Page 5 of 6

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 00:04
by Jarmo
2.4 diizel ja värv peab must olema. Sedaan ja manual kast. :hi:

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 10:25
by Slicer
Jaa, seda kaalun mina ka. Kuid värvi osas olen kahevhel (must või valge). Ning endiselt taban, end mõttelt et nelivedu oleks päris hea.
Samas ka 1,8 L TBI ja universaal on käinud mõttest läbi (Alcantara sport sisuga) 8-)
Kas 1,9 diisel ei oleks piisavalt suur ja võimas 159 jaoks?
Üldsegi, milline diisel on kõige kindlam valik 159'l?

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 11:47
by ts
:hi:

[OT]

isiklik arvamus -> Alfa Romeo ja tõk-tõk-tõk-tõk-tõk ei ole kohane ja ei lähe kohe mitte (selline sisutu värk või midagi).

Aga mis puutub 159 diislitesse, siis 1,9 on üpris nõrga juba 156 peal-> ma ei usu, et 159 peal see üldse midagi asjalikku teha suudaks. Eriti meeldiv võiks see olla koos automaatkastiga :mrgreen:

ja muidugi kui juba traktor, siis nelivedu võiks küll olla

[/OT]

:hi:

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 12:02
by Slicer
Seda nüüd küll. Mõtlesin ka 3,2 V6 Q4. Kuid üks selline juba on. Ei tahaks kahte sellist ka pidama hakata.
Seega võiks olla üks ökom pill igapäevaseks liiklemiseks. GTA'd ei taha piinata sellisel kujul rohkem :oops:

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 12:16
by albertini
See 1.9 mootor annab välja napp 85 kw. Minu meelest on seda 159 jaoks selgelt vähe.

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 12:40
by Slicer
albertini wrote:See 1.9 mootor annab välja napp 85 kw. Minu meelest on seda 159 jaoks selgelt vähe.
Mõtlesin pigem seda mootorit:
1.9 JTDM 16V (110Kw)

NIng alati saab nendelt diislitelt eemaldada selle DPF filtir ning teha ECU remapi (EGR sensorid progetakse välja)
Tulemuseks 30% võimsam mootor ja samas ökonoomsem ning muud DPF ja EGR'ga seonduvad jamad jäävad ära
http://www.alfacare.co.uk/Servicing/DPFRemoval2012.php

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 14:45
by spark
või siis sama teema eesti keeles
http://www.autoremont24.ee/dpf-eemaldus/

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 15:13
by ts
tegelikult on 1,9 näol tegemist siiski sama mootoriga, mis 97 ülespoole Alfadele/fiatidele/lanciatele ning ka opelile/saabile peale pandi.

peale common raili installi lükati selle võimsus 103 peale ning kahe muutuva geomeetriaga turbiini ja hullu rõhkude tuuningu tulemusena saadi sellest maksimaalselt 140kW (Delta peal vist... võibolla ka mõni Saab sai kaks turbiini). Alfal vist oli maksimumiks 125kW (?)

Reaalselt aga :roll: minul isiklikult puudub usk neljasilindrilisse diiselmootorisse, mis on konstrueeritud kannatamaks 110kW, kuid millest on 140 välja pressitud.
Seda enam, et samu numbreid näitab ka 2,4 (millel on silinder rohkem).

Pealegi- olles 103 kw 1,9 roolis veidi aega olnud... see mootor on juba 156 puhul suts tuim :thumbdown: (R5 on oluliselt tegusam).

AGA noh- tegelikult jääb 159 puhul kogu otsus siiski selle peale, mis apastraadid millise hinnaga müügi satuvad (võib ju tahta 2,4D 4x4 nahksisu ja manuaalkastiga sedaani aga ma kahtlustan, et neid ei ole tehasest just ülemäära palju väljunud :mrgreen: ... kiire otsing näitas, et selle konfiga on kogu euroopas 14 autot, kogu pakutavast 4300 autost :angel: )

EDIT: 2,4 diislist peab rääkima, kuna see on enamvähem ainus teemasse puutuv asi siin :hi:

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 16:26
by horza
Huvitav, kunagi vaatasin ka sellist kombot puhtalt huvi pärast, nagu oleks rohkem olnud...
Aga seal on veel see teema, et 154kW mootor olevat märksa parem kui 147kW. Parem turbo ja vastavad muudatused siin ja seal, mingi klapiteema jne. Samas, räägitakse paljut.

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 16:35
by metz
1.9 JTDM 16V (110Kw) on mul 147 peal, liigub küll, aga 147 on väiksem. Ja diisli lühikesed käigud pole just kiirsti liikuma hakkamiseks parimad.
Mõnda aega tagasi proovisin ka siin foorumis müüdud 2,4 159 automaat, see oli veel uimasem :( Vähemalt tundus. Aga võib juhtuda, et kipun neid võrdlema oma GTVga. Ja ootan seeläbi Alfalt midagi enamat. Samas oma 2.0 Mondeka roolis ei oota ma midagi ja saab ka sõidetud.

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 18:50
by rizto
1.9 jtdm 110kw 159 kerel minuarust ok, sest diisli mõte ikka ju ka säästa kütusekulu pealt.

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 18:56
by albertini
Samas, kui mehel on juba GTA :twisted: kodus, kas siis on üldse tõmbeküsimus aktuaalne ? :D

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 19:08
by Slicer
:twisted: Jah, ega ma sellepärast nüüd seda diislit ostma hakkaks, et saaks kiireid ringe kuskil teha.
Mul oleks vaja just sellist igapäevsemat ökotajat, mis peaks vastu ka lühematele linnasõitudele (eeldab tõenäoliselt kohe DPF ja EGR eemaldamist).
Lihtsalt mõtlen, et milline diisel oleks selline best-bang for buck. Sest ütleme, et GTA on küll maanteel suht öko. Kuid paak läheb ära kui Tallinnast sõita Saaremaale ja tagasi- pole eriti sellist tüüpi masin millega pikka maad sõita. Kui oleks olemas selline "uimasem traktor" siis oleks GTA'sse istumine aegajalt selline
tunne jälle :lol:
Kuid kas see 2.0 125kw diisel äkki on parem kui mainitud 1,9 110kw? :roll:

Jarmo võib iga kell nüüd sekkuda ja öelda, et kas võiks äkki kolida teemaga hoopis Varia alla Suvalise autoteema plämasse? :oops:
Mõni mode võiks seljuhul viimased postitused sinna ümber tõsta.

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 20:15
by Jarmo
Ei ole ullu :) las olla. 2.4 ja automaat pidi olema jah uimasem kui 1.9 automaat. :D sellepärast ka praegu see pärnu silberis olev 159 minupoolt välistatud.

Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo

Posted: 21 Nov 2013, 20:22
by Slicer
Jarmo wrote:Ei ole ullu :) las olla. 2.4 ja automaat pidi olema jah uimasem kui 1.9 automaat. :D sellepärast ka praegu see pärnu silberis olev 159 minupoolt välistatud.
Usun, et uimaseks teeb selle see samune DPF ja EGR.
Kui see vahelt ära võtta ja teha väikse chiptuuning siis tulemused näitavad, et tegu on hiljem vägagi korraliku hundiga lambanahas (260+HP)