 näiteks

)
- mootor ise ex 1500cc 8V bicarbo boxer
- sisselaske kollektor 8V sissepritse oma
- aju 16V boxeri oma
Vea otsing käis täiega
Nädala jooksul loodan leida aega et saaks visata sisse teine starter ja lõpuks käivitada. Siis plaanides mootori implanteerimine teise auto kapoti alla (roosteta raisk

) ja siis kollektori keevitamine. 27 juuni ju nina peal, olemas suur tahe sinnamaani valmis jõuda!