andestage kuid ma tõesti hetkel ei pane otsi kokku ja ei suuda tabada tegevuse fookust nö - milleks teile see "vägev heli" ja parem minek ning teravus jms... rajale see auto ju ei pidavat minema... milleks siis remäppida?
Samas tänavaauto kohta on tal muidugi kole palju "arme näos" minu maitse jaoks... (ja see vägev heli võib osutuda üsna koormavaks kuminaks igapäevasel ekspluatatsioonil - eriti pikemate maanteeotste puhul).
Go Wonder siis, kuhu inimese mõte iigub

(misasjad need kollektorikatalüsaatorid on ? eelkatid või ? kas põhikatid jäid siis alles?)

Ja kaks Sinupoolset lauset auto hetke mineku ja käitumise kohta ajavad mind oma vastuolulisusega mõõdukalt segadusse... Üks neist räägib, et ima kattideta on gaasivajutus hoopis tundlikum ja teine räägib risti vastupidist, et segast peksva lambdaga on tohutu lag gaasivajutuse ja mineku vahel...
NB! Vaata lambda juhtmestik ja pistikud üle - ei tahaks uskuda, et ta niisamaha heast peast maha suri. Alles nad vahetati sul ju Pilotis. Minuteada Pilot ostis neid boschist, tegi väikse juurdehindluse ja müüs (koos paigaldusega) neid rõõmsalt edasi (st miski hiina vms odav ja mittekestev saast need ei tohiks olla)

PS! Kas keegi reaalselt on mõõtnud ka mingit kW või kiirnduse vahet GTA-l peale kattide eemaldamist ? (vahel petab efektsem väljalasketärin põhja all pepudyno ära).