Page 48 of 86

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 31 Jan 2012, 23:09
by Slicer
Ei ütleks, natuke võibolla.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 31 Jan 2012, 23:16
by bnd
Roolivõimendi
Õli paks, käib natuke, õli läheb vedelamaks ja jääb vait.

Oota-kannata kui tuleb -33 , vaata mis häält ta siis teeb :butt:

Mul mõlemad Alfad lõugasid suure külmaga

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 31 Jan 2012, 23:21
by E.T.
Muidu oleks pakkunud roolivõimu õli mis ehk pole päris vedel enam sellise külmaga ja siis hakkab "kigisema" pumbas... Rihmavilina sa tunneks ise ära ja igasugu laagrid, rullid peaks pigem kahisema hakkama, kui inisema (ja need ei lähe enam ise korda liikudes (soojenedes)...

2:0 pumba väravasse - roolivõimu ininat roolivõimu õli vahetades ära ei saa kaotada?
(ma tean mõnda sõiuduatode tootjat, kellel inin annab märku väga halvas seisukorras võimuõlist ning millel saab vaikus majasse õlivahetusega)

Autoremont intereneti teel on ikka imelihtne
(kasutan nüüd uue kujunduse lahedat featuuri - uut emootikoni)
:busted:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 31 Jan 2012, 23:31
by Slicer
See roolivõimu pumba asi on mul varemgi tegelikult silma jäänud, ütleme mitte heas valguses. Kohati on värskelt sõitu alustades või väga lühikest otsa tehes selline asi juhtnud, kus rool ei keera täitsa välja vaid jääb seisma (vahet pole kummale poole pöörates). Ning alles korraks tagasi nõksatades uuesti pöörates jookseb loogilise lõpuni.... :thinking:
Samas see oli siis kui olid veel soojemad ilmad, nüüd sellise pakasega sõites pole just ette tulnud ... :icon_crazy:
where is the logic :icon_moron:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 31 Jan 2012, 23:36
by E.T.
Inina ajal võib rooli keeramine olla veidi raskem harjumuspärasest, kuid ta peaks siiski mõlemale poole olema lõpuni välja pööratav.

Kui rool ei keera päris lõpuni välja siis... minul oleks juuksed peas vist püsti murest - roolilati kaitsekummid on ikka terved ja lati liugpinnad korras??? Roolivõimu õlitase ei vähene ?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 14:43
by H.E
Kas see, et ei pööra lõpuni tähendab, et ei lähegi rohkem, või roolivõim ei võmenda üle teatud punkti?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 15:27
by Slicer
Nagu ei keeraks lihtsalt edasi enam, ei luba rohkem. Siis teed paar cm jagu teisele poole pöörde ning uuesti siis läheb. :icon_problem:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 17:19
by ts
::itpnt::

vaata õlitase üle- minu oma tegi sellist trikki eelmine aasta pärast seda, kui osa õlist oli -20 juures autost lahkunud

õli Sul ju vana ei saa olla?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 17:21
by Slicer
Mõtled nüüd roolivõimu õli?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 17:22
by ts
ikka- :thinking: kui me ikka roolist räägime :mrgreen:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 17:34
by Slicer
Lihtsalt profülaktiline kontroll :icon_roll:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Feb 2012, 22:17
by E.T.
Miks see õli siis vana ei saa olla? Keegi keeras lati, pumba jms tühjaks enne ümberlappamist ?
Mis värvi see õli sul reservpaagis on ? Kirgas ja klaar (alfal vist oli punane eks?) või pigem hägune ja pruunikas?
(viimase värvivarjundi puhul vaheta oma rooliõli välja)

Kui me ikka veel roolist räägime :D :fan:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 02 Feb 2012, 00:07
by Slicer
Vaatasin, et peaks piisavalt olema ja viimati sai juurde valatud paar kuud tagasi, päris kalli raha eest Pilotis. Peaks isegi üle olema 1L potskus pagassis. Värv oli selline punakas-pruun. Päris punane polnud. Aga jah kindlalt asi roolis, pöörates rooli siis kiunus kaasa :D

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 02 Feb 2012, 18:36
by Slicer
Täna kiunus eriti pikalt ja rõvedalt see roolivõimu pump, kuni lõpuks vakka jäi...
Aga mis eriti bro oli, sai -20'ga hommikul rehvi vahetatud :icon_shocked:
Ei vaadanud sõitma asudes, et üks esimene kõrvalistuja poolne rehv oli suhtkoht tühi, et sõitma asudes sai mõne hetke pärast aru. Pidasin siis esimeses tanklas kinni, Lukoil Õismäel. Hakkasin siis juurde laskma :duh:
krt järjest tühjemaks läks... krdi automaatpumbad, need ju ei tööta külmaga. Siis vahtisin tõtt täiesti lõssis rehviga... hakkas siis pihta vahetus. Krt põlved ja näpud olid nii kanged peale 20 minutit. Siis sõitsin Roccal Mare platisl olevasse rehvitöökotta ja lasin uurida rehvi. Lihtsalt vägeva öökülmaga on tõenäoliselt kehvasti täis olnud rehvi maha ajanud kuskilt, et välja immitses natuke. Rehv oli korras ise.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 02 Feb 2012, 19:34
by ts
suure külmaga on hetkeline kiunumine täiesti normaalne - kui ma õigesti mäletan, siis on õli töötemperatuur kuskil 100 kraadi ligi... -20 ja allapoole vajab esmalt soojendamist lihtsalt (tõsi küll eriti kaua see kesta ei tohiks)- täpselt sama seis on automaatkastil... kui -20 juures lähed autosse, mootor tööle, kang D peale ja gaasi, siis 90% juhtudest ei juhtu piuksugi - 5% tõenäosusega hakkab vaikselt vedama, 5% tõenäosusega pead kutsuma puksiiri)

teine variant on kah- minu 164 "standard" on alla -15 temp juures umbes 45 sek kuni 1,5 min vaikuseni (dex2 klassi õli) vahetult peale õlivahetust oli suts vähem seega kahtlustan, et pump võtab kuskilt õhku vahele :wrench: kindlalt mingi 50 kopkat maksev tihend kuskil absurdse koha peal :icon_roll: