Page 37 of 39

Re: Alfa Romeo

Posted: 06 Nov 2015, 11:13
by zakalwe
veiks wrote:Kui siin korra Kappast juttu tuli... keegi hirmsasti soovib siis võin enda oma edasi anda. Põrand-luuk, elekter-aknad ja turbo on ka veel küljes.
Kahju vaadata kuidas hea masin seisab.
Ära ahvatle...
aga kuna põrand-luuk/katus-luuk on saatanast, siis minu entusiasm raugeb. Või nii ma endale kinnitan.

Re: Alfa Romeo

Posted: 06 Nov 2015, 11:30
by ts
zakalwe wrote:
veiks wrote:WB?
ahjaa...no muidugi.
Aga ärge tulge mulle ütlema, et erinevus on MÄRKIMISVÄÄRNE.
kui küljesuunad välja arvata, siis on tuled ja cuore ääres olevad detailid omavahel vahetatavad, samuti on samad klaasid ja ukselingid ning kapott ja pagass. tehnilisest küljest- veermiku ja käändmiku detailid on samad (v.a. vedrustus)

änd zäts it (mootor, kõik agregaadid, juhtimissüsteem, roolilatt jne jne jne on teised)

EDIT- kokkuvõttes-> WB puhul on tegu umbes 60% ulatuses uue autoga - põhi on sama, katus on sama, esi ja tagatuled ning -luugid on samad ja armatuur on sama (v.a kasutatud materjalid ja kellaplokk)... kõik ülejäänu on uus

Re: Alfa Romeo

Posted: 06 Nov 2015, 15:48
by zakalwe
ts wrote: kui küljesuunad välja arvata, siis on tuled ja cuore ääres olevad detailid omavahel vahetatavad, samuti on samad klaasid ja ukselingid ning kapott ja pagass. tehnilisest küljest- veermiku ja käändmiku detailid on samad (v.a. vedrustus)
änd zäts it (mootor, kõik agregaadid, juhtimissüsteem, roolilatt jne jne jne on teised)
EDIT- kokkuvõttes-> WB puhul on tegu umbes 60% ulatuses uue autoga - põhi on sama, katus on sama, esi ja tagatuled ning -luugid on samad ja armatuur on sama (v.a kasutatud materjalid ja kellaplokk)... kõik ülejäänu on uus
Which kinda proves my point nina erinevuse märkimisväärsuse osas, eks:) nagu isegi tead, olen ma ninadetaille vahetanud rohkem, kui see kellegi vaimsele tervisele hea oleks. Küljesuunad unustasin, need on tõesti teised WB-l. Ja noh, mootor...põmst peaks nt 97 155le istuma kenasti esimesed 156 mootorid, ämairait?
Oh, ja näiteks poolteljed/veovõllid ei ole samad (kui need veermiku/käändmiku kategooriasse lähevad). Ja 156 omad ei istu ka, ei vanemale ega uuemale. Esivedrustus jälle on sama. Tagumisi pole vahetanud kummalgi, seega ei tea. Mis osas me siin nüüd üksteisest mööda räägime?

Re: Alfa Romeo

Posted: 09 Nov 2015, 11:20
by ts
:hi:

veovõllid on jõuülekanne koos siduriga (käändmik on õõtsad ja nendega kaasnev, veermik on laagrid ja nendega kaasnev)

1,6 ja 1,8 16V mootorid on 156-ga omavahel vahetatavad (kastid aga mitte)- amordid on samad, amordikausid samuti, vedrud aga mitte (sobivad omavahel, kuid lükkavad silla paigast). Tagasild on kõigil identne (v.a. vedrud- sobivad aga mitte eriti hästi). 2,0 mootor on ümberehitusega vahetatav (samamoodi nagu ka 8V 16V vastu vahetades)

me ei räägi omavahel mööda :mrgreen: nina detailid on omavahel vahetatavad, kuid cuore ei ole sama (seega identsed need ninad siiski ei ole)

ehk siis kokkuvõtteks 155, 145, 146 on peale 96-97 facelifti( tehnilist, mitte sõna sõnalist- ninas eriti midagi ei muudetud) umbes 60% ulatuses uued autod võrreldes esialgsete variantidega :roll:

Re: Alfa Romeo

Posted: 09 Nov 2015, 12:26
by vainor
Et seega vöib vabalt vötta 156-elt 2,016V ts moto koos kastiga ja lajatada 155-le , 1,816V ts asemele?

Re: Alfa Romeo

Posted: 09 Nov 2015, 13:43
by ts
vainor wrote:Et seega vöib vabalt vötta 156-elt 2,016V ts moto koos kastiga ja lajatada 155-le , 1,816V ts asemele?
eip-> CF2 mootor (2,0 ja hiljem 1,8 ning 1,6) ei istu otse CF1 asemele (1,8 on lihtsama ehitusega mootor, sinna on vaja natuke jubinaid juurde vedada; 1,6 ja 1,8 istuvad ilusti). Kastid on sobivad, KUID sidur tuleb ümber ehitada (156 sidur on hüdraulilise survelaagriga, 155 oma on kastipealse hoova ja tavalise laagriga)

Põhimõtteliselt võid lajatada need sinna ka otse, kuid :mrgreen: veovõllidega võib nalja saada (156 veovõllid on teise pikkusega)- tervet nina ümber ehitada ei saa, kuna poolraamid ei sobi omavahel.

Soovitaks PIGEM võtta 2,0 mootor ja lapata 1,8-ga kombineeritult kokku

Re: Alfa Romeo

Posted: 09 Nov 2015, 13:48
by vainor
Et siis 2,0 moto ja 1,8 käigukast.Ja mõningad pudinad vahetada omavahel.

Re: Alfa Romeo

Posted: 09 Nov 2015, 15:22
by ts
jep

Re: Alfa Romeo

Posted: 25 Feb 2016, 12:53
by spark
Kuidas uus lõust meeldib?
Image
http://www.omniauto.it/magazine/36653/a ... -restyling
Jube laisad disainerid ja sente lugevad raamatupidajad ....
võiks ju neid koledaid tulesi ilusamaks teha ...
ja ka stange on vist sama ainult nats värvilisem
praegune iluvõre on etem :) kui see uus

Re: Alfa Romeo

Posted: 25 Feb 2016, 13:06
by Slicer
Täiesti mõtetu FL!

Re: Alfa Romeo

Posted: 25 Feb 2016, 14:06
by ts
WTF?

seda nad nii kaua tuututasidki? :mrgreen:

praegusi tuuli vaadates on järgmine facelift (aastal 2025) natuke põhjalikum, kui cuore (kroom on kadunud) ning märk (noh jah- see pole muidugi facelifti teema)... ja punane rant stangel (rohkem mingeid muutusi pamperite juures ei märka) ning suunatule ülaserva kriips (enne vist oli heledam...?)

Cuorelt kroomi eemaldamine on kuritegu :-D auto näeb veel rohkem Sidi moodi välja, kui enne

P.S. viimane nii arusaamatu facelift oli w140 peal 1994 aastal (suunatuled muutusid valgeks ja esituled sain ühe pirni juurde)

Re: Alfa Romeo

Posted: 25 Feb 2016, 15:33
by Slicer
Ja siis klietasid testautod tervenisti ära, et uuenenud märki ja iluvõret mitte avaldada?
Alfa alfa alfa... mis sa küll õige teed .... :S

Re: Alfa Romeo

Posted: 01 Mar 2016, 16:50
by spark
ja Mito selle peab ka lives ära nägema - pidil on kummaline
Image
Image

Re: Alfa Romeo

Posted: 04 Mar 2016, 08:29
by spark


liikuval pildil on see esiots täitsa OK

Re: Alfa Romeo

Posted: 04 Mar 2016, 18:36
by Jarmo
Oot siin käib mingi jutt mootorist? Mul vedeleb üks 104kw 2.0 8v 155-elt koos kastiga jalus. Koos juhtmestiku ja ajuga loomulikult