polliks: mida jumalavallatut

#61
ooooo



Spordiosakond õnnitleb BND-d Q-kiusuajamise puhul.



aga mina ajan auto sooja garaazi sulama, hommikul kui suurem uputus on kuivanud auto all, keeran viimased poldid välja põhjapantserist... need mis veel peavad...



BLIN, Ravolar my ass !



vaatame kuidas see aastase garantii jutt nüüd kõlab, kui asi põhja alt käes ja põhjus teada, miks ta ripakile on...

polliks: mida jumalavallatut

#62
jeebi eest päris ikka pole. Masin on madal ja juhtusin kõvaks tuisanud hange... jäin kõhtupidi otsa rattad rippu sinna. Samas linnas lumes ja mujal vähe lihtsamates tingimustes bemmud jmt tagaveolised kotib ära küll, sest esiots on ikka nii raske ja ratas hakkab hulga paremini maha :)

Sellest hange kinni jäämisest veel... hang oli nii kõva, et taga kässaritross ripub nüüd koledasti :( Loodan, et ei lõhkunud midagi ära ja on vaid lihtsalt tagasi paigaldatav :)

polliks: mida jumalavallatut

#63
156 ja 147 kässaritross on asi millega saab palju roomata auto all



tross kinnitub kütusepaagi külge valatud seenekeste külge mingite emaste plastklambritega... käib korra maha ja käib veel ja iga korraga aina lihtsamalt...

kinni ka ei julgenud liimida... ikkagi kütusepaak...



aga kui ma sest mudas roomamisest ää tüdisin tõmbasin selle trossirajaka kaablisidudega ümbruskonnas asuvate jublakate külge kinni ja nii oli see mure murtud. lõplikult.

polliks: mida jumalavallatut

#65
:D Kusjuures, mul oligi sama plaan :D Kaablisidud :D

kusjuures... hanges ei süvenenud.. vaatasin jah, et mingi seenklamber, mis ilmselt suuure tõenäosusega katki on nagunii :S kodus panin sellised liimipüstoliga kokku... palju neid ikka lahti peab kakkuma...

polliks: mida jumalavallatut

#66
Need on mõtet sinna kinni tõmmata jah. Tilpnedes kipub kest ära kuluma siis saab niiskus sisse ja avastad ühel päeval, et on sunnik jäässe läinud. Eriti tore kui jätad õhtul sulailmaga käsika peale ja öösel külmetab. :twisted: been there done that. (sain suisa 155 tagratta laagreid vahetada sellepärast)

polliks: mida jumalavallatut

#70
Jätkame vallatustega.



Sai täna siis piikidega Saadjärvel sõidetud, tra maivõi, VÄGEV!!!

Selline hea rada oli, paar kiiret S-kurvi a'la 110 km/h läbi sõita, paar kurvi, kus hoog oli max 30 ja paar ülikiiret tagasipööret, mis tahtsid kõigil piiretes lõppeda :D

Andmine oli nii tuline, et masinat tuli 2 korda tankida :D, (st 50 liitrit 4 tunniga) aga soovitan soojalt kõigile- kui on võimalus piigid alla keerata ja andke minna- maru hästi laseb end välja elada ja kui pärast paned tav naelad alla ja proovid siis sõita- nagu miski tossike, ei saa hoogugi üles.

Aga see eest vaatasin, et pärast Pärnusse tagasi sõites oli maanteel max kiiruseks 100 ja ei kriipsugi rohkem, tavaliselt ikka tükib kohati üle.



Hea variant enda maha laadimiseks ja ei saa muidugi ka vait olla: sõitsin välja parima aja :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

polliks: mida jumalavallatut

#72
bnd wrote:Jätkame vallatustega.

Aga see eest vaatasin, et pärast Pärnusse tagasi sõites oli maanteel max kiiruseks 100 ja ei kriipsugi rohkem, tavaliselt ikka tükib kohati üle.


Meil siin talvel ikka 90max lubatud :P



Ok.. ok... ei noki... tean, et endalgi mõnikord kogemata vajub rohkem, kui pingsalt spidot ei jälgi :(