Re: Suvaline pläma vol 2017

#556
Alfainimesed on ikka teistmoodi.
Mõtlesin, et enne Tallinnast ärakolimist peaks ikka naabermaja Alfistiga juttu tegema, maailma arutama. Üldse ei vaadatud imelikult, kui temajaoks suva vend kõndis auto juurde ja hakkas Alfadest rääkima.
Rõõm ikka selline kauge kokkuhoidmine selle erilise automargi fanaatikute poolt.
Aeg-ajalt külastab siinset fooeumit ka, tervitused siis 164 Super loomale hõbedase 166 poolt :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#557
Olen vahe peal erinevate uute autodega proovisõitu teinud. Sh, Kia Optima, Volvo V40 ja S60. Täna sain 110kw automaatse Seat Leoniga sõita. Igati hästi istub kätte. Mu pruut aga sõnas, et kuidagi Hiina toode tundub. Minu usutlemise peale, et mis siis täpsemalt häirib, et mulle päris meeldib (üllatusin isegi) sain vastuse, et 12a vana Alfa on ikka luksuslikum ja kvaliteetsem olemuselt. 8-) Küll aga kiidan Leoni 110kw mootorit- kütab päris kenasti oma 8s 0-100km/h. Ja 80-130km/h oli ka tempokas. Paneb mõtlema, et kus on minu auto 110kw ja 9.2s 0-100km/h :D + maanteel peaks diisel ikka parem olema. Aga vbla see vigane egr klapp süüdi kõiges :roll:

Eks ma jätkan oma luksusliku autoga sõitmist ja käin proovisõitu uutega tegemas. Kunagi tuleb see valik langetada ;)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#559
Korvide puhul on see keeruline - kas Sul on serv keevisest lahti või on keskosa lahti?


Kui serv on lahti, siis suudab iga plekikoda selle uuesti kinni lasta- kui on keskosa või liist, siis pead proovima teise metallitüki ja poltidega (need on piisavalt õhukesed, et keevitusega painduvad läbi)

Pilt oleks abiks :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#561
ma arvan, et võiksid pöörduda kuhugi sadulseppade juurde esialgu-> neil on kindlasti mingi kogemus katkiste rackidega olemas
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#563
20v ja 16v diisli vahe on suuruses. 20v kapoti alla lisavidinate paigutamine on suhteliselt keeruline (mass lisaks veel juurde jne).

Kuigi ega 20v jaoks on piir vist umbes samal maal :)


Aga IMHO on 300hj 1.9 diisel rämedalt overkill (esiveoline ju kah veel)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#564
Lihtsalt see 300HP'd pidi tulema lihtsa vaevaga ning orig sisu pidavat vastu pidama isegi 400HP'le.
Ning pihustid peavad olema 147 Ducatti corse või siis GT QV omad. Nendes piisab, taha JTD pihustitega pidi see piir sinna 300HP alla jääma.

Mis te arvate?
https://www.autoscout24.com/offers/alfa ... ?cldtidx=1

Kas 400 000 km on palju? Ta ise küll väidab, et mootor on endiselt tugev.
Korralike lisadega ning TI pakett jms. Hind on täiesti söödav.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#565
Slicer wrote:Lihtsalt see 300HP'd pidi tulema lihtsa vaevaga ning orig sisu pidavat vastu pidama isegi 400HP'le.
Ning pihustid peavad olema 147 Ducatti corse või siis GT QV omad. Nendes piisab, taha JTD pihustitega pidi see piir sinna 300HP alla jääma.

Mis te arvate?
https://www.autoscout24.com/offers/alfa ... ?cldtidx=1

Kas 400 000 km on palju? Ta ise küll väidab, et mootor on endiselt tugev.
Korralike lisadega ning TI pakett jms. Hind on täiesti söödav.
Ma arvan, et loe minu auto teemat :D
12a vana (igasugu torud-voolikud, tihendid jms kummist-plastist-metallist asi), mootor on sõitnud 400k, st et mootor on ilmselt hõre. Lisaks mu 12a vanal 300k autol näit läks tagavedru katki- vanadusest. Seega kui ostad selle ti, võta kohe minu oma ka, siis saad kahest ühe ehitada! :D

Auto muidugi ilus ja hea ning on väike variant, et kui õigesti hooldatud ja kasutatud (rõhk sellel kohal), siis ehk sõidab tõesti hästi. Vbla siis ei lähe pöördklappide hoob katki lampi, nagu minu autol, genekas, kliima, rihmad, igasugu muud jullad jms. Üks, mida ma olen kuulnud, on, et nendel manuaalkastid on vastupidavad.

Ma pigem korrutaks numbri suurema numbriga ja otsiks edasi vähe sõitnud viimase väljalaske aasta mudeleid. Need ka kergemad ja veidi upgrade'i saanud :)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#566
ÜLDISELT on asjalugud sellised, et korraliku hooldusega kestavad diislid väga hästi. Auto, mis seal ümber on vajab natuke hoolt arvatavasti.

minu 1,9 näiteks on sõitnud kella järgi 300 tuh-> veermik on üle vaadatatud, pidurid üle käidud, tegelikult vajaksid amordid vahetamist jne, kuid mootori puhul ei ole tundagi, et oleks hõre.

159-ga võrdlus on natuke kohatu, kuna (ei ole 100% kindel kas ka sellel) enamikul 1,9 156-tel ei ole sellist saatana sigitist nagu DPF. Samuti- kuna sel on boostitud mootor 130kw peale, siis võib arvata, et mootor on testitud ja üle käidud. Kast on suht pommikindel, sidur vajab võib-olla samuti tähelepanu.

küll aga mida võiks aegsasti arvestada - vedrud ja amordid (sportpack annab Sul meie teedel üska kiirelt saba, kuna hollandis ei ole selliseid teid isegi mitte külade vahel) + õõtsad ja muidugi rihmad, vedelikud ja nendega kaasnev.

156 viimane ots ongi 2005 lõpp ju :) 2006 ja 2007 sai vaid q4-sid (ülejäänud on vist eranditult laoautod-> VÕIBOLLA muidugi mingi piiratud arv universaale veel valmis tehti)

aga tagasi teemasse- IMHO võiks mõelda sellise tehingu puhul näiteks mõne lähemal asuva tavalise sisuga 2,4 peale (2005 aastast)- need on tavaliselt väga heas varustuses ning kui nüüd aus olla, siis ruumi on mitte Ti istmete puhul selles autos ikka palju rohkem (seda enam, et Sul on tegelikult korvidega oluliselt nobedam auto olemas)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#568
Mul endal on 2002.a. masin ja ei ole mingeid probleeme :P
Vanem kui see lingitud 156.

Ma just ostaks selle TI versiooniga 156'e sest see on ainuke norm sisu mis 156'l välja anti. Mugavuse ja toe poolest. Teised nahast istmed on liiga outdated kuidagi. NIng pole nii mugavad minumeelest. 2.4 pole enam nii öko igapäeva liiklemiseks.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#569
Slicer wrote: 2.4 pole enam nii öko igapäeva liiklemiseks.
kütusekulu vahe on suht marginaalne (ca 0,5l 100-le)- ainus suurem probleem on kapotialune ruum (mida on paganama vähe) ning mootori kaal (kuna kast on massiivsem ja mootor suurem, siis on kaaluvahe pea 100kg R4 diisli vastu)

positiivse poole pealt- minek on oijumalkuipaljuparem ja hääl ning käiguühtlus on 2,4-l palju bensiinisemad, kui 1,9 multijetil. TI istmed on arvatavasti harjutamise küsimus - mulle endale meeldivad tavalised rohkem (TI omad hoiavad muidugi palju paremini, kuid mulle endale meeldib ennast vahepeal istmes liigitada kah- eriti pikkadel sõitudel. Nende jaoks eelistan kindlasti 164 tugitoole, mis on jube pehmed ja mugavad aga kurvides peab hammastega roolist kinni hoidma, et kõrvalistuja istmele ei libiseks :mrgreen: )

mis puudutab GTA-d ning JTD, siis kasutatavad detailid on natuke erineva kvaliteediga ning GTA ei ole Sul kindlasi sõitnud läbi 400 tuh :)
Tegelikult ma olen normaalne....