Re: Suvaline pläma vol 2017

#601
urmask wrote:
ts wrote:Korralik tekstiilipesu tavaliselt aitab. Hint- siin kuskil teemas renditakse poolmuidu eest pesurit.

Kui auto on vahepeal seisnud ja viskab väikese seene kah sisse, siis pead pöörduma kõige hullema teadaoleva mürgi poole. Nimelt osoonipuhastus peaks absoluutselt kõik elava autos hävitama.

Tolm aga ei ole elav, seega korralik tekstiilipesu on esimene asi, mis ette võtta.
Ma seda Jazz pesula O pesu olen proovinud, tegi värskemaks küll. Peaks seda ka proovima.
Tekstiilipesuri ilmselt rendin, eks annan siis tagasisidet.
Veel miskit ideed, mis käepärase hinnaga?
Uus Giulia...

Re: Suvaline pläma vol 2017

#602
On 156l kohta ka kust seestpoolt karpi ML-iga täita/määrida? Väljastpoolt võimalust selleks ei avane, kas kusagil seespool (salongis) koht olemas augu näol? :icon_think:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#604
Alfa Romeo 33 wrote:On 156l kohta ka kust seestpoolt karpi ML-iga täita/määrida? Väljastpoolt võimalust selleks ei avane, kas kusagil seespool (salongis) koht olemas augu näol? :icon_think:
originaalis vist ei ole (ma ei ole 100% kindel kuid tõenäoliselt saab selleks kasutada astmelaua plastikute all olevat kinnitustüüblite pesa)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#605
Eks ma kiikan astmelaudade alla mingi hetk ja vaatan kuidas sealt ligipääs karpidele on.
Mingit erinippi ka nende eemaldamisel vaja kasutada, et neid ei vigastaks või kruvikeeraja alla ja lihtsalt üles painutada? :)
Üks küsimus veel:
Image
Kas punasega märgitud kate, mis on samast materjalist nagu salongivaip käib tüüblitega ära või on kruvidega kinni lastud, mingit erilist nõksu ka eemaldamisel on vaja kasutada, et seda ära ei murraks?
Ja enne, kui üldse selle eemaldaks, siis ehk on kellelgi kogemust kas selle eemaldamise käigus tekkiva augu kaudu oleks võimalik ligipääsu silmas pidades ka üks mikrofoni juhe toimetada autostereoni - ilma, et selle augu kaudu läheks pisikesi lapse käsi vaja mis autostereoni ulataks? :D
Kuna antud autostereol, mis ostsin on ka hands free võimalus olemas ning telefoniga rääkimist tuleb autoroolis kahjuks või õnneks ikka ette, siis oleks hea seda võimalust kasutada. Ja see tundub suht ainuke koht olema, kus oleks lihtne mikrofoni paigaldada, kuna päris suurt juhtmevedamist ja armatuuri lammutamist ei ole soov ette võtta. Lisaks sealt ei jääks see mikrofon ka silma riivama - iseasi muidugi kui hea kuuldavus selle kauguse pealt on.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#606
Mikri peaksid tooma üles armatuurile niikuinii, seega pigem soovitaks võtta makk maha, eemadada roolisamba kate ning tõmmata kaabel sealt vahelt üles ning panna näiteks kahepoolse teibiga umbes samale kõrgusele, nagu on tuleregulaatori plokk teisel pool.

Seda on oluliselt lihtsam teha ( maki tagant pääseb ilusti armatuuri selle osa alla) ning see jääb veel paremini peitu - otse rooli taha...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#608
Mul otsustas kliima mitte tööle hakata enam, päris ok. Reede hilisõhtul panin parklasse, esmasp hilisõhtul enam külma ei puhu. Ma arvan, et solvus, et Eestisse kaasa ei võetud ja pidin miski rendikaga sõitma :)
Üritasin leida töökoda, kus saaks tsekkida, aga löögile saab alles 2 nädala pärast, ju siis peab nagu kohalik ringi sõitma- luuk ja aken lahti. Kunagi öeldi mulle, et neid väheseid soojasid ilmasid ei hakata kliimaga rikkuma vaid sõidetakse lahtise aknaga ja küpsetakse :D Samas nagu uskumatu, et Norras juba kuu aega ja tiba peale üle 20kraadi iga päev.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#609
bnd wrote:Mul otsustas kliima mitte tööle hakata enam, päris ok. Reede hilisõhtul panin parklasse, esmasp hilisõhtul enam külma ei puhu. Ma arvan, et solvus, et Eestisse kaasa ei võetud ja pidin miski rendikaga sõitma :)
Üritasin leida töökoda, kus saaks tsekkida, aga löögile saab alles 2 nädala pärast, ju siis peab nagu kohalik ringi sõitma- luuk ja aken lahti. Kunagi öeldi mulle, et neid väheseid soojasid ilmasid ei hakata kliimaga rikkuma vaid sõidetakse lahtise aknaga ja küpsetakse :D Samas nagu uskumatu, et Norras juba kuu aega ja tiba peale üle 20kraadi iga päev.
Miskid ootejärjekorraga kohad on ka. Seal Mustamäe tee alguses (v lõpus, ei teagi), Endla ja Paldiski mnt nurgal, on mingi koht.

Google Maps
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#611
Selline vinge tuuning siis! 8-)
Image
Image
Selline tekst juures:
ВАЗ 21013

Мотор V6 232л.с.
Разгон до сотни за 5.2 с
Максималка 250 км/ч

Каркас безопасности, усилен кузов.
Жесткая подвеска
Вентилируемые тормоза впереди.
Зад дисковые тормоза.
Усилитель тормозов.
Двигатель 3.0 литра 24 клапана v6 232л.с.
КПП 5 ступеней, блокировка дифференциала.
Усилен задний мост.
Сплошные стекла, сигналка с доводчиком, стеклоподъемник, стекло заменено на плекс, для уменьшения веса.
Заварены ручки, убраны все лишние отверстия, спорт заливная горловина SPARCO.

Panen siis ingk. ka juurde juba:
Motor V6 232hp
Acceleration to hundreds in 5.2 s
The maximum speed is 250 km / h

Safety frame, the body is strengthened.
Rigid suspension
Ventilated brakes in front.
Rear disc brakes.
Brake Amplifier.
Engine 3.0 liters 24 valves v6 232hp
CAT 5 steps, differential lock.
The rear axle is strengthened.
Solid glass, signal with door closer, power window, glass replaced with plexus, to reduce weight.
The handles are welded, all excess holes are removed, the SPARCO filler neck is sporting.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#612
urmask wrote:Ma olen kolm paaki nüüd seda kasutanud, https://prodiesel.ee/tootest/, kallim- jah, aga autol on tegelikult ka parem minek, parem käivitus ja tundub, et kütusekulu on ka 1% parem :clap:

Veel kogemusi?
Ma võtan sõnad tagasi. Minek läks kolmanda paagiga äkitselt ikka oluliselt paremaks. 4. käiguga maanteel 80-130km/h käib üllatavalt nobedalt.
Teine asi, et käisin Pärnus nüüd eile-täna (ca 19-24 kraadi temp), kliima sees, suht rahulik sõit, aga päris ei veinunud.

Teekond Tallinna äärest Pärnu äärde oli 4.7l@100km ja täna tagasi 4.4l@100km. Viimane number tundub eriti jabur :D Kütan uuel ndl-l paagi kaelani täis ja võrdlen kompuutri numbreid, aga hetkel tundub küll hämmastav tulemus :) Tavaliselt on Pärnu ots rahulikult sõites ca 5.5-6l@100km olnud. Aga eks vahe peal on ka EGR klapp vahetatud, ehk ka see mängib oma rolli.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#613
Käisin nädalavahetusel Pärnus- sinnasõit oli komputroni andmetel keskmine 3,9; tagasi 4,4

Ma arvan, et sel nv lihtsalt komputronid valetasid :)
Tegelikult ma olen normaalne....