Auto Teemaline Suvaline Pläma

#541
ts wrote: Kannan ette-> nägin bnd GTA-d mööda vuramas :roll:


:lol: Ma isegi ei saa aru, kuidas sa seal suutsid mu ära näha ??? Pärast seal tõkkepuu taga välja saamist oodates vaatasin ja krt, ma küll ei oskaks nii linnapildis üht autot otsida :D



Imeline mees :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#544
:roll:



see on lihtne küsimus-> proovi võidu joosta, kui jalad on kinni seotud :mrgreen:


Christopher Reitz graduated from Art Center Europe in Switzerland, and began his career at VW, before joining Audi in 1996, where he worked on the inthe interior design for the Audi A4, A6, A2 and the AL2 concept. He joined Nissan Europe in 1999, where he led the design of the Crossbow 4x4 concept, unveiled at the Frankfurt Show in 2001.


Palju õnne :?



eelnevalt said siis 159 ja brera kerge bmw puudutuse ja nüüd siis liigume OOOO ja NiSsani poole?
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#546
fiii-jatt 500 on omale nissan micra look-ö-laik esituled ja üsna ülbelt maha viksitud mini cooperi tagatuled saanud...



PS! lisaks Luigi vuntsid muidugi :D





eks neid sarnasusi võib leida palju... konkurentide tunnusjoni üle võetud ja oma vürtsiga maitsestatud kaste peale kallatud...



jaa pannis tehti krips kraps tagaveoline leks uss valmis, et bemmile konkurentsi pakkuda... kohati suisa kahju et alfa konkureerides bemmiga kasutab oooo samu vahendeid (1 esiratta vedu ja neli vedu).



aga M3 on ikka veel parem kui oooo s5

seega...



rahvuslikud eripärad aina tuhmistuvad ja lõpuks on järel selline mõnus pruunikas kollane sopp...



hetel tasub veel subarut osta, see ei sarnane mingis ostsas lokkava insenertehnilise lohakuse ja bratwurstiga...



-e-

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#547
eelmine disainiboss ju mini juuures tegev oli

uus disainiboss seevastu hoiab tulevalt micrast, kui osaliselt enda loomingust kinni



:roll:



mis puudutab jaa panni, siis toyota on aegade algusest alates tootnud tagaveolisi autosid ja muuseas-> neid on meeeeeeeeeeeeeletutes kogustes ning mis seal salata-> enamus neist (crown seeriasse kuuluvad sõidukid) näevad ka üsna hääd välja 8)



Alfalt rööviti jõhkrat tagavedu koos naha ja karvadega aastal 1988 kui leiti, et tagavedu on hääbuv ja mõtetu nähtud Fiati grupis ning AR ei pea olema mitte üldse eriti sportlik (vaid hoopis odav toota).

Sportlikuks sõiduks on ju maseratid ning ferrarid... mis võistlevad siis BMW-ga samal pulgal



tegelikult tasuks korraks vaadata fiat'i konkurentsivõimet kogu grupi ulatuses, mitte markide lõikes :roll:



ainsana on katmata kõrgeima kategooria luksussõidukite kategooria (kuhu kuulub siis üldse kokku ainult kolm firmat: RR, B ja M: loe bmw, vw ja mb) :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#548
oeh



fiati marketing on üsna kipakas eeltoodut arvesse võttes



B ja Fe ei ole isegi sama klassi sõidukid ju...



A ja B võiks konkureerida



Fi ja O





___

B-bmw

Fe - Ferrari

A - Alfa

Fi - fiat

O - opel



asi fiati leeris kisub ikka VAG poole

kallis V on A

ja kiire V on L



__

V - volkswagen

A - audi

L - lamborghini





ainult, et

mulle tundub, et F-jatt vaevleb senimaani linnalegendis töökindluse puudumisest ja vag naudib vanu vilju saksa auto oivalisest töökindlusest (korrosioonitõrje osas pole midagi vag poole köhida, seal reklaam tarbijat ei koti).





kui nüüd rahalugemine ja kübaratrikid kõrvale jätta, siis on kahju vaadata kuidas alfa legendi lammutatakse selleks et temast teha parem fiat :(



ÕNNEKS on stiilitsenter vähemalt suutnud veel toimima jääda ja KUULUS itaalia disain matab senimaani hinge suhteliselt lakutud saksa auto kõrval...

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#549
mitte b ja fe vaid ikka b ja m :roll:



kolmhark torkab propelleri läbi igas kategoorias ja asendis kus seda leida võib (tuleb vaid oodata kas väike Maserati siis lõpuks krrt küll tuleb või mitte. -> loe BiTurbo oli e30M vastas, Shamal/Ghibli e36M vastas ja viimaste vastu on tühjus)



tavamudelite vasta kilbi ja ussiga reeglina ikka saab (nii OOOO rõngal stringide kui ka MoJo-ga sõitvate sõidukite puhul)



Tegelikult Fiati esialgse idee poolest on Fiat igamehe sõiduk, AR sportlik sõiduk, Lancia luksuslik, kolmhark luksusspotlik ning hobune on hobune...

Abarth seevastu on :twisted: pisike vihane putukas (lubatavalt Abarth ei hakka iialgi tjuunima muud, kui max väike keskklassi autosid)



VAG puhul on pilt pehmeltöeldes kollasevesine :roll:



Bentley kasutab VW Phaetoni :!: :!: :!: tehnikat (või pigem vastupidi) kõike unifitseeritakse, järjepidevalt spekuleeritakse teemal, et VW kasutab sellepärast nii magedat salongimaterjali, et aOOOOdi oma parem paistaks jne jne jne



ja Saksa autotööstuse suurimaks öööööö veidruseks IMHO on tegelikult siiski asjaolu, et Premium klassi (isegi luksusautode klassi) sõidukitele saab siiamaani :!: T :!: E :!: K :!: S :!: T :!: I :!: I :!: L :!: materjalist istmekatteid (OMFG -> lähen ostan omale miljoni eest auto ja saan ülikonnariidest istmekatted... samasugused nagu on VW Polos)



P.S. juhiks tähelepanu sellele, et kiire OOOO on lambo, kiire VW on Bugatti :wink: ja kallis VW-OOOO on Bentley
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#550
kusjuures



ma ei arva, et ma oleks parem mees nahkpintsakut kandes...



imho on nahk nõme materjal autos (kuigi praegases PANNIS just nahk on - aga vaid seleks et sealt on mugavam okset jms jama korjata mida imik eritada võib).



nõus ülikonnariide märkusega... kangast annab teha ka nägusat

Alfatex näiteks ;)





eluaeg riidest istmeid pooldanud... ja ei usu et see eelistus muutuks lähiajal.

riie hingab, riidel on suhteliselt madal temperaturi inerts ja temp juhtivus... etc





lisaks miks peaks olema autos kellegi nahk?

järgmiseks siis sarved kapotil?





ah vahet pole

nahktuba on ilus aga minu jaoks seni veel veidi ebamugav...

talvel tahab kannikas ära külmuda seal peal (hetkeni kuni soojendus lõpuks ärkab) ja suvel viskab püksi higist ligedaks jalas...



sama ajuvaba kui aastaläbi nahkpükse kanda





kui üldse siis alcantara...





IMHO



dont kill the messenger

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#551
lancia....

hf integrale



luksuslik





no misasja...





need uued serverid ratastel on jah ultraluks...







IMHO

võiks olla võrdluses turunduslikult



Fiat - igamehe Opel (aga stiilsem)

Alfa - (väiksed saksalsed bmw 1,3, oooo 3,4,5, mesadest ma ei tea midagi...)

Mase - lukssport (BMW 5, 6, 7, oooo 6, 8, mesamudelitega hädas )

Lancia - käresport (amg, m, abt, mtm jms pumbatud steroidfritsud)

ferrari - lambo ja buga (rikkad avastajad, meil pole seal mängumaal midagi teha)



F ainus viga on odava itaalia disaineri hilbu kombel mudelitega pidevalt koormata... õnneks ei lähe nad sama kiirelt odavaks kui eelmise hooaja gucci kott...



IMHO on BUGA rikka avastaja mänguasjadest ikkagi see KÕIGE KÕIGE

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#552
Nahkmööblist võiks pikemalt rääkida. Isegi praegu eelistaks nahka just E.T mainitud põhjustel, et kui põnnil rõõmsam sõit, sest saab midagi lätsutada, siis on mul rõõmsam sõit, kui see kõik hiljem lapiga maha saab nühitud, mitte n-tuhande krooni eest puhastatud.

Aga miinuseid peale selle, et kui pole just sportlik iste, siis kanni-pidamine pole nii hea, kui tekstiilil (ja muidugi hind kallim) ei teagi. E.T valgustas nüüd veits. Plusse veel?

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#553
kiireltsõitmiseks loodud nahkmööbel on muide üsna hea pidamisega ;)

meenutab seemisnahka oma välimuselt...



volvo nahk mälu järele oli tõmmatud üsna lapiku tabureti peale ja samas ka parajalt poleeritud ja libe... (seda lihtsam koristada on)



mu PANNIS on siuksed kõrgete servadega nahktoolid... maha libisemise ohtu ei ole... enam ei ärrita isegi see kui poiss soppa nõrutab kummikust otse toolile...



ootan kerge ärevusega suve... must nahk - sulav rasv...





naha hooldus ei ole ODAVAM kui tekstiili oma !!!

küll aga saab teda ise igapäevaselt mugavamalt esteetiliselt OK tasemel hoida.

tegelikkuses saab isegi tekstiili ise üsna kenasti puhastada kui viitsid natuke käsi kasutada ja aega kulutada...

auto naha puhastamiseks sobib pmst samasid vahendeid kasutada mis koduse nahkmööbli puhul... eks siis suured kreemitamised jms saab teha töökojas ;)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#554
Pekisulamine jääb ära, kui autol konditsioneer korras on ..;) Aitab kaasa ka hele nahk..:) See autosse istumise moment võib olla tõesti pisut tuline. Samas on ka tekstiil otse päikese käes üsna tuline.



Minu kulutused naha hooldusele aasta jooksul on olnud ~300 eeku. Ostsin esindusest spetsiaalse mögina, millega siis aegajalt kõik istmed üle käin. Puhastab, toidab nahka, teeb hea nahahaisu autosse..:) Eriti suur kontrast oli peale auto ostmist, sest eelmine omanik seda kindlasti teinud polnud. pooletunnise vaevanägemise järel muutus nahk äkitsi pehmeks ja mõnusaks..:)



Tegelikult jäkub seda moosi veel sellekski aastaks. Vähemalt paar korda saab kindlasti üle mögistada...
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#555
Eile nägin,endise Miiduranna Kaupluse ees ilusat tumesinist AR 166 kes minust möödus,ning juhiks oli kuskil 70 aastane vanamees :) ,kuid huvitab,kus pensionärid raha saavad,nii kalli auto ülalhoidmiseks,sest pensionärid saavad ju väga vähe penssi :lol: :? .Mu vanaisa teenis Nõukogude Liidu armees 4 aastat,sellises külmas kohas nagu Novaya Zemlyal ja neid aastaid ta kirja ei saanud,talle öeldi selle peale,et ta teenis võõrvägedes ja neid aastaid ei loeta :shock: ,kuid need saavad küll endale aastaid kes teenisid kuskil lõunas soojas kandis ja isegi Saksamaal teeninud eestlastele antakse aastad juurde :shock: ,see on täiesti häbematu,mis kord penssidega meie riigis toimub :evil: .Need 4 aastat muudaks pensioni oluliselt vanaisal,aga tundub et seda seadust isegi ei arutata,igatahes ma olen pettunud,sellises olukorras,kus antakse mingitele lebo sõduritele kes teenisid Lätis jne kohtades,aga sellises külmas kohas Põhja Venemaal ei anta :shock:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.