Page 38 of 86
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 14 Jul 2011, 00:56
by Slicer
Täna sai pikemalt sõidetud Tallinnas ja krt. tuleb tunnistada, et tunnen puudust oma tööautost, Škoda Octavia Comfortist

Jubedad teed ja sõidumõnu ei ole küll liigeldes nendel teedel oma ülijäiga GTA'ga :S Vanainimene vist juba. Aga nii kui tee paremaks läks siis oli muidugi lust ja lillepidu
Täna Pilotis diagnostikas käies selgus, et üks tagumine (juhipoolne) ABS andur on õhtal omadega. Uus maksab 50 euri, originaal 100 :S
Kellegil pole infot kust saaks Eestis soodsamalt? Samas ei ole maailmalõpp kui ABS ei funka ja ASR väljas

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 14 Jul 2011, 01:26
by supp
rahustuseks võin mainida et 50.- on suht normaalne hind abs anduri eest, mõnel japsil maksab b-osana 500.-
aga comfort on kurjast, ma ju räägin - kruusateed on teile vaja, alfa pole asfaldimasin
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 14 Jul 2011, 20:06
by E.T.
ILMA ABS-ta suitsutad oma ainukest vedavat esiratast mõnuga ?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 00:39
by Slicer
Ei ole täheldanud suitsemist

All good 3xptüi
Aga üks eesmine lamda on saba andnud

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 01:01
by Jarmo
Palju GTA-l muidu originaalis lamba andureid on? Ja kus nad paiknevad?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 01:31
by Slicer
4 andurit. Kaks ees kollektorites ja siis 2 taga, peale katte.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 01:39
by Jarmo
selge ... seda ma vaikselt arvasingi.
Nii... sa vist eemaldasid kattid ka onju?
Nüüd on vist teoorias selline lugu, et tagumised λ-andurid kontrollivad tavaliselt katalüsaatori tööd. Kui katti pole, siis vist suht kindlalt mõlemad λ-andurid näitavad samu näite (esimene ja tagumine) ja pill hakkab igast imelikke haiguseid sulle ütlema.
Aga kui sa oled juba kindlaks teinud, et Esimene λ-andur (kindlalt) perses on siis ära tee minust välja

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 11:16
by Slicer
See kattide eemaldamine ei tohiks lamda tööde tegemisi häirida, sest GTV'el pole ka ees katte, kuigi lamda aga on. NIng niipalju kui AO foorumit olen lugenud kes selle GTV kolde omale on pannud siis ei ole ühelgi viga visanud. Aga teades oma "õnne" siis täitsa usun, et mina võin olla jälle see ainuke erand :icon_thumbdown:
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 12:37
by Luman
Näe, said lausa 2 kuud enne sellesügisest OT-d pilli jälle sõitma. Mis seal ikka, eks sügisel rajal kohtub (kui ma enda pilli ikka see aasta kokku saan)...
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 15 Jul 2011, 12:42
by Slicer

oleks mingi teine masin siis julgeks. Ma olen kindel, et juba puht emotsionaalsel tasemel läbiksin selle kiire kurvi seal 20 km/h

mitte rohkem. Võibolla tulen niisama vaatama

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 17 Jul 2011, 16:50
by E.T.
KS KS KS
OLEKS
POLEKS
Jänes kaarte ei mängi

Mine löö käsi valgeks Rapla aegasel rajal... pärast on Pärnus juba julgem...
Aga nii reaalselt mõeldes:
Said sa oma väljaheitetorustiku korda või kulgeb see endiselt suhteliselt teravate nurkadega sik-sak meetodil nagu välgunool?
(gaaside voolavuse piiramine annab tõenäoliselt mingi tagasilöögi laadimisel - mis väljendub reeglina jõu kaos)
Kati eemaldamine kirvemeetodil, ilma lambdat petmata annab ilmselt ka kerge tagasilöögi teravusele - tõenäoliselt kasutab aju nüüd mingit kokkuleppelist keskmist looduse säästiseks (eedades et kat ei ole enam töökorras)...
Tagasi huumorilainele:
Pmst võid minna julgelt OT-le, su auto ei käi enam piisava kiirusega edasi lihtsalt

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 17 Jul 2011, 17:33
by Slicer
Hetkel piirab tõesti võimsust see vigane lamda, aga ilma kattideta kollektor on teinud gaasivajutuse palju tundlikumaks ja erksamaks. Rääkimata siis veel sellisest mõnusast terava heli lisandumisest
Eile kuulsin isegi rallikalaadset paukumist, kus kütus saab veel leegi külge summutis. Aga see on vist sellest, et lamda keerab rohkem bensu peale ja niiviisi ei põletata kõike võimsuseks. Bensukulu on nii 2l keskmiselt kõrgem hetkel. Lamda tahaks kiiremas korras korda saada. Lisaks suuremale kütusekogusele, on ka minek nii kuidas kunagi, vajutad pedaali ja auto ei võta pöördeid ülesse- kui siis äkki lööb sisse ja tunne oleks nagu suur turbo oleks tööle hakanud, jõhker laggg.
Ei taha hetkel ka Raplas sõita

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 18 Jul 2011, 14:00
by spark
Slicer wrote:
oleks mingi teine masin siis julgeks. Ma olen kindel, et juba puht emotsionaalsel tasemel läbiksin selle kiire kurvi seal 20 km/h

mitte rohkem. Võibolla tulen niisama vaatama

mis seal karta on, ega sa ju viimast GTA keret endale ei ostnud

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 18 Jul 2011, 18:15
by Luman
Miks sa selle kati üldse minema viskasid? Legaalselt ülevaatuselt läbi saada ja lamdade vigaste signaalidega mitte jamamine tundus liiga challange free peale sellist ehitust?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 18 Jul 2011, 18:27
by Slicer
Legaalselt saab ka praegu läbi kui korralik töötav lamda panna. Ei ole siiamaani ükski kollektori kattideta GTA ülevaatuselt tagasi tulnud. Täpselt sama mootor on ju ka GTV aiste vahel ja CO2 piirnäitajad jäävad lubatud vahemikku. Ja katid viskasin minema sellepärast, et sellele mootorile pole ju tegelikult ettenähtud katte kollektorite vahele, lisaks läheb paremini pöördesse ja rohkem HP'd kõrgematel pööretel. Tulevikus tahaks kindlasti ka ECU remapi teha, siis tuleb sellest kattideta kollektorist ainult kasu. Lisaks on mootoriheli tunduvalt mõnusam praegu.