Page 6 of 6
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 28 Apr 2014, 18:35
				by Faif
				Vot see juba on midagi, väga ilus ikka!  
 
    
 
Arvata oli, et selle mehe käe alt midagi sellist tuleb ka  

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 10 May 2014, 19:07
				by spark
				http://nahksisu.ee/alfa-romeo-gtv/
leidsin juhuslikult ka tegija 

 kellegile meeldis lõustaraamatus
 
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 May 2014, 16:39
				by metz
				Brembo vol 2, ehk vahetust vajasid ka esikettad ja klotsid
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 Dec 2014, 11:55
				by metz
				See GTV hooaeg siis läbi, auto puhkab juba pea kuu katuse all. Hooaja kohta midagi öelda polegi. Ehitus piirneski ajapuuduse tõttu ainult uue nahksalongiga. Tegemise nimistu on jätkuvalt üle 3 rea pikk ja talv on käes. Suve pikkuseks mõõdetud kõigest u 1200km.
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 19 Jan 2015, 12:01
				by metz
				Väga meeldib selle 4C valge värv seal pilotis  

 aga kuna GTV salong ei sobi valgega kokku ja ta peaks siiski must olema siis huvitav kuidas oleks selline siidine matt must?
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 19 Jan 2015, 13:40
				by ts
				 
 
kollane sisu ei sobi valgele ja minu isiklik arvamus on, et ka mitte mustale (loogika on ikka see, et mustal autol on valge sisu ja vastupidi  

 )
Sisu järgi soovitaks hoopis punast värvi (kui niikuinii värvimiseks läheb-> ma GTV-d selles kombos vist näinud ei ole, aga Spiderid, RZ-id ja mis seal salata pool Ferrari lainappi näeb väga hea välja  

 )
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 19 Jan 2015, 15:09
				by metz
				Valge jah ei lähe, seda mõtlesin ise ka, aga miks mitte must. Must + kollane on selline herilase värvi. Punane läheb ka enamvähem selle beežiga. Mul see isehakanud itaallasest mehhiklane on punane beeži karva sisuga, ei ole vigagi. Pigem huvitab kuidas see matt toon mida uutel alfadel 4C ja ka see Giulietta erimudeli hall välja näeks. Punast oli vist ka seda matti varianti. Ei ütleks, et kohe värvimiseks läheks, aga mõtted liiguvad. Enne on sada ja üks muud asja teha. Aga see GTV ei sure veel niipea, loodetavasti 

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 19 Jan 2015, 16:11
				by spark
				Ma ei tea, kui hästi mu ekraan värve näitab.
Aga selle sisu juurde sobib ka tume punane "must kirss"
ja ka sinised toonid - nagu Volvo "ocean race" ... "diplomaadi siniseni"
... Inglise roheline pole nagu Alfa toon  
 
 
Tegelikkuses on nii, et musta ja valget saab ja võib kombineerida kõikide ülejäänud värvidega ... muretult, ilma et tekiks maitsevääratusi  

 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 07 Feb 2015, 10:58
				by Faif
				Mina jätaks selle musta tooni, lisaks natuke hõbedast ja veel rohkem kuldset tera sisse!! See oleks ilus. Või siis otsi lihtsalt valmis toon teiste automarkide seast. Igal juhul soovitan ikka musta, äärmisel juhul ka sinine.
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 19 Mar 2015, 10:31
				by metz
				Ongi kevad käes! Kevadised toimetused, näeks ette siis õli ja filtri vahetuse. Aga selle auto puhul ma ühest asjast aru ei saa: kuidas saab kataloog pakkuda kõik õhufiltrid erinevas suuruses. Eelmise vahetasin ära katseeksitus meetodil. Ehk siis ostsin ühe 253mm pikkusega ja jäi u 3cm lühikeseks, siis ostsin 283mm pikkuses ja see sobis. Loogiline eks. Aga kataloogi järgi pakutakse kvaliteetsed filtrid vahemikus 250-255mm, mis ei sobi ja ainus variant on mingi Filtroni filter AR348/2 mille kvaliteet pole teada. Pika jutu lõpuks siis küsimus, kuidas neid lühemaid filtreid siis sinna pannakse, ons siis mõnel GTV filtri kopsik lühem lihtsalt? Ilmselt on mul pseudoprobleem, aga tahaks hea filtri panna sinna.
			 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 19 Mar 2015, 22:41
				by alfaman
				metz wrote:Ongi kevad käes! Kevadised toimetused, näeks ette siis õli ja filtri vahetuse. Aga selle auto puhul ma ühest asjast aru ei saa: kuidas saab kataloog pakkuda kõik õhufiltrid erinevas suuruses. Eelmise vahetasin ära katseeksitus meetodil. Ehk siis ostsin ühe 253mm pikkusega ja jäi u 3cm lühikeseks, siis ostsin 283mm pikkuses ja see sobis. Loogiline eks. Aga kataloogi järgi pakutakse kvaliteetsed filtrid vahemikus 250-255mm, mis ei sobi ja ainus variant on mingi Filtroni filter AR348/2 mille kvaliteet pole teada. Pika jutu lõpuks siis küsimus, kuidas neid lühemaid filtreid siis sinna pannakse, ons siis mõnel GTV filtri kopsik lühem lihtsalt? Ilmselt on mul pseudoprobleem, aga tahaks hea filtri panna sinna.
Esimene  mis on 256mm mõeldud siis 2.0TS/2.0JTS/2.0V6TB/3.0 12v(spider) mootoritele.  283mm on 3.0 24v/3.2 24V mootoritele mõeldud filter.  

  Panid õiget filtri.
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 14 Apr 2015, 14:56
				by metz
				Kevade puhul korraks rippu
Talvel käinud rotid, nahka pannud ...
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 11 May 2015, 18:11
				by metz
				Täna ootab siis ees töö, mis on kirjeldatud järgmiselt 
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv ... guide.html tundub atraktiivne kas pole.
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 12 May 2015, 20:20
				by ts
				laikk...
reaalselt võtab märgivahetus aega ca 3 minutit  
 
 
Kui muidugi vedru või clip minema ei lenda... siis läheb 10 (eriti clipi puhul)
 
					
			
				Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
				Posted: 10 Nov 2017, 15:23
				by metz
				Kui nüüd keegi avastab, et statistiliselt on GTV'de arv eestis langenud 1 võrra, siis ei ole hullu midagi, ta on kõigest ajutiselt arvelt maas, kuna see hooaeg möödus tal pesast välja lendamata ja ülevaatus jäi tegemata. Siiski on tal kõik hästi ja järgmine kevad on ta tagasi teedel:)