Sai drosselklapp maha keeratud ning ära puhastatud. Pidin tõdema, et seda vist pole keegi lähimate aastate jooksul küll puhastanud, jubeda mustuse ja õliga oli koos.
Enne:
Pärast:
Enne:
Pärast:
Seejärel peale tagasi panekut jätsin süüte sisse 90 sekundiks ning keerasin süüte välja. Süüde väljas kuid võti sees hoidsin uuesti 90 sekundit ja siis käivitasin auto ning lasin käia 15 minutit ilma gaasipedaali puutumata, kuniks mootor hakkas lonkama korralikult ja viskas ka mootoritulukese vilkuma. Seepeale jätsin auto seisma ning võtsin akult miinusjuhtme maha 20 minutiks ja pärast seda ühendasin paariks minutiks miinusjuhtme aku plussiga, et kondekad tühjaks laadida. Panin auto käima ning mootorituluke hakkas uuesti vilkuma, kuid lonkamist enam polnud nagu alguses. Seejärel andsin gaasi ja hoidsin pöördeid kõrgel, mispeale vilkuv mootorituluke kadus ära.
Vaatasin OBD seadmega järgi ning 2 veateadet oli ees:
Resettisin need veateated ära, kuna mootoritöös enam lonkamist ei olnud tühikäigul (endiselt jättis mootor tühikäigul vahele, kuid samamoodi nagu enne puhastust).
Kui peaks hakkama uuesti seda veateadet ette viskama, siis tuleb esimese silindriga kõigepealt tegeleda - tõsta süütepool ringi ja vaadata kas misfire läheb teise silindrisse, kui jah, siis on süütepool vigane, kui ei siis...
Ehk nüüd sellega seoses tuli ka see tühikäigul vahele jätmise põhjus välja. Enne ei andnud mingit veateadet.
Jäi silma, et sel pildil olevalt lahtisest otsast tuleb korralikult õli õhulõdvikusse. Tegu peaks vist karterituulutusega olema?
On see normaalne, et lödistab õliga õhulõdviku ja drosselklapi täis, õline oli ka drosselklapi taga olev osa, mis läks sisselaskesse.
Lisaks on õhulõdviku kummist põlvel mõrad sees (sel osal mis kinnitub ühe poolega drosselklapi külge), päris läbivad ei tundunud olema. Katsin need mõrad kummiliimiga aga ehk oskab keegi öelda, kust uue saaks? Ainus variant ebayst tellida või leidub neid Eestis ka kusagil e-poes?