imlmselt olid sa siis see sinine 155 mis mulle lehvitas. Ühesõnaga täna on veel ükspäev rallini jama pole taga veel sõitnud jube kiire hakkas. Eila sai siis see puruneneud lõdvik tehtud vanast, uuest ja mingist plastiktorujupist (mida eelnevalt teekannus keetsin, et veenduda selle kuuma taluvuses) ning plaanitud täna teibituunig. Täna hommikul oli mudugi üks rehv täiesti tühi ja kuna oli ca 500m kaugusel asuvas töökaojas niikunii paremad rehvaid alla kruvida siis saigi sinna sammud seatud. Loomulikut otsustas masin peale 500m läbimist jälle keema minna, sai siis uuritud lõdvikuid ja selgus, et kõik mis peale termostaati tulevad on külmad, ok, termostaat välja, ning selgus et keegi on sinna korpusse mingi suva teromstaadi sättinud. Edasi juba liikuma lasnakorskist Koplisse, teibi tuuniajate juurde. Selgus et seoses termost. eemaldamisega kuumuse mure kadus, säilis ainud häda -puuduv teine käik ja nagu ülal mainitud segab selle sisselülitust kardaani vahepukk, samas tuleb tõdeda et mootor on piisavalt paindlik ehk linnas saab edukalt 1-3 käik liikuda. Õhtul peale tuuningut avanes selline pilt:

ja
peale kleepimist siirdusin TÜV-i ja asi liigub legaalselt ja väga sujuvalt.
Paraku on ka suuremad probleemid, nimelt esiratas vänderdab all ja ilmselt on selle põhjuseks väga väsind laager (muud viga ei paista nagu olevat), lisakas veel see kardaani pukk, muu on nagu ok, see et süütelukk peetsi on ja kapoti alt peab käivitama on kökimöki probleem, aga homme peab selle laagri ja pukkiga midagi ettevötma, sest laup 8.27 on ju start