Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#61
Tänan soovituse eest, tean nüüd kust otsida.
Eile juhtus üks koletu lugu. Inimene kes ei tea kuidas tagaluuk lahti käib, tõmbas mul alfa märgi luugi küljest ära... aga vaatasin täna, et see oli väga huvitavalt sinna pandud ka, et tuleb uus märk vist niikuinii tellida.
Aga tellisin uued rehvid ära 2 jooksu talvekad ja suvekad. Kellel huvi, siis minu kaudu saab ka enamvähem hinnaga.
samuti sain iluvõre eile mis pea aasta oli puudulik. Hetkel ootab remonti ka käiguhoovastik.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#63
Eile said suvekad vahetatud. Niigi 4 aastat sõitnud vredesteinid vahetasin goodyearide vastu.
Talveks valisin Savad, üsna mõistlikud tundusid.
Aga et talve velgedele rehve peale panna, soovitage kohtasid?
Nimelt need suvekad lasin vahetada Peterburi tee Autoasi teeninduses, mis on kohe töökoha kõrval. Maailma aeglaseim teenindus. Küsiti peale 20 minutilist ootamist, et kas on kiire?
Tehniliselt viisin auto sinna kell 16.00 ja sain kätte 17.33 ja lasin vahetada esimesed rehvid ainult.
See selleks, vähemalt ei ole müra enam nii suur.
Küsimus veel, parem aknaklaas ei tõsta ennast vahepeal üles, ja üldse parem pool poob jms. mis tegema peaks?

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#65
oponeerin, selle rehvivahetuse kohapealt, sest mina olin see kellega sa üleleti suhtlesid, sul polnud aega kokkulepitud, sai räägitud, et päevapeale leiab mingi augu (kuna sa vist kõrval majas töötad), täpselt nii saigi auk tekitatud teiste tööde kõrvalt ja sellepärast läks ka aega, reaalselt auto kallal toimetamise aeg võis olla ca 30-40min vast,

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#67
GT pagass ei käi väljast lahti (ainult nupust- kas puldil või konsoolis)

hädaabinõuna on võimalik istmeid alla keerates kasutada käsitsi avamist (nöörike umbes seal, kus on pagassi sulgemise käepide), samamoodi peaks olema bensuluugil "hädaabi" nöörike
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#71
Ahhoi,

Tänasega võib kirja panna, et Pidurid on tehtud. Ning stabikapuksid... pikem jutt.
Nimelt sain TRK-st valed puksid ja kogu töö oli asjata. Kuid leidsin veel ühe kolina allika. Nimelt radika alumised kinnitused on katki. Tuleb otsida mingi lahendus peale nipukate.
Samuti peale TS-iga konsulteerimist võtsin maha küünlad... Seis on halb, tundub, et masin sööb ka veidi õli ning seetõttu on küünaldel krobeline põlemisest tingitud kiht peal.
Ning kuna aega oli, mõtlesin, et kontrollin ka masina hingamist. Ka see oli alla arvestuse. Kuna sees on Pipercrossi paneelikas, tegin selle puhtaks ning vaatasin kust alfa üldse õhku võtab. Ja tulemus oli hämmastav, juhipoolsest porikoopast sooja õhku otse kapoti alt... likvideerisin ajutiselt toru mis jookseb kapoti alla ning Airboxi mürasummuti augu katsin kinni. Tulemus: mõnus lõrin ning palju palju parem kiirendus.
Kütusekulu langes ka maanteel.
Uurisin ka mis põhjustab käigukangi rasket liikumist külgepidi. Trossid küljest ära ja kõik titimiti. Panin siis tagasi lülitus trossi, väga eht kõik. Probleem siis käigukasti peal olevas võllis, mille otsas tross ja see omakorda on siis seotud külgepidiliikumisega.
(veel keerulisemalt annab seletada)
Sellega ma hetkel ei tegelenud. Mõnel sügispäeval oleks ehk aega ja võtaks maha ning määriks ära.

Next to do list on hetkel väike.
Tagarattalaagrid.
2000km pärast õlivahetus
tehniliselt võiks esistme naha uue lasta panna ja ka rooli naha...
aknad...
esituled poleeri ja tumedam lakk peale(teen oma blackline-d)
uued märgid
Õhusissevõtt ringi teha.
Plokikaas maha, uued kolvirõngad, hoonimine, kaanele hooldus, ja ehk saab paremaks (Y)
cron