
Alfa ihuarst
#77...pilte lahinguplatsilt mõned, senthaaval edasi...
juhipool põhi ja karbid paigas, nagu uus
http://www.hot.ee/freakyhouse/pohi.jpg
palun ulatage skalpell... nii... korras... koobas paigas
http://www.hot.ee/freakyhouse/koobas.jpg
red bull annab tiiva... ka peaaegu paigas
http://www.hot.ee/freakyhouse/tiib.jpg
kohevarsti pool kere valmis, nikerdamist on nii, et jagub
ja ongi tänaseks kõik jäänud on vaid ilmateade:
...päeval püsib vahelduva pilvisusega ilm. Kohati võib veidi vihma sadada. Puhub edelatuul 3-8, õhtupoolikul rannikul puhanguti 12 m/s. Sooja tuleb 4...9°C
järgmised uudised on eetris varsti
...a paidevei, miks mina nii sitt mees olen siis, et avatarigi pole?
siin ta siis on nüüd, mu beebi

juhipool põhi ja karbid paigas, nagu uus

http://www.hot.ee/freakyhouse/pohi.jpg
palun ulatage skalpell... nii... korras... koobas paigas
http://www.hot.ee/freakyhouse/koobas.jpg
red bull annab tiiva... ka peaaegu paigas

http://www.hot.ee/freakyhouse/tiib.jpg
kohevarsti pool kere valmis, nikerdamist on nii, et jagub

ja ongi tänaseks kõik jäänud on vaid ilmateade:
...päeval püsib vahelduva pilvisusega ilm. Kohati võib veidi vihma sadada. Puhub edelatuul 3-8, õhtupoolikul rannikul puhanguti 12 m/s. Sooja tuleb 4...9°C
järgmised uudised on eetris varsti

...a paidevei, miks mina nii sitt mees olen siis, et avatarigi pole?
siin ta siis on nüüd, mu beebi



Alfa ihuarst
#78Asi hakkab ilmet võtma ja ila hakkab klaviatuuri rikkuma.
Tõhusad pildid.
Ja tänud ilmateate eest
Tõhusad pildid.
Ja tänud ilmateate eest

Alfa ihuarst
#79Starwars
...tglt kõigest tungrauakohad tulid postiga täna, esmapilgul ei suuda nii läikivat metalli ja nii vana autot üldse kokku viiagi, aga suts ja suts laseme külge peagi


...tglt kõigest tungrauakohad tulid postiga täna, esmapilgul ei suuda nii läikivat metalli ja nii vana autot üldse kokku viiagi, aga suts ja suts laseme külge peagi


Alfa ihuarst
#81MA ikka vaatan ja imestan
see üritus sul vist eelarve piiranguteta. St ega sellesse eelarvesse ei mahu ühe 156 põhja taastamine- see ju nagu tilk meres ja ka nagu eelolevatelt piltidelt näha- ka selge sul juba

see üritus sul vist eelarve piiranguteta. St ega sellesse eelarvesse ei mahu ühe 156 põhja taastamine- see ju nagu tilk meres ja ka nagu eelolevatelt piltidelt näha- ka selge sul juba

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Alfa ihuarst
#82Ega sedalaadi taastamisprojekt ei saagi odav olla, aga kui see juba ette võtta, siis on mõistlik juba väga korralikult asja teha. Võtab küll rohkem raha ja rohkem aega, aga ka tulemus saab kordades parem, sest kogu ilu peitubki detailides
. Ning nagu teemast näha siis härra alfantico on asja südamega ette võtnud. Tahaks seda kaunitari juba rajal näha 


Alfa ihuarst
#83...on vaid 1 lohutus
see papp mis sinna sisse läheb, jääb esialgu enamasti alles... kuna tegemist tuleb(vähemalt eesmärk siuke) skandinaavia ühe vingeima gtv2000-ga ja eestis saab enamus tööd euroopamõistes soodsalt tehtud, siis kui peaks tekkima soov seda müüa kuhugi väljaspoole eestit (seda soovi muidugi ei teki) siis ei kaota väga palju, healjuhul jääks isegi nulli... selline lohtutus...
trendid muidugi ka siuksed, et nende autode hinnad õnneks aina tõusevad
mulle ei meeldi rahast rääkida, aga kui see projekt valmis saab, siis selle klotsi eest mis kulub, saaks väga heas korras alla 100 tuhhi sõitnud 156-si või GTVsi vähemalt 5-6 tükki... ega ole lihtne oma aju harjutada sellise mõttega, seda enam, et ma pole mingi kuradi miljokas, näen igapäev hullu vaeva, et seda asja rahastada...
seetõttu on see projekt hajutatud ka natuke pikemale perioodile nüüd, et maksimaalne programm saaks ellu viidud, vahepeal peab lihtsalt koguma jälle ennast ja raha
...samas kõik nagu liigub, asi areneb... järgmine kord saan vast juba ilusaid läkivaid webereid pildistada 
see papp mis sinna sisse läheb, jääb esialgu enamasti alles... kuna tegemist tuleb(vähemalt eesmärk siuke) skandinaavia ühe vingeima gtv2000-ga ja eestis saab enamus tööd euroopamõistes soodsalt tehtud, siis kui peaks tekkima soov seda müüa kuhugi väljaspoole eestit (seda soovi muidugi ei teki) siis ei kaota väga palju, healjuhul jääks isegi nulli... selline lohtutus...
trendid muidugi ka siuksed, et nende autode hinnad õnneks aina tõusevad
mulle ei meeldi rahast rääkida, aga kui see projekt valmis saab, siis selle klotsi eest mis kulub, saaks väga heas korras alla 100 tuhhi sõitnud 156-si või GTVsi vähemalt 5-6 tükki... ega ole lihtne oma aju harjutada sellise mõttega, seda enam, et ma pole mingi kuradi miljokas, näen igapäev hullu vaeva, et seda asja rahastada...
seetõttu on see projekt hajutatud ka natuke pikemale perioodile nüüd, et maksimaalne programm saaks ellu viidud, vahepeal peab lihtsalt koguma jälle ennast ja raha


Alfa ihuarst
#84...kunagi kirjutasin siin ühes postkaardist, mille autost leidsin
http://www.zone.ee/sportwagon156/postkaart.jpg
...tegin väikest uuringut ja see on kaunis koht itaalias nimega San Salvo, ning Hotel Milano seal endiselt alles
http://maps.google.com/maps?ie=UTF-8...&q=san%20salvo
http://www.h-milano.it/
...nüüd siis saab reisiplaanidesse võtta
võibolla mitte seeaasta, aga kunagi käiks ära, päris huvitav ja vinge koht... oma GTV radadel siis, võibolla leiab veel mõne jälje
...küll aga käin seekord ära kindlasti Bra Cuneo nimelises paigas, kus 35 aastat tagasi 9. veebruaril 72 mu GTV esmakordselt õnneliku omaniku leidis, see koht jääb jumala juhuslikult täpselt sinnakanti kuhu ma seesuvi kiman... suisa teepeale ...maailm on väike

http://www.zone.ee/sportwagon156/postkaart.jpg
...tegin väikest uuringut ja see on kaunis koht itaalias nimega San Salvo, ning Hotel Milano seal endiselt alles
http://maps.google.com/maps?ie=UTF-8...&q=san%20salvo
http://www.h-milano.it/
...nüüd siis saab reisiplaanidesse võtta


...küll aga käin seekord ära kindlasti Bra Cuneo nimelises paigas, kus 35 aastat tagasi 9. veebruaril 72 mu GTV esmakordselt õnneliku omaniku leidis, see koht jääb jumala juhuslikult täpselt sinnakanti kuhu ma seesuvi kiman... suisa teepeale ...maailm on väike

Alfa ihuarst
#86vabandage mind aga ka omale selguse loomiseks kirjutan lahti mõned mõsted alljärgnevana:
A.L.F.A. - Aastal 1906 rajas prantsuse ärimees Alexandre Darraq Napolis firma Soiceta Anonima Italiana Darraq, et Itaalias autosid toota ja müüa. Veel samal aastal ostis ta maatüki Portellos. 1909. aastal kaotas Darraq majanduskriisi tõttu huvi selle firma vastu kuid toonane S.A.I.D-i direktor oli huvitatud 'oma' automargi tootmisest. Ta võttis ühendust Bianchi tehnilise direktori Giuseppe Merosiga (1872- 1956) ja palus talt abi uue, Itaaliale sobilikuma margi ehitamisel. Nii moodustati Milano autoentusiastidest investorite 500 000 liiriga 24. juunil 1910. aastal Portellos asuva Darraqi monteerimistehase ruumides uus mark AnonimaLombarda Fabbrica Automobili, ehk siis A.L.F.A, Giuseppe Merosi peainsenerina ja Ugo Stella direktorina. Peagi loobuti nimes suurtähtedest ja hakati lihtsalt kasutama lühendit Alfa.
Alfa Romeo - 1918. aasta alguses ostis Nicola Romeo viimasedki aktsionärid välja ning omandas nii aktsiate absoluutse enamuse ja kontrolli ettevõtte üle.
Pärast sõda tundis Nicola Romeo, kes ise suur autoentusiast ei olnud, et olemasolevat tehast ja seadmeid tuleks edasi kasutada ja ta otsustas sõjaeelse autode tootmise taaselustada. Kuna Alfa nimi oli hea reputatsiooni omandanud, otsustas ta sellele liita oma nime ja firma nimeks saigi Alfa Romeo. Alfa märgil kujutatud Milano linna vapi rist ja mao kujutis jäid muutumatuks.
Alfisti - Alfa Romeo margi fanaatik (Alfa Romeo marki auto omanik/kasutaja)
Centro Stile - Alfa Romeo disainikeskus
Portello - algne tootmispaik
Scudetto - Alfa Romeo kolmnurkne iluvõre
Cuore Sportivo - Sportlik süda (alfa slogan)
Quadrifoglio - 4 lehega ristikhein, õnne sümbol... algselt kasutati II maailmasõja eelsel perioodil Alfa Romeo võidusõiduautodel, hiljem hakkas tähistama mudelite tippversioone ja Q4 tähisena 4 vedu.
Twin Spark - Igas silindripeas leidus kaks süüteküünalt, järelikult peituvad Alfa mõlema traditsiooni juured 1914. aasta mootoris!
2 ülanukkvõlli - 1913. aasta 40/60HP 6082 cm³ mootoril olid juba rippklapid (mida seeriaautodel liiga mürarikkaiks loeti) ja aasta hiljem järgnes kahe ülemise nukkvõlliga GP- mootor (oletatavalt esimene sellise klapiajamiga jõuallikas Itaalias üldse).
... ja lõpetuseks sobilik tsitaat:
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puliga
A.L.F.A. - Aastal 1906 rajas prantsuse ärimees Alexandre Darraq Napolis firma Soiceta Anonima Italiana Darraq, et Itaalias autosid toota ja müüa. Veel samal aastal ostis ta maatüki Portellos. 1909. aastal kaotas Darraq majanduskriisi tõttu huvi selle firma vastu kuid toonane S.A.I.D-i direktor oli huvitatud 'oma' automargi tootmisest. Ta võttis ühendust Bianchi tehnilise direktori Giuseppe Merosiga (1872- 1956) ja palus talt abi uue, Itaaliale sobilikuma margi ehitamisel. Nii moodustati Milano autoentusiastidest investorite 500 000 liiriga 24. juunil 1910. aastal Portellos asuva Darraqi monteerimistehase ruumides uus mark AnonimaLombarda Fabbrica Automobili, ehk siis A.L.F.A, Giuseppe Merosi peainsenerina ja Ugo Stella direktorina. Peagi loobuti nimes suurtähtedest ja hakati lihtsalt kasutama lühendit Alfa.
Alfa Romeo - 1918. aasta alguses ostis Nicola Romeo viimasedki aktsionärid välja ning omandas nii aktsiate absoluutse enamuse ja kontrolli ettevõtte üle.
Pärast sõda tundis Nicola Romeo, kes ise suur autoentusiast ei olnud, et olemasolevat tehast ja seadmeid tuleks edasi kasutada ja ta otsustas sõjaeelse autode tootmise taaselustada. Kuna Alfa nimi oli hea reputatsiooni omandanud, otsustas ta sellele liita oma nime ja firma nimeks saigi Alfa Romeo. Alfa märgil kujutatud Milano linna vapi rist ja mao kujutis jäid muutumatuks.
Alfisti - Alfa Romeo margi fanaatik (Alfa Romeo marki auto omanik/kasutaja)
Centro Stile - Alfa Romeo disainikeskus
Portello - algne tootmispaik
Scudetto - Alfa Romeo kolmnurkne iluvõre
Cuore Sportivo - Sportlik süda (alfa slogan)
Quadrifoglio - 4 lehega ristikhein, õnne sümbol... algselt kasutati II maailmasõja eelsel perioodil Alfa Romeo võidusõiduautodel, hiljem hakkas tähistama mudelite tippversioone ja Q4 tähisena 4 vedu.
Twin Spark - Igas silindripeas leidus kaks süüteküünalt, järelikult peituvad Alfa mõlema traditsiooni juured 1914. aasta mootoris!
2 ülanukkvõlli - 1913. aasta 40/60HP 6082 cm³ mootoril olid juba rippklapid (mida seeriaautodel liiga mürarikkaiks loeti) ja aasta hiljem järgnes kahe ülemise nukkvõlliga GP- mootor (oletatavalt esimene sellise klapiajamiga jõuallikas Itaalias üldse).
... ja lõpetuseks sobilik tsitaat:
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puliga
Last edited by E.T. on 15 Mar 2007, 15:07, edited 2 times in total.
Alfa ihuarst
#87khm khm
Centro Stile
...vähe sellest et eesti keelega siin foorumis sitad lood, isegi itaaliakaga jamasti... 
Centro Stile


Alfa ihuarst
#89BTW-> kontrolli oma allikaid
maailma esimene dohc mootor oli siiski Fiatil...
ja seeriasse jõudsid fiatil need siis alles dinoga (60aastat hiljem
)

ja seeriasse jõudsid fiatil need siis alles dinoga (60aastat hiljem

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa ihuarst
#90ts
heh, sa kuram oled jälle targem... kuidas ma ka ei pingutaks.
no ei jaksa töö kõrvalt rohkem, ausalt, proovin ennast muidugi parandada...

no ei jaksa töö kõrvalt rohkem, ausalt, proovin ennast muidugi parandada...