Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#541
määrimine on oluline siis, kui korralikult kuuma anda, viskoossusnumbrid on olulised tavaliikluses ( ei näe mingit põhjust maksta õli eest 20€ liiter, kui tegelikult piisab 10€ liitrihinnaga õlist- MUIDUGI ei laiene see mõte supersäästu õlidele- mingi aeg vaatasin, et säästumarketima hinnaga müüdi täissünti 18€ 5l kanku :doublefu: )

ehk siis teistpidi- kui võtad jube kalli mineraalõli, siis -30 ja +45 juures pole sellest ikkagi mingit abi

ja üldse- uus ja odavam õli on alati parem, kui vana ja kallis õli :roll: (sama reegel kehtib ka pealevalamisel- kuigi õlisid segada ei ole soovitav on ikkagi parem kallata peale ükskõik millist sama kategooria viskoossusega õli, kui madala õlitasemega mööda poode tiirutada ja täpselt sama õli otsida :mrgreen: )

P.S. väga kalliste õlide peamine hinnakomponent on siiski... arenduskulu (ja tihtipeale on see "vaiksem hääl ja parem minek" samas kategoorias nagu paljud teisedki subjektiivsed asjad- nii kallis asi peab ju nii palju parem olema)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#542
mul papsi üks töötaja oli uhke, et pani oma autosse (oli vist vana passat) õli mis kestab seal 100 000km (ilmselt mingi veoka oma ...), et ei peaks tihti vahetama
eelduste kohaselt sõidab ta selle maha 5 ... 6 aastaga ... huvitav, mis see õli selle ajaga seal mootoris teeb ...
Seitsekümmend Viis

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#544
Eile oli Aventador sõitnud Lambopesa lähistel, Diablot olen näinud (isegi ühes seriaalis osales), keegi väitis, et Countach pidi kah kuskil olema. Neplooha. Ega hooaeg ju alles algab :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#547
spark wrote:mul papsi üks töötaja oli uhke, et pani oma autosse (oli vist vana passat) õli mis kestab seal 100 000km (ilmselt mingi veoka oma ...), et ei peaks tihti vahetama
eelduste kohaselt sõidab ta selle maha 5 ... 6 aastaga ... huvitav, mis see õli selle ajaga seal mootoris teeb ...
See peab ikka hea õli olema..Tegelt olen näinud veokatel õlitsentrifuuge peal, mis siis separeerivad välja tahked osakesed ja mingil määral ka vett. Võib-olla selline õli mõelduki sellisse seadmega mootoritele? Nt. enamikel suurematel ja väiksematel laevamootoritel on tsentrifuugid külge monteeritud, lisaks veel eraldiseisvale õliseparaatorile..ja niimoodi võibki mõnes laevamasinas õli olla kuni paarkümmend aastat vana (olen töötanud laevas, kus peamasinal oli õli 13 aastat vana :) ). Valatakse ainult uut õli peale (mida tegelt läheb ikka metsikult) ning mustus separeeritakse välja ning vajadusel lisatakse lisandeid mis omadusi parandavad. :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#549
spark wrote:
Slicer wrote:Pole küll Alfa, aga mulle täitse meeldib :)
http://www.topgear.com/uk/car-news/toyo ... 2011-10-28" onclick="window.open(this.href);return false;

Hind on ju ka täiesti OK. Samas kui see saab massiautoks, kaob vähemalt minul küll huvi...
aga see selle auto eesmärk ongi - kõigile kättesaadav, kiire ja odav tagaveoline :icon_thumbup:

kui tahta saab kõike toota ... ka kahe firma peale ...
Ausalt öelda, vaadates mis varasematest Toyota tagaveolistest sportkupeedest teha on andnud, siis minul on küll usku antud masinasse. Samas vaadates sõsarmudeli BRZ jõujaama üleolekut, kuulub minu sümpaatia ilmselt siiski viimasele.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#550
Laevades õli peale valamine on selge, sest õli vahetamine oleks väiksemale ettevõttele majanduslik krahh. Lisaks pole seda nii kerge teostada, sest süsteem pole enamasti ette nähtud täielikuks tühjendamiseks. Auto puhul oleks aga mõistlik mõni kord moootor tühjaks lasta, et saada kätte kogu saast.. isegi kui õli kannataks igavesti.

Toyota-Arbuus tundub väga tore ettevõtmine. Kuna kuskilt on jäänud silma, et lisaks jõuerinevusele tuleb hinnalipikul olev number kah Subarul korralikult suurem, siis tuleks ära oodata tehnilised kirjeldused. Ma kipun arvama, et mootor on isegi sama aga erinevas seades.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#555
Täna öösel siis jäi üks Brera vähemaks Maarjamaal :( Päris kõva esiosa matsuga, täpselt keskele. Seisab nukralt Piloti parklas hetkel :icon_thumbdown:
Samas ei meenu hetkel, et oleks lahtisi turvapatju näinud autos... :icon_problem:
Loodetavasti seesviibijatega kõik korras :wink: