Uus Giulia...urmask wrote:Ma seda Jazz pesula O pesu olen proovinud, tegi värskemaks küll. Peaks seda ka proovima.ts wrote:Korralik tekstiilipesu tavaliselt aitab. Hint- siin kuskil teemas renditakse poolmuidu eest pesurit.
Kui auto on vahepeal seisnud ja viskab väikese seene kah sisse, siis pead pöörduma kõige hullema teadaoleva mürgi poole. Nimelt osoonipuhastus peaks absoluutselt kõik elava autos hävitama.
Tolm aga ei ole elav, seega korralik tekstiilipesu on esimene asi, mis ette võtta.
Tekstiilipesuri ilmselt rendin, eks annan siis tagasisidet.
Veel miskit ideed, mis käepärase hinnaga?
Re: Suvaline pläma vol 2017
#602On 156l kohta ka kust seestpoolt karpi ML-iga täita/määrida? Väljastpoolt võimalust selleks ei avane, kas kusagil seespool (salongis) koht olemas augu näol? 

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#603Erko wrote:urmask wrote:Uus Giulia...ts wrote: Veel miskit ideed, mis käepärase hinnaga?

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#604originaalis vist ei ole (ma ei ole 100% kindel kuid tõenäoliselt saab selleks kasutada astmelaua plastikute all olevat kinnitustüüblite pesa)Alfa Romeo 33 wrote:On 156l kohta ka kust seestpoolt karpi ML-iga täita/määrida? Väljastpoolt võimalust selleks ei avane, kas kusagil seespool (salongis) koht olemas augu näol?
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#605Eks ma kiikan astmelaudade alla mingi hetk ja vaatan kuidas sealt ligipääs karpidele on.
Mingit erinippi ka nende eemaldamisel vaja kasutada, et neid ei vigastaks või kruvikeeraja alla ja lihtsalt üles painutada?
Üks küsimus veel:
Kas punasega märgitud kate, mis on samast materjalist nagu salongivaip käib tüüblitega ära või on kruvidega kinni lastud, mingit erilist nõksu ka eemaldamisel on vaja kasutada, et seda ära ei murraks?
Ja enne, kui üldse selle eemaldaks, siis ehk on kellelgi kogemust kas selle eemaldamise käigus tekkiva augu kaudu oleks võimalik ligipääsu silmas pidades ka üks mikrofoni juhe toimetada autostereoni - ilma, et selle augu kaudu läheks pisikesi lapse käsi vaja mis autostereoni ulataks?
Kuna antud autostereol, mis ostsin on ka hands free võimalus olemas ning telefoniga rääkimist tuleb autoroolis kahjuks või õnneks ikka ette, siis oleks hea seda võimalust kasutada. Ja see tundub suht ainuke koht olema, kus oleks lihtne mikrofoni paigaldada, kuna päris suurt juhtmevedamist ja armatuuri lammutamist ei ole soov ette võtta. Lisaks sealt ei jääks see mikrofon ka silma riivama - iseasi muidugi kui hea kuuldavus selle kauguse pealt on.
Mingit erinippi ka nende eemaldamisel vaja kasutada, et neid ei vigastaks või kruvikeeraja alla ja lihtsalt üles painutada?

Üks küsimus veel:

Ja enne, kui üldse selle eemaldaks, siis ehk on kellelgi kogemust kas selle eemaldamise käigus tekkiva augu kaudu oleks võimalik ligipääsu silmas pidades ka üks mikrofoni juhe toimetada autostereoni - ilma, et selle augu kaudu läheks pisikesi lapse käsi vaja mis autostereoni ulataks?

Kuna antud autostereol, mis ostsin on ka hands free võimalus olemas ning telefoniga rääkimist tuleb autoroolis kahjuks või õnneks ikka ette, siis oleks hea seda võimalust kasutada. Ja see tundub suht ainuke koht olema, kus oleks lihtne mikrofoni paigaldada, kuna päris suurt juhtmevedamist ja armatuuri lammutamist ei ole soov ette võtta. Lisaks sealt ei jääks see mikrofon ka silma riivama - iseasi muidugi kui hea kuuldavus selle kauguse pealt on.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#606Mikri peaksid tooma üles armatuurile niikuinii, seega pigem soovitaks võtta makk maha, eemadada roolisamba kate ning tõmmata kaabel sealt vahelt üles ning panna näiteks kahepoolse teibiga umbes samale kõrgusele, nagu on tuleregulaatori plokk teisel pool.
Seda on oluliselt lihtsam teha ( maki tagant pääseb ilusti armatuuri selle osa alla) ning see jääb veel paremini peitu - otse rooli taha...
Seda on oluliselt lihtsam teha ( maki tagant pääseb ilusti armatuuri selle osa alla) ning see jääb veel paremini peitu - otse rooli taha...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#607Ma olen kolm paaki nüüd seda kasutanud, https://prodiesel.ee/tootest/, kallim- jah, aga autol on tegelikult ka parem minek, parem käivitus ja tundub, et kütusekulu on ka 1% parem
Veel kogemusi?

Veel kogemusi?
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#608Mul otsustas kliima mitte tööle hakata enam, päris ok. Reede hilisõhtul panin parklasse, esmasp hilisõhtul enam külma ei puhu. Ma arvan, et solvus, et Eestisse kaasa ei võetud ja pidin miski rendikaga sõitma 
Üritasin leida töökoda, kus saaks tsekkida, aga löögile saab alles 2 nädala pärast, ju siis peab nagu kohalik ringi sõitma- luuk ja aken lahti. Kunagi öeldi mulle, et neid väheseid soojasid ilmasid ei hakata kliimaga rikkuma vaid sõidetakse lahtise aknaga ja küpsetakse
Samas nagu uskumatu, et Norras juba kuu aega ja tiba peale üle 20kraadi iga päev.

Üritasin leida töökoda, kus saaks tsekkida, aga löögile saab alles 2 nädala pärast, ju siis peab nagu kohalik ringi sõitma- luuk ja aken lahti. Kunagi öeldi mulle, et neid väheseid soojasid ilmasid ei hakata kliimaga rikkuma vaid sõidetakse lahtise aknaga ja küpsetakse

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: Suvaline pläma vol 2017
#609Miskid ootejärjekorraga kohad on ka. Seal Mustamäe tee alguses (v lõpus, ei teagi), Endla ja Paldiski mnt nurgal, on mingi koht.bnd wrote:Mul otsustas kliima mitte tööle hakata enam, päris ok. Reede hilisõhtul panin parklasse, esmasp hilisõhtul enam külma ei puhu. Ma arvan, et solvus, et Eestisse kaasa ei võetud ja pidin miski rendikaga sõitma
Üritasin leida töökoda, kus saaks tsekkida, aga löögile saab alles 2 nädala pärast, ju siis peab nagu kohalik ringi sõitma- luuk ja aken lahti. Kunagi öeldi mulle, et neid väheseid soojasid ilmasid ei hakata kliimaga rikkuma vaid sõidetakse lahtise aknaga ja küpsetakseSamas nagu uskumatu, et Norras juba kuu aega ja tiba peale üle 20kraadi iga päev.
Google Maps
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#610Kui rokkmuusikasõpru siin Alfafoorumis, siis selline tasuta kvaliteetne festar täna ja homme. Üks 166 on juba platsipeal.
https://www.facebook.com/events/167497333718319/
https://www.facebook.com/events/167497333718319/
Re: Suvaline pläma vol 2017
#611Selline vinge tuuning siis!
Selline tekst juures:
ВАЗ 21013
Мотор V6 232л.с.
Разгон до сотни за 5.2 с
Максималка 250 км/ч
Каркас безопасности, усилен кузов.
Жесткая подвеска
Вентилируемые тормоза впереди.
Зад дисковые тормоза.
Усилитель тормозов.
Двигатель 3.0 литра 24 клапана v6 232л.с.
КПП 5 ступеней, блокировка дифференциала.
Усилен задний мост.
Сплошные стекла, сигналка с доводчиком, стеклоподъемник, стекло заменено на плекс, для уменьшения веса.
Заварены ручки, убраны все лишние отверстия, спорт заливная горловина SPARCO.
Panen siis ingk. ka juurde juba:
Motor V6 232hp
Acceleration to hundreds in 5.2 s
The maximum speed is 250 km / h
Safety frame, the body is strengthened.
Rigid suspension
Ventilated brakes in front.
Rear disc brakes.
Brake Amplifier.
Engine 3.0 liters 24 valves v6 232hp
CAT 5 steps, differential lock.
The rear axle is strengthened.
Solid glass, signal with door closer, power window, glass replaced with plexus, to reduce weight.
The handles are welded, all excess holes are removed, the SPARCO filler neck is sporting.



ВАЗ 21013
Мотор V6 232л.с.
Разгон до сотни за 5.2 с
Максималка 250 км/ч
Каркас безопасности, усилен кузов.
Жесткая подвеска
Вентилируемые тормоза впереди.
Зад дисковые тормоза.
Усилитель тормозов.
Двигатель 3.0 литра 24 клапана v6 232л.с.
КПП 5 ступеней, блокировка дифференциала.
Усилен задний мост.
Сплошные стекла, сигналка с доводчиком, стеклоподъемник, стекло заменено на плекс, для уменьшения веса.
Заварены ручки, убраны все лишние отверстия, спорт заливная горловина SPARCO.
Panen siis ingk. ka juurde juba:
Motor V6 232hp
Acceleration to hundreds in 5.2 s
The maximum speed is 250 km / h
Safety frame, the body is strengthened.
Rigid suspension
Ventilated brakes in front.
Rear disc brakes.
Brake Amplifier.
Engine 3.0 liters 24 valves v6 232hp
CAT 5 steps, differential lock.
The rear axle is strengthened.
Solid glass, signal with door closer, power window, glass replaced with plexus, to reduce weight.
The handles are welded, all excess holes are removed, the SPARCO filler neck is sporting.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#612Ma võtan sõnad tagasi. Minek läks kolmanda paagiga äkitselt ikka oluliselt paremaks. 4. käiguga maanteel 80-130km/h käib üllatavalt nobedalt.urmask wrote:Ma olen kolm paaki nüüd seda kasutanud, https://prodiesel.ee/tootest/, kallim- jah, aga autol on tegelikult ka parem minek, parem käivitus ja tundub, et kütusekulu on ka 1% parem![]()
Veel kogemusi?
Teine asi, et käisin Pärnus nüüd eile-täna (ca 19-24 kraadi temp), kliima sees, suht rahulik sõit, aga päris ei veinunud.
Teekond Tallinna äärest Pärnu äärde oli 4.7l@100km ja täna tagasi 4.4l@100km. Viimane number tundub eriti jabur


--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#613Käisin nädalavahetusel Pärnus- sinnasõit oli komputroni andmetel keskmine 3,9; tagasi 4,4
Ma arvan, et sel nv lihtsalt komputronid valetasid
Ma arvan, et sel nv lihtsalt komputronid valetasid

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#614Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?
Yey or nei?

Re: Suvaline pläma vol 2017
#615Noh, kas just Brera, aga Mito selle raha eest on juba intrigeeriv. Iseasi kui ehe kuulutus see on.
http://soov-ee.postimees.ee/2191861-alf ... tails.html
http://soov-ee.postimees.ee/2191861-alf ... tails.html