Page 42 of 67
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 01:14
by Slicer
Loodan, et see pole see uputuse üle elanud Alfa. Mis kunagi siin Tallinnas oli.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 08:29
by urmask
Slicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?

Peaaegu nagu uus ju. Ostad ära?
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 08:45
by ts
Slicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?

yey-sõltub muidugi numbrist aga üpris kindlasti võiks olla mõeldav

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 11:06
by Slicer
ts wrote:Slicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?

yey-sõltub muidugi numbrist aga üpris kindlasti võiks olla mõeldav

1 omanik, 2012.a. varustusest puudu siis ekraan naviga ja esimesed parkimisandurid. 11000 eurot.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 12:57
by spark
oleKS ... ostaKS
kas miskit
sellist
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 13:31
by Slicer
Jah, see sama.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 13:38
by urmask
spark wrote:oleKS ... ostaKS
kas miskit
sellist
Kui teaks, et nende kulud stabiilsed, võtaks isegi sellise.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 14:51
by Slicer
Kes siin on selle 2.0JTD diisli omanikud, võiks valgustada...

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 14:54
by urmask
Slicer wrote:Kes siin on selle 2.0JTD diisli omanikud, võiks valgustada...

Kas see diisel on veel tootmises?
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 15:08
by Slicer
Enam vist küll mitte, kuid 159'tel oli kuni 2012 siis tootmises.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 15:18
by ts
2,0 on muuseas siiani tootmises - Alfa puhul Giulietta peal, lisaks siis veel mingi ports masinaid (freemont, doblo, sedici, ducato, cruze jne)
EDIT: räägivad, et väga vastupidav mootor pidi olema... . Kuigi 159 on sõidetud ja 2,0 diisel on sõidetud siis natuke teises teises kombinatsioonis.
Mootori enda kohta võib öelda, et veab nagu rong-> mine proovi freemont'i ja siis kujuta ette, et see on pandud autosse, mis on 500kg kergem ning oluliselt madalam

seda öelnuna- isiklikult sümpatiseerib rida5 rohkem
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 15:27
by Alfa Romeo 33
At the end of the day, on diisel Alfa peal nagu külmaks läinud Pasta Carbonara. Täidab küll kõhtu aga kas ka maitsemeeli paitab... selles ma kahtlen.

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 15:36
by ts
Alfa Romeo 33 wrote:At the end of the day, on diisel Alfa peal nagu külmaks läinud Pasta Carbonara. Täidab küll kõhtu aga kas ka maitsemeeli paitab... selles ma kahtlen.

+1
Üldiselt ei nurise 4 silindrilise diisli üle (oluliselt mõnusam, kui teised traktorid) aga tegemist on ikkagi diisliga (ja kuigi 2,4 R5 on kah igati hea, siis ... ikkagi diisel)
HOWEVER- selle jaoks on ju vaja, et üks päris Alfa ikka veel kõrval oleks (mingi GTA näiteks

)
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 16:14
by kapa98
Käisin detsembris 2,4 JTD Breraga testsõitu tegemas. Oleks ära armunud, kui see diisel poleks seal kapoti all olnud.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 10 Jul 2017, 16:25
by urmask
kapa98 wrote:Käisin detsembris 2,4 JTD Breraga testsõitu tegemas. Oleks ära armunud, kui see diisel poleks seal kapoti all olnud.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.
Tjah. Mul on sama mure. Kui tõmme taha tuleb, on minek igati hea, aga see kiirenduse võlu kaobki sellega, et kahe käigu vahel on sekund-paar pausi enne, kui jälle istmesse imeb.
Chippimine pidavat selle mure lahendama. Sama kehtib ka siduri libistamise kohta
