Page 5 of 6

Käib kolks :P

Posted: 05 Apr 2007, 02:11
by ts
:roll:



No tegelt, kui Sul naelad all on siis on selge :lol:



Muidu kahtlustaks pidureid-> ehk siis kuna ütled, et pidurdamisel hääl kaob ning kiirendamisel samuti (ja et põrin on liikunud ühelt poolt ka teisele) oleks see nagu loogiline (pidurid jäävad veidi veidi peale, veavad klotsid viltu jne näiteks)



:wink: aga ....



pigem kontrolliks Just-in-Case summuti üle :roll: (just selle kasvava põrina, kaasneva häälesuuna jne tõttu)

Käib kolks :P

Posted: 05 Apr 2007, 03:21
by Slicer
No tükk aega naeltega sõitnud, naelte müra on teistsugune, see vibreerimine on nagu metal vastu metalli. Ning summuti se kohe kindlasti ei ole :P

Käib kolks :P

Posted: 05 Apr 2007, 12:01
by zakalwe
Hm. ma ei tea, kas ma nüüd mõtlen neid asju peale foorumi lugemist juurde või midagi, aga ma kuulsin eile täpselt kirjeldatud klõbinat/tiksumist oma 33 juures. Aga oled kindel, et see ikka kuskilt mootorist (või tõesti summutist) ei tule? Ma võin üsna kindlalt väita, et minu juhtumi puhul oli plagina valjus kindlalt seotud mootori pööretega, mitte spidomeetrinäiduga (tühikäigul mäest alla sõites ja tuuritades testitud)

Igatahes kadus see hääl ära, kui mootor tiba soojemaks läks (6-7 minti) ja hiljem õhtul/täna hommikul tagasi ei tulnud.

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 13:19
by Slicer
Üle tüki aja siis jälle pöördun targemate ja osavamate poole. 8)

Selline küsimus, et mul Alfa mootorist tuleb sellist diisel mootorile omast sahinat või põrinat, kuidas keegi kutsub. Et vahepeal kaob see ära ja tuleb esile see õige TS mootorihääl- madal jorin. Kuid siis jälle tagasi see müra. Kui kapott lahti teha siis silmaga vaadates ja kõrvaga kuulates, tuleb kõige suurem müra sealt kus on see eemaldatav paneel mootoriploki küljepeal. Seal vast jookseb ka mingi rihm ringi. Kas asi võib olla juhtrullis, kuigi ma kahtlen sest see ju ei määra ära milline hääl mootorist tuleb. See rullik jookseb ikka ju omamoodi edasi aga vahepeal jah, läheb mootori hääl nii öelda puhtaks ja siis jälle selline tunne nagu mõni vana diisel mootoriga auto. Uued diislid ka sellist koledat häält ei tee. Oskab, keegi aimata kus viga võiks peituda. Arvatavasti millalgi lähitulevikus TRK'sse minek ees on. Ülevaatus ka järgmine kuu vaja ära teha.

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 13:25
by E.T.
... ju seda nukkvõlli siis enam ei keerata, mis muud oskan ma arvata...

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 14:12
by ts
juu siis on nukaajad vahelduvaks muutunud...



isiklikult soovitaksin õli kontrollida nii värvuse, viskoossuse kui ka taseme osas :roll: (julgeks pakkuda et õli on juba 10k+ mootoris veetnud :roll: )

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 14:15
by E.T.
õlis ei saa probleem olla, õli pole

:lol:

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 18:36
by Slicer
kusjuures, õli tase pole muutunud peale panekut! See oli 5000 km tagasi kuskil. Kas selline asi üldse võimalik on? Kuigi omal ajal sai seda pandud natuke isegi üle. Mõõtepulk näitas, et üle maximumi isegi. :lol: Ons võimalik, et see õli ei voola sinna kuhu vaja?

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 18:40
by ts
Slicer wrote: Mõõtepulk näitas, et üle maximumi isegi. :lol: Ons võimalik, et see õli ei voola sinna kuhu vaja?


Õlitase peab jääma min ja max piiri vahele... vastasel juhul ei jõua ta sinna, kuhu vaja :wink:



maksimumist üle olev kogus läheb reeglina läbi mootori välja ja/või pressib ennast kuskilt tihendite vahelt minema...



Aga iseenesest on võimalik, et õli ei jõua sinna kuhu vaja (kanalid umbes) või siis ei tule variaatorile pinge peale õigel ajal :roll:



kuna mainisid, et vahepeal on ja siis ei ole julgesin eeldada, et õli pole enam päris korras...

Käib kolks :P

Posted: 25 Jun 2007, 18:42
by E.T.
kas see vahepeal on tähendab kõrgeid pöördeid ja vahepeal pole tähendab madalaid pöördeid ja tühikäiku?



kui klabiseb tühikäigul siis on variaator suure tõenäosusega pensile läinud...

Käib kolks :P

Posted: 26 Jun 2007, 10:59
by Slicer
see klõbin on pidev tühikäigul, aga ütleme et kui sõidan esimese käiguga vaikselt ühtlsel pöördel siis mingi hetk see klõbin katkeb ja kostub mahe jorin ja siis mõne hetke pärast on jälle see klõbin tagasi. Aga jah, just täna hommikul vaatasin õlitaset, näit on üle maximumi? Ning seda ikka veel peale 5000km sõitu? Kuid õli näeb välja normaalne, ja on samasuguses olekus nagu originaalis. Seega õlikvaliteet on normaalne. Aga tuleks vist kiiremas korras mdagi ette võtta!?

Käib kolks :P

Posted: 26 Jun 2007, 15:39
by E.T.
KUI see on variaator, siis õlitase üle maksimumi teda ei kahjusta... õlitase alla miinimumi ehk segaks veidi tööd aga siis oleks mujal juba suuremaid muresid...



üle maksimumi olev õli lahkub reeglina tihendite vahelt ja läbi mootori ja väljalaskesüsteemi... küll ta normi läheb. kuigi ette on nähtud mootoriõli min ja max märkide vahel, selleks nad ongi, et alla MIN ei ole tark tegu (saaled, nukad jne) ja üle MAX ei ole ka kena, ega see katalüsaator eriti ei vaja õlitust...



mõtteid:

ehk on uus ja HEA õli kuskilt mustust lahti leotand mis siis nüüd aegajalt kiusab variaatorit?

olles ise vaevelnud variaatoriga muidugi tulevad sümptomid tuttavad ette...



minul käivitades mingi hetke käis normaalselt ja siis hakkas tühikäigul plagisema... kui piitsa anda siis pöörete tõustes läks hääl normaalseks, samas kui pöörded langesid hakas taas plagisema...



soovitusena -> Pirni uulits! aga otsest kiiret pole (KUI ON VARIAATOOR) midagi ta otseselt ära ei lõhu sul kohe, minek on ehvem ja hääl masendab.



EDU!

Käib kolks :P

Posted: 16 Jul 2007, 20:12
by Slicer
Sain pirni uulitsast vastuse ja tööde hinnakirja, mis esialgu naeratama ei pannud.

Kui on variaator kindlalt läbi siis 3380.- + vahetus (töö)2275.- . Või hoopiski

generaatorist (reeglina remonditav, u. 2550.-) või lamerihma rullikutest (hinda ei olnud kirjas).

Õli taseme kohta : "See, et alfa mootor õli ei võta on suht harvaesinev nähtus, aga kindlasti mitte halb vaid vastupidi ,see näitab et mootor on vähe kulunud ja hästi hoitud. Umbes ei ole kindlasti midagi. "



Lisaks on mul vaja veel käsipiduri trossid ära vahetada 2x 414.- + töö 650.-

Vahetada oleks veel vaja salongifilter ja õhufilter 238.- ja 120.-

Lisaks veel helisignaal ei tööta ja summutis auk. Tööde hinda polnud kirjas, kuna raske öelda kas annab parandada või mitte. Ning kõigele lisaks veel ülevaatuse hind, kuna muidu ei saa enam Augustis sõita. Muidu oleks savi, aga just siis hakkab puhkus ja vaja reisida :P



Seega ~9000 kr (Y)



PS. Kas see variaator tõesti nii kallis on? Ning veel vahetamine nii kallis lõbu?

Käib kolks :P

Posted: 17 Jul 2007, 15:14
by ts
variaator 16V mootoril on olenemata selkles, et tegu on suht lihtsa asjakesega tõesti üle mõistuse kallis :(



vahetus-> katted maha,rihmad maha, klapikambrikaas maha, nukk välja, variaator ostast ära, uus otsa ja vastupidises järjekorras tagasi (see on ikka mitumitumitu tundi tööd :( )

Käib kolks :P

Posted: 17 Jul 2007, 16:36
by veiks
ts wrote: vahetus-> katted maha,rihmad maha, klapikambrikaas maha, nukk välja, variaator ostast ära, uus otsa ja vastupidises järjekorras tagasi (see on ikka mitumitumitu tundi tööd :( )


Ja ma veel mõtlesin, et viskan õhtul teisepealt variaatori ringi, nii huvi pärast :D



(jumala teemasse muidugi :oops: )