Page 33 of 40

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 13 Oct 2011, 15:16
by Slicer
Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 13 Oct 2011, 15:21
by starfild
Aa, ok. Minu imestus oli tingitud mingite vanemate 103 ja 110 kw diislite põhjal.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 13 Oct 2011, 16:24
by mrt
Kes tahab chipimist proovida, siis on mul üks 10v diisli oma üle

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 13 Oct 2011, 16:42
by H.E
Slicer wrote:Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Tõbmad wastegate vaakumklapi küljest vooliku ära ja tuleb raudselt üle 30% lisajõudu.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 13 Oct 2011, 18:27
by Slicer
Keegi ei väidagi vastupidist, kuid siis on juba natuke riskantsem "tjuuning" ja saad kokkuvõttes rohkem kui kauplesid :butt:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 14 Oct 2011, 02:35
by Slicer
Autopiibel

Päris huvitav lugemine (inglise keeles).
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 14 Oct 2011, 11:33
by E.T.
Anthrax wrote:
Slicer wrote:Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Tõbmad wastegate vaakumklapi küljest vooliku ära ja tuleb raudselt üle 30% lisajõudu.
Ma julgeks pakkuda, et siis tuleb hoopis fuelcut :P

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 14 Oct 2011, 12:08
by cyber
Fuel cut tuleb, kui see on sinna sisse progetud..:P Võib ka kena pauk tulla..:)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 14 Oct 2011, 12:16
by MorzokMan
Slicer wrote:Autopiibel

Päris huvitav lugemine (inglise keeles).
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On huvitav.. Aga minusuguses rumalas tekitab see rehviteema ikkagi küsimusi:
Kui rehvi laius ei muuda pidamist, siis

a) miks ei topita kiirematele autodele alla kitsaid ent madala profiiliga ning pehmest segust rehvi?
b) miks suureneb siiski märgatavalt kütusekulu - ainult õhutakistuse arvelt?

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 14 Oct 2011, 12:30
by cyber
Seal on ju seletatud..;) Kiire kurvisõidu puhul on veel väga palju momente, mis mõjutavad pidamist. Kiirel otsesõidul ei pruugi vahet ollagi. Meenutades miilisõidult mõningaid soomlasi, kes ilmusid starti 195/50 rehviga ja tegid 300+ ..:P

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 14 Oct 2011, 19:51
by Slicer
Jep, vaata motors24.ee Viljari sõite Soomes, seal oli ka neil alguses all ülimalt lai rehv, vahetasid kitsama vastu ja sõitsid paremaid aegu! ;) Ise ütlesid ka, et parim otsus üldse seni :P
Lai rehv on vajalik siis vist kui on külgsuunas mõjuvad jõud, kui auto peab suurel kiirusel kurve võtma ntx.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 17 Oct 2011, 18:08
by starfild
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false; misse seal tagaplaanil on....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 17 Oct 2011, 19:17
by Slicer
Kuidas sul see silma jäi? Otsisid vanat mersut omale? :icon_roll:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 17 Oct 2011, 19:20
by starfild
Nääh, mina olen esialgu rohkem nagu uue-kooli mees. Ise näppe õliseks ei tee ja nii.
Pigem viidati, et "näed, selline asi peidus taustal"...

Aga ikkagi..kes...

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

Posted: 17 Oct 2011, 19:24
by Slicer
http://www.streetfire.net/video/alfa-gt ... 325952.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Oh sweet Jesus! :icon_clap:

Aga :icon_cop: võib tülitama hakata :D