14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#66
Krt terve öö ei saand magada, ikka ja jälle tabasin end mõttelt, et kumb siis tegelikult on kiirem, kas GTA või 159 Q4. Tegime küll Lumaniga 2 starti koos, aga tal läksidmõlemad käiguvahetuse nahka ja ei saandki nagu pilti selgeks. See, et me lõpuks sõitsime välja 1 sajandik vahega ajad, ei näita tegelt midagi (see pole öeldud halvas mõttes). Oleks tahtnud ikkagi seda masin masina vastu, külg külje kõrval. St kõrvalt vaatajad ütlesid, et stardiat oli vahe märgatav, Q4 ikka kohe hüppas minema, aga siis hakkas GTA järjekindlalt ja tasakesi vahet tagasi sõitma.



Krt poiss, tee käigukast järgmiseks aastaks korda :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#67
nojah...

Q4 tegi ilmselt 5000rpm ja siis laks sidur kokku starte

auto lõi tagumiku vasta maad... esirattad kaotasid pidamise, torsen andis veojõu tagaratastele ja lendas paigast nagu pall millele jalaga virutati...



GTA tegi madalama rpm starte... vilistas kumme ja lasi veojõukontrollil mässata... st Stelle su GTA tegi imehääli startides...



ma vaatasin esimesed paarkümmend meetrit ära ja siis läksin uut paari joonele juhatama...



mulle tuli siiraks üllatuseks, et Lumani VÕIMAS stardiedu kuhugi ära kadus teepeal...





no kiirendus, kiirenduseks...

what happens if those mad Italian stallions get wild in track?

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#68
Luman wrote:Nii, ma ka lõpuks tagasi kodu. Väsinud, aga rahul. Muidugi pean tunnistama, et Stellega oleks tahtnud ka ühe sõidu nii teha, et kõik käiguvahetused sujuvalt välja tuleks. Aga jah, seda enam ongi põhjust järgmisel aastal tagasi minna.

Igal juhul väga korda läinud aasta on olnud ja loodan ning usun, et järgmine aasta tulevad üritused veel paremad ja rohkemate osavõtjatega.


Mina omakorda tahaks härra Lumaniga ärajäänud finaalsõitu korrata, aga siis juba nii, et stardist ka minema saaksin. Loodame kohtuda järgmisel kiirendusel ja no muidugi ikka esikoha peale! Kahjuks pidulikule lõpetamisele jääda ei saanud, aga korraldajatele kindlasti suured tänud. Minul oli see esimene Alfaromeote üritusel osalemine.

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#69
PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...



Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#74
Oli jälle tore! Ja kuidas ilmaga ikka vedas! Eriti esiveolistel. Kui oleks olnud rada märg, ega siis Lumani ja Tomi Q4-de vastu poleks saanud. Lahtiseks jäi teist aastat järjest ka see, kuhu oleks Kalvo ja Stihli 75-d paigutunud. Aga mis neist oleksitest, läks nagu läks. Lõbusamale poolele võiks kanda Tõnis, sinu finaali, mil GTV-l võeti kenasti stardis tuurid üles, kuid käik lihtsalt ununes sisse panna. Omalt poolt võin vastu panna stardi 2005 a-l, mil raja lõpus märkasin, et käsipidur oli peale jäänd. Isegi Erki suutsime seekord rajale meelitada, mehe - kes peale alfakaotust alati vaid tagasihoidlikult raja kõrval seisnud (ja kätega vehkind :lol:) . Ja Stelle - no see GTA "kicks ass", kui väljenduda noortepäraselt. Aga ma ei saa jätta mainimata, et meikäläisen Alfa oli üle 10a vana ja läbisõiduga 210000. Aga see selleks. Ja veel: Mags - 33-d ruulivad tegelikult! No nüüd sai küll kõik öeldud!



J

pisut emotsionaalsem, kui tavaliselt...[/i]