Page 5 of 10
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 14 Jun 2017, 22:46
by ts
Jällegi- ei ole 100% kindel, kuid vihmasensor peaks olema välja lülitatav kui kangi servas olev lüliti esimesele või teisele astmele keerata (peaks olema auto-madal intervall-keskmine intervall-sage intervall)
Vihmasensor muuseas läheb lolliks niiskusega autos

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 16 Jun 2017, 20:40
by ts
I am about to quit...
Täna siis sain uued rehvid- lärm jäi natuke vaiksemaks aga selle eest 47km/h kiirusel auto resoneerib ning kurvides ujub jubedalt.
Põhjus- tagasild on tuksis (kõik puksid painduvad läbi ning sillageomeetria sõltub sellest, millise kalde all auto seisma jätta).
Tundub, et väsinud vedru ja kehvad rehvid suutsid seda kõike kompenseerida.
Üsna kindlalt on õhtal ka vasak tagumine laager
Positiivne on see, et tagasild kokku ei maksa suurt midagi ... Negatiivne on see, et juppe homseks ei saa

aga sellise sillaga sõites olen varsti rehvidest prii

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 17 Jun 2017, 11:49
by Erko
Vanad rehvid alla tagasi ja sõrmed ristis, et vihma ei tule?
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 17 Jun 2017, 23:48
by ts
Noup- tagasild lahti, hunnik lisaseibe ning tellimus uutele tykkidele...
Jaanipäevalõkke sumedas valguses on ju ideaalne pukse pressida

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 19 Jun 2017, 09:09
by Erko
Jaanipäeva sumedas valguses külmuvad sõrmed mutrivõtme ümber kinni

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 20 Jun 2017, 16:20
by ts
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 24 Jun 2017, 16:52
by ts
Niisiis- laager vahetatud, vardad vahetatud, suverehvid all, kõlarid faseeritud (pooled olid möödas) ning changer paigas...
Mida aeg edasi, seda rohkem tahaks uusi istmeid ...
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 25 Jun 2017, 22:03
by bnd
Ei tohi vabu päevi ikka anda töö juurest, kohe auto alla ja juppe vahetama. Aga grillvorst ja õlu? Üle lõkke hüppamine, tüli norimine jne?
Sõitsid täna Pärnus? Üks hall-diisel-metallik oli Ehitajate teel, ega neid sw-sid siin tihti ei näe.
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 26 Jun 2017, 09:45
by ts
jep- olin küll mina... Sa peaksid omale teise auto ostma kas tead- see number ei ole Volvo küljes kohane ega lähe kohe mitte
EDIT: kas on kellelgi selgitust laagri jamale- nimelt sisemine laager ei loksunud ega polnud kuiv ega polnud vett saanud- vaid kuidagimoodi oli lihtsalt ära põlenud (kuulid olid korras, määre oli ilusti sees aga küpsetamisjäljed olid peal ning ei liikunud enam korralikult- ja mida aega edasi, seda rohkem kinni hakkas jääma). Välimine kiht oli nagu uus. Mul on eelmisel 156-l ühe laagriga täpselt sama asi juhtunud - muidu kahtlustaks, et käsipidur jookseb peale või on keegi pukse põletanud aga kummalgi üpris kindlasti sellist probleemi pole olnud (pealegi - sellise kuumavigastuse peale oleks pidanud ka esimene laager mingi jälje saama NING ABS-i andur peaks juba sulanud olema)
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 27 Jun 2017, 09:25
by ts
lahe- enne ristiõõtsade vahetamist ujus auto tagasild testträkil vähem, kui praegu... seega on pikiõõtsad kah läbi ikkagi
Muuseas-> soovitan kõigile, kes tahavad auto veermikku kontrollida kasutada järgmist testträki trajektoori: tondi selver-> tondi ülesõit-> Marta tänav-> alekokk arena-> kauba tänav-> juurdeveo tänav-> türi tänav -> kohila tänav-> pärnu maantee (sellel mõnekilomeetrisel ringikesel ei ole mingit tõenäosust, et ükskõik milline detail autost ei väändu või ei saa lööki)

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 27 Jun 2017, 14:07
by Slicer
ts wrote:jep- olin küll mina... Sa peaksid omale teise auto ostma kas tead- see number ei ole Volvo küljes kohane ega lähe kohe mitte
Mis number seal oli siis?

Ära ütle, et xxx xxx?

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 27 Jun 2017, 14:21
by ts
Slicer wrote:
Ära ütle, et xxx xxx?

peaksite bnd-ga korra kokku saama ja arutama numbrite vahetamise võimalusi
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 27 Jun 2017, 14:50
by Slicer
ts wrote:Slicer wrote:
Ära ütle, et xxx xxx?

peaksite bnd-ga korra kokku saama ja arutama numbrite vahetamise võimalusi
Viimati kui oli bnd'ga juttu sellel teemal siis jäi kõlama, et tal plaanis seda xxx xxx numbrit sihtotstarbelise sõiduki külge taas panna

See oli muidugi vist paar aastat tagasi

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 27 Jun 2017, 16:34
by bnd
Kütame OT veel juurde, mode teemas ikka võib :p
Olen stabiilne veebilehtede kammija, lootuses leida veel numbrile vastav auto pühapäevadeks, aga mida pole, on valik. Lihtsalt ei ole. Miski 3-5000 eest tuleb vahest müüki ja siis vaatad neid pilte ja haarad peast kinni. Ehk lühidalt - ikka veel loodan
Lisaks üks boonus veel, kuna vahetan autosid suht tihti tänu oma läbisõidule, siis säästan iga kord numbrimärgi raha

Veel üks boonus- Norras arvatakse, et ma olen miski GTA, ehk arvutimängude fänn.
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
Posted: 29 Jun 2017, 09:14
by ts
vahepeal siis polegi midagi juhtunud ... välja arvatud see, et 17 tuh keris ette ja summuti (vist) on kuskilt lahti ning ülevaatuse aeg läheneb
ja maki ning kõlarite teemaline märkus kõigile - kui aftermarket makid (4x45w) hakkavad 40w originaalkõlaritega üle peksma, siis originaalmakk on võimeline ka 75Wkõlarid piisava ressursiga ära katma.
ja changeri emulaator töötab nagu valatult... ainult, et:
- makipoolsel lugemisel on piir peal - praeguse testi alusel ei tunne 937 makk cd pesas suuremat numbrit, kui 9, seega ei tohi kasutada rohkem, kui 9-t folderit
- ühe folderi/plaadi lugudel arvatavasti on samuti piirang peal (arvatavasti on selleks 99)
- emulaator ei suuda tuvastada ilma folderita lugusid
- mitme sisendi olemasolul ei suuda makk neid omavahel vahetada (st kui on kasutusel USB, SD kaart ning AUX, siis kannab emulaator edasi ainult ühe kanali- hetkel selle, mis esimesena töös on)