Page 33 of 40
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 13 Oct 2011, 15:16
by Slicer
Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 13 Oct 2011, 15:21
by starfild
Aa, ok. Minu imestus oli tingitud mingite vanemate 103 ja 110 kw diislite põhjal.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 13 Oct 2011, 16:24
by mrt
Kes tahab chipimist proovida, siis on mul üks 10v diisli oma üle
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 13 Oct 2011, 16:42
by H.E
Slicer wrote:Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Tõbmad wastegate vaakumklapi küljest vooliku ära ja tuleb raudselt üle 30% lisajõudu.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 13 Oct 2011, 18:27
by Slicer
Keegi ei väidagi vastupidist, kuid siis on juba natuke riskantsem "tjuuning" ja saad kokkuvõttes rohkem kui kauplesid :butt:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 14 Oct 2011, 02:35
by Slicer
Autopiibel
Päris huvitav lugemine (inglise keeles).
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 14 Oct 2011, 11:33
by E.T.
Anthrax wrote:Slicer wrote:Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Tõbmad wastegate vaakumklapi küljest vooliku ära ja tuleb raudselt üle 30% lisajõudu.
Ma julgeks pakkuda, et siis tuleb hoopis fuelcut

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 14 Oct 2011, 12:08
by cyber
Fuel cut tuleb, kui see on sinna sisse progetud..

Võib ka kena pauk tulla..

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 14 Oct 2011, 12:16
by MorzokMan
On huvitav.. Aga minusuguses rumalas tekitab see rehviteema ikkagi küsimusi:
Kui rehvi laius ei muuda pidamist, siis
a) miks ei topita kiirematele autodele alla kitsaid ent madala profiiliga ning pehmest segust rehvi?
b) miks suureneb siiski märgatavalt kütusekulu - ainult õhutakistuse arvelt?
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 14 Oct 2011, 12:30
by cyber
Seal on ju seletatud..

Kiire kurvisõidu puhul on veel väga palju momente, mis mõjutavad pidamist. Kiirel otsesõidul ei pruugi vahet ollagi. Meenutades miilisõidult mõningaid soomlasi, kes ilmusid starti 195/50 rehviga ja tegid 300+ ..

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 14 Oct 2011, 19:51
by Slicer
Jep, vaata motors24.ee Viljari sõite Soomes, seal oli ka neil alguses all ülimalt lai rehv, vahetasid kitsama vastu ja sõitsid paremaid aegu!

Ise ütlesid ka, et parim otsus üldse seni

Lai rehv on vajalik siis vist kui on külgsuunas mõjuvad jõud, kui auto peab suurel kiirusel kurve võtma ntx.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 17 Oct 2011, 18:08
by starfild
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false; misse seal tagaplaanil on....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 17 Oct 2011, 19:17
by Slicer
Kuidas sul see silma jäi? Otsisid vanat mersut omale? :icon_roll:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 17 Oct 2011, 19:20
by starfild
Nääh, mina olen esialgu rohkem nagu uue-kooli mees. Ise näppe õliseks ei tee ja nii.
Pigem viidati, et "näed, selline asi peidus taustal"...
Aga ikkagi..kes...
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 17 Oct 2011, 19:24
by Slicer
http://www.streetfire.net/video/alfa-gt ... 325952.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh sweet Jesus! :icon_clap:
Aga :icon_cop: võib tülitama hakata
