Page 4 of 4

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 15 May 2007, 10:39
by E.T.
8)

cool

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 15 May 2007, 15:43
by Krahv
Minu poolt kah siis mõned PILDID

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 15 May 2007, 22:53
by SlavoZ
Ja paar lühikest video lõiku

Alfa 164

Alfa 156

Kahjuks, ei saa seda põletatud kummi lõhna edasi anda...

Mõlemad lõigud arhiivis siin

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 15 May 2007, 23:52
by bnd
Kristi vaatas videot ja arvas, et tema ei elaks üle tervet päeva sellises vilinas :D



Ei noh! piltidelt vaadates kah selline vihane nn "oma auto tundma õppimine", eriti kui veel videot vaadata, kõik sõitsid niiiii tasakesi ja tunnetasid oma masinat :D

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 16 May 2007, 00:34
by vedruseib
oih... kuulge kutid... mul jäi küll väärt üritus nägemata praegu :(

aga selle eest olen praegu rootsis... pühapääv pakkisin asju :P



Rootsis on küll olukord palju kurvem :(

ainult saabid ja volvod... isegi audid ja bemmid on suures vähemuses.

Siiski olen mõnda üksikut alfat ka näinud... üks punane 156 2,0 selespeed... (plekkvelgedega) on hotelli ees... ja päeval sõitsin mööda ühest 164'st... nii, et siinkandis on küll lood nutused :(

Probleem suht ülerootsiline, kuna olen stockholmist gõteborgini peaaegu kõik kiirteed läbi kimand juba...

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 16 May 2007, 01:07
by alfanatico
Ja paar lühikest video lõiku
Alfa 164
Alfa 156


...oi-oi-oi, sookured on tagasi, mets kajab :D

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 16 May 2007, 01:17
by VML
njaa...väärt asi jäi nägematta :cry: lõpuks üks alfa liikvel, kuid liiga hilja selleks korraks, oleks fiatiga tuld kuid võta näpust miski itaalaste vandenõu ka see on otsad andnud :evil:

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 16 May 2007, 01:27
by VML
ja kasutaja Vedruseibile teadmiseks-alfasid on rootsis palju kuid enamust ei kasutata igapäevaselt-rohkem nagu kiisu mis pühapäeval kuskile nurruma viiakse :lol: kokkutulekud paistavad piltidelt seal vägevad olema... ja enamus autosid nati järeleaidatud mootori ja veermikuga... :twisted:-seega tänaval eriti ei kulge :roll:

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 16 May 2007, 04:45
by vanur
"oma auto tundma õppimine" :lol: :lol: :lol: .ma sain usku juurde, korralik vedrustus+õiged seaded tuleb 164-le sauga ajaks alla kruvida.

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 16 May 2007, 11:35
by E.T.
vedruseib wrote:Probleem suht ülerootsiline, kuna olen stockholmist gõteborgini peaaegu kõik kiirteed läbi kimand juba...


volvo tehas on göteborgis... oma inimesed saavad nüüd küll vaid 1 auto aastas omainimese hinnaga aga see businex õiseb seal ikka edasi...



ja rootsis jah seda kodurauda kasutatakse igapäevaseks tagumiku transpordiks ja muid ärevamaid asju rohkem hobiks...

Alfa karikasarja III etapp RAPLA... Alfa Picnic Sportivo

Posted: 23 May 2007, 03:13
by vedruseib
hobiks paistab siin kõvasti kõikvõimalikke uunikume olevat... põhiliselt USA rauda... suured Buickid, Caddilacid jmt on suht popid. Katusega ja katuseta. Lisaks siis karmid ameerika musklid, mis Mustangi klassi käivad... (kõiki neid marke ei teagi)

Päris olulisel kohal tunduvad ka just Volvo enda vanemad ja veel ümarad mudelid.

Kuna sõidan varahommikust hilisõhtuni ringi, siis ometi võiks ju mõni kiisu ka silma hakata, keda vaid erijuhtudel välja jalutama viiakse... aga üldiselt siiski mitte... peale nende uunikumide pole midagi erilisemat sõitmas küll näinud... (va akna all seisvad Jaguar MK2 ja Marcos Cossworth). Ühe tuttava jutu järgi oli säärane jaguar eestis 1,5kiloruudus hinnaga müügis olnd. :D ühel tuttaval kaks sellist garaazhis restaureerimist ootamas.



Muideks... samas garaazhis on ka kaks Alfat... kahjuks polnd võimalust pilti teha ja enam netist piltide järgi ei oska üles otsida... aga peal olid mõlemal kaheliitrised kahe karbussiga mootorid, mis pidada suur haruldus olema ja kõik jääraja jmt rallimehed selliseid mootoreid ullult taga ajavad.