Page 5 of 11

156 2,5l saaga

Posted: 03 Jul 2006, 17:46
by alfaman
Tleb välja, et eelmine omanik polnud ka õli vahetanud- seegi oli tema jaoks liialt kallis :shock:[/quote]



selle peale tahaks vaidelda vastu , eelmist omanikku tunnen isiklikult , auto said vaga heas seisu korras , koik oli vahetatud mis vahegi noudis vahetamist. isegi salong oli uus pandudu. auto oli varvitud ennem muumist mitte selle parast et oli avariis vaid selle parast et se on selle 156 viga, oli ainult uks jamp sellel autol oli vitmis kummid olid katki , ja noudsit vahetamis, ulejaanud vakr oli 5+. nii et sinuga kuidagi ei ole nous. musa on supper.

156 2,5l saaga

Posted: 03 Jul 2006, 17:50
by ts
:shock: :shock: :shock:



Kas ehk saaks selle osa peale tõlget?


auto oli varvitud ennem muumist mitte selle parast et oli avariis vaid selle parast et se on selle 156 viga, oli ainult uks jamp sellel autol oli vitmis kummid olid katki , ja noudsit vahetamis, ulejaanud vakr oli 5+. nii et sinuga kuidagi ei ole nous. musa on supper.

156 2,5l saaga

Posted: 03 Jul 2006, 23:30
by VML
tõlge oleks tõesti omal kohal.... :roll:

156 2,5l saaga

Posted: 04 Jul 2006, 00:25
by alfaman
auto kuljed oli vavitud , varv tiibadest tuleb eest ara, ma arvan et 156 omakule seeasi on tuttav. mootoris tuli nats oli, tuli vahetada tihendid. et auto oli toesti heas seisu korras.

156 2,5l saaga

Posted: 04 Jul 2006, 10:50
by VML
hmmm...nu jeh...mitte et see nyyd nq arusaadav väga oleks aga nu pondile saime pihta... pea aegu... kas tegu on murdega kuskilt ida poolt ehk ve :?: :)

156 2,5l saaga

Posted: 04 Jul 2006, 13:30
by bnd
Mitte rehvid ei olnud katki, vaid sild oli viltu all, st tahtis reg.

Samas tahtsid vahetust esimesed ülemised õõtshoovad, parem šarniir, mõlemad klapikambrikaane tihendid, väljalaske kollektori tihendid, parem esiratta laager, stabika raamipuksid, õli lekkis ka kuskilt põhja alt, samuti oli surnud lambda andur.



Aga need olid vead, mis loeti üles, kui autot ostsin ja nende vigadega olin ka arvestanud, ja nende üle ei kurda, sest need tehti ka ära.



Samas oli eelmine omanik ära teind tagasilla täis remondi, rihmavahetuse ja pidurisüsteemi vahetuse, muidugi oli masin puhas ja ülikorras sisuga- mis sai ka ostul määravaks.

Samas oli selle masina viga see, et nagu ma müüja jutust aru sain, et masin seisis palju, et tal oli ka mingi töö auto. Olen aru saanud, et autod on mõeldud sõitmiseks ja pikalt seismine tuleb aind kahjuks.



Aga kui mootor maha võeti, siis nagu öeldud- elavaid osi oli küljes vähe. st enamus agregaate ka said nüüd kap rem. Mootori vahetaja ütles kohe, et selle masinaga on sõidetud enamus ajast sirge parema jalaga :) Ja ka oli mootoris sees poolsünt, mille eest ma ka peapesu sain :) ( sellises autos ja selline õli :twisted: )



Aga olen rahul :) Autot müüa veel ei kavatse, kuigi vast km hinnaks on kujunend juba oma 3 eek.



OT: Aga kas kas need jutud kiirendusvõistlustest ja streetracedest on ka tõsi?



Ja üks asi veel: see auto oli elanud üle 3 avariid, 2 nendest oli avarii põhjustajaks, st ülevärvimist pigem usun just avarii pärast. LKF andmebaasist järele kontrollitud.

156 2,5l saaga

Posted: 06 Jul 2006, 12:36
by bnd
Järjejutt jätkub..



Oli head sõitu 1200 km, taas põleb püsivalt pritsungi märgutuli. Sai eila tehtud diagnostika ja avastati, et kutu miski gaasipedaali asendi andur või selle juhtmestikus, st tühikäik või täisgaas (eriti hea on linnas kolonnis sõita :) ).



Kes oskab kommenteerida- saab seda andurit remontida, puhastada jne, või tuleb osta uus kpl koos pedaaliga?



Ootaks TS -lt skeemi tööpõhimõtte kohta :)

156 2,5l saaga

Posted: 06 Jul 2006, 14:34
by ts
gaasipedaaliandur :?

see nii lihtne asi, et skeemi ei saa :lol:





TPS peaks asetsema sul kas pedaali juures või sisselaskekollektoris gaasisiibri peal. iseenesest on tegu mikrolülitiga, mis lülitab min ja max-i (osadel on vahepealsed väärtused kah juures)



remont/kontroll kapotialusel versioonil (mis sul vist on :?: ) eeldab testrit



ja käib selliselt, et võtad pistiku lahti, paned testri takistust mõõtma, üks ots ülemisele klemmile, teine keskele- peab olema lühis; ülemise mõõteotsa tõstad seejärel alla ja lükkad liblika (või siis pedaali- on kindlam) max asendisse- peab keskmise ja alumise vahel olema lühis. Kui on, siis juhtmete kallale, kui ei ole siis on andur kardetavasti läbi-> puhastada saab juhul, kui midagi on siibris ees- andurit ennast puhastada ei ole võimalik.



kui on ainult kas üleval või all lühis olemas, siis on vaja andurit reguleerida (selleks on siis olemas need kaks kinnituskruvi)- kahjuks ei oska hetkel öelda ettenähtud avamisnurka.

156 2,5l saaga

Posted: 06 Jul 2006, 15:33
by ts
muuseas vähemalt mootoripildi saab :wink: (see nõnna ilus, et topiks seda igasse teemasse kohe :lol: )



TPS siis see kohe ja kohutav must julla gaasisiibril (võiksin TPS-i el skeemi kah lisada, kuid see nii lihtne, et ...)


Image


EDIT: siiski leidsin hea skeemi :lol: pole küll sama sensor, kuid põhimõte on sama
Image

156 2,5l saaga

Posted: 06 Jul 2006, 16:30
by bnd
Oot-oot , aga kas pedaali küljes pole mingit andurit, kust see segusiiber oma impulsi siis saab? Sain aru just, et kutu on see osa, mis pedaali küljes :? Kas seal pole midagi?

156 2,5l saaga

Posted: 06 Jul 2006, 18:26
by ts
kapotialusel versioonil (mis sul vist on :?: ) eeldab testrit


kahjuks ei omanud teadmist kumb versioon sul on- juhul, kui on pedaali küljes siis asi muidugi veits nutusem- see kuram käib läbi aju- põhimõte aga on üldjoontes sama.



sel juhul on kontrollimine keerulisem -> ta annab infot mitte ainult min-max kohta vaid sujuvalt ka keskel (0-5V vist oli) ehk siis tal peaks lisaks mikrolülititele ka reostaat olema. servad on võimalik kontrollida sama põhimõttega (muidugi eeldusel, et sa pistikule ligi pääsed.)



pilti kah- kuigi natuke vale kasti oma vist peaks põhimõte arusaadav olema tuleb lihtsalt ignoreerida kastiga seonduvaid joonekesi ning keskenduda punktidele 2,3 ja 7 :lol:




Image


proovin ka selle TPS tüüpskeemi leida kuskilt

156 2,5l saaga

Posted: 07 Jul 2006, 10:45
by ts
niisiis jätkame :(



Kui reostaat on väsinud, siis selle taastamine on võimalik, kuid kardetavasti ei saa sellest olulist võitu võrreldes uue ostuga (erinevalt näiteks AFM-ist :wink: ).



Probleemiks siis asjaolu, et ta kuram ei ole ette nähtud korpusest eemaldamiseks- kui selle isegi sealt kätte saad, siis tagasi ta enam kenasti ei istu



samuti on reostaadi taastamine suht täppistöö ja arvatavasti ei suuda sa leida inimest kes seda on nõus tegema, kuna võib juhtuda, et seda korda ei saa, sel juhul siis lisandub taastamistasu uue reostaadi ostuhinnale :(



Loo moraal :arrow: tuleb osta omale vana hea äraproovitud trossiga gaasihoovastikuga auto :lol:



muuseas palju nad selle kaadervärgi eest küsivad?

156 2,5l saaga

Posted: 07 Jul 2006, 10:46
by bnd
Vot vot hakkab tulema :D

Samas nüüd telefonitsi rääkisin Tallinna diag mehega ja ta ei näinud seal pedaali küljes küll midagi st tehnika peaks olema ikkagi kapoti all...



Katsun siis nädalavahetusel ära mõõta.



Krt, tegelt see vend kes tõi mulle uue mootori- sellel ju kogu see krempel alles st peaks talt laenama..



EDIT: täpsustasin teksti

156 2,5l saaga

Posted: 16 Aug 2006, 21:31
by Luman
bnd wrote:Mitte rehvid ei olnud katki, vaid sild oli viltu all, st tahtis reg.
OT: Aga kas kas need jutud kiirendusvõistlustest ja streetracedest on ka tõsi?


Milliseid jutte sa silmas pead?



Lisaks veel tekkis väike huvi, et mis sai su vanast mootorist? Tegid korda või jäi katkisena seisma?

156 2,5l saaga

Posted: 17 Aug 2006, 00:28
by alfanatico
...kle ts ütle nüüd ausalt (teised tahavad ka teada) kuidas sa oled nii tark?

:D ...pean silmas seda, et ma pole näinud alfaga seonduvaid küsimusi mllele sa ei oska vastata, niiet vasta nüüd ka sellele! :D :D :D