Page 6 of 17
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 26 Feb 2009, 10:56
by cyber
See tegevus kõlab kondoomilappimisena.
Väga ei tahaks targutada, sest ega ma neist alfadest miskit ei tea, aga kui sel 164-l on mingi sarnasus saabi 9000-ga (koos neid ju arendati), siis ilmselt ei võta sul ka niisama tagapidurid enam. Targem oleks asi osadeks tõmmata, puhastada, määrida, kokku panna, regullida. Vajadusel uued klotsid ka sisse torgata.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 26 Feb 2009, 11:41
by AaduT
Seda ma silmas peangi, et selline tugevus on alla igasugust arvestust!
Tundub ehk loll küsimus, aga mis ja kui lahti tuleb võtta ja mida määrida?

Olen küll veidi pidureid näppinud, aga ega ma palju ei jaga, eriti just käsipidurist.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 26 Feb 2009, 11:51
by ts
minu kogemus 164 käsipiduriga- ronid auto alla... võtad kaasa spreipudelitäie määrde/leotusainet (näiteks WD 40) ning pihustad supporti juures olevale hoovastikule :icon_thumbup:
siis ootad veidi, pühid vedeliku koos saastaga ära, siis pihustad uuesti, pühid ära, jne jne jne
mingil hetkel jääb WD 40 seda värvi, millisena ta pudelist välja tuleb
seejärel lased kellelgi käsipidurit tirida-> kui tross on lahti, siis hakkab ka käsipidur toimima
Minelt on 164 tagasupport ehitatud üllatavalt geniaalselt-> kui Sul on ülejäänud pidurisüsteem korras, siis toimib ka käsipidur korralikult
Lommulikult kui ülejäänud süsteem "tuksis"-> peamiselt just rõhuregulaator, siis tuleks see välja vahetada ning ka kolvid lahti kruvida, üle määrida
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 28 Feb 2009, 19:04
by AaduT
MÕISTA MÕISTA MIS SEE ON!
Tegin täna aias paar klõpsu ja vaat kes peale jäi!
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 02 Mar 2009, 17:27
by 7mK
Käima paned teda ikka aegajalt ,et seismisega kahju ei teeks?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 02 Mar 2009, 18:04
by alfanatico
...natuke sütt, ämber ja porgand on puudu :icon_roll:
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 03 Mar 2009, 03:20
by AaduT
7mK wrote:Käima paned teda ikka aegajalt ,et seismisega kahju ei teeks?
Käima saab ikka vahetevahel pandud (käib nagu kell), aga liigutada pole teda praegu võimalik, kulunud suvekad on alla, ülevaatust pole, kindlustust pole, mul tööd pole. :icon_censored: Meel läheb kohe kurvaks kui sellel teemal mõtlen, ootab mul seal hanges nii üksikuna ja tahab, et ma temaga mängik ja ta eest hoolitseks, aga ma ei saa.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 03 Mar 2009, 18:07
by alfanatico
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 06 Mar 2009, 16:41
by AaduT
Sai siis eile lõpuks natuke kütet paaki valataud ja üle kuu aja jälle auto käima pandud. Kui kütte kätte sai, käis nagu kell ja käivitus igal järgneval korral nagu oleks igapäevaselt kasutuses olnud. Oli teine veidi maasse vajunud, aga peale labidaga aitamist ja jõnksutamist sain liikuma. Kuna tänavaliikluseks pole praegu kõik paberid korras, siis paarutasin temaga natuke õuepeal. Mingied võõraid helisid vahepeal tekkinud pole.
Kui kõrvale jätta pisiasi, et kaassõitja akent enam lülitist opereerida ei saa, siis on auto sama hea kui septembris enne seisma jätmist. Salon on küll märkimisväärselt niiske, kuid see on vist seisnud auto juures tavaline. Pealegi oli mu salongiõhufilter juba väga vana, mille ma ka eile uue vastu ringi vahetasin.
Siinkohal võitegi nõu anda kust hakata el.akna ühendusi kontrollima ja kuidas oleks kõige lihtsam ja efektiivsem õues seisva auto salongi kuivatada.
[EDIT]: 1 asi ilmnes veel - vaadake need klahvid laes millest salongi tulesid lülitatakse, osad jäävad nö. kinni. Vajutan peale, läheb lamp põlema, aga klahv jääb samuti ülesse. Et üra kustutada pean klahvi tagumisele osale vajutama et see välja tuleks jne jne. Kas asi võib olla ajutine ja mööduda peale mõningat kasutamist, või tuleb lahti kakkuda midagi?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 06 Mar 2009, 18:19
by AaduT
Eilse kohta veel: pärast õuel paarutamist keerasin jahutusvedeliku paagil korgi maha ja sealt mulistas vedelikku normaalselt välja - läks kergelt keema. Samas temperatuuri näidik ei näitand midagi, seisis min. näidu peal. Samuti ei näitand midagi ka õlirõhu näidik. Termostaat mul jamas juba varem (sõites jahtus mootor liialt ära).
Ma ei oska hetkel midagi ervata ega öelda nende vigade kohta, äkki targad räägivad midagi mulle? :icon_roll:
VML wrote:ilmselt on thermostaat kinni jäänd miskit moodi... sinna peaks küll vist miski sierra oma sobima, mis suurt ei maksnud, kuid nende thermostaadi korpuse poltide lahti saamine võib keerukaks osutuda...-ühel sai vahetatud kunagi ja 1 polt läks pooleks... kui maanteel jebib, siis võib mõni süütepooli piip läbi taguda, või siis süütepool ise kuskilt läbi taguda...-küünlad on uued!-mainin ära nii igaksjuhuks... ja peaksid kestma 100 000km... NGK omad...
TO VML: Kas sa oskad öelda kas sinna sobib kindlasti mõne odavama masina termokas ja kui siis millise?
Vastata võivad muidugi kõik kes teavad.
Küsimuse tekitas nimelt see, et käisin eelmisel aastal termoka kohta uurimas Tartu, Sulevi Autoäris ja Sulev ütles mulle, et sinna läheb termokas koos korpusega, mis on 2x kallim kui tavaline termokas. Ma kuulen üldse esimest korda, et termokat tuleks koos korpusega osta. Kas keegi teab midagi sellest teemast, see on mulle täielik mindblower praegu? :icon_thumbdown:
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 06 Mar 2009, 19:38
by E.T.
keeduvesi ja nullis seier viitavad
a. surnud andurile / elektriahelale
b. surnud veepumbale või kinnikiilunud termostaadile või jahutusvedelikule mis alla nulli kipub ää külmama ja seeläbi radikast midagi enam läbi ei käi.
-
kas armatuurist aafrika tuult tuli? kui jah, siis viga pole tahkund olekus vees ning peaks otsima vigast pumpa/termostaati ning seejärel ka näidikuni jõudma mis võiks edaspidi hoida jooksvalt kursis vee temperatuuriga.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 06 Mar 2009, 20:06
by ts
aknast-> panustaks kas allarullimisplokile (elektrooniline plokk kõrvalistuja jalgade juures)-> kui on asi selles, siis saab mingi aja peale peale kuivatades/soojendades niiskusest lahti ja aken käib kinni lahti nigu muiste
või siis ukse allservas olev pistik (milleni pääsemiseks tuleb uks lahti võtta)
laenupud on ilmselt pikast niiskes seismisest kinni (kipub kah juhtuma -> kevadel sulavad lahti
temperatuurist-> 164 V6 termostaat on tõepoolest ühes tükis (kuid saad ka eraldi midagi sinna aretada

kui see summa just üle jõu käib :icon_angel: )
ülejäänu osas E.T.-ga jummala päri
P.S. armatuurinäidikud 164-l tegelikult ei sure vaid jäävad kinni (seega soovitaks klaasile koputada

)
P.P.S. õlirõhu kelle ei näita sellepärast, et andur on arvatavasti saba andnud (pikema talvise seismise peale kipuvad nad õhtale ära minema)
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 23 Mar 2009, 20:33
by AaduT
Käisin täna oma Alfaga sõitmas. Viimati tegin seda umbes 6 kuud tagasi. Sõita oli loomulikult hea, aga oli kas mõni asi mis muret tekitas. Näiteks sidur on juba nii läbi, et ei lase kolme liitrisest mootoris üldse rõõmu tunda. See milles asi on ja mis vea eemaldamiseks teha tuleb on mulle loomulikult päevselge, aga mõne asja kohta küsik küll nõu:
1. Kui (võimalikult) järsult kiirendada käib jõnks ja peale seda gaas järsult maha lasta käib samuti jõnks. Jääb justkui mulje, et sild sõidab auto all edasi-tagasi, nagu oleks kere küljest lahti. Kas asi võib olla ainult õõtsa puksides? See oleks muidugi parim variant, sest tutikad seisavad riiulil ja ootavad oma aega.
2. Vaatasin paisupaaki ja jahutusvedelikul on paari millimeetrine kiht valget vahtu peal. Ei oska midagi arvata sellest.
3. Aknad lähevad uduseks. Vahetasin just salongi õhufiltri ära, kuivatasin matid toas ära, panin ajalehed põrandale, hoidsin päeval auto uksi lahti - nii et salong peaks küllalt kuiv olema, aga ikka tõmbab aknad uduseks. Miski ütleb mulle, et kuskil lekib midagi. Kas keegi on probleemiga tuttav?
(4. Mootoris on klobin, see oli seal juba enne kui auto seisma jäi. Sõitu pole seni veel seganud, aga natuke suurt müra teeb mu mootor siiski minuarust. Klobin tendub tulevat vasakult kui autot eest vaadata. Tegin ka lühikese video kus mootori häält on kuulda tühikäigul. Kvaliteet pole just kõige parem, aga ehk illustreerib siiski veidi:
http://www.youtube.com/watch?v=zHgerXM2 ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiksumine peaks tulenema sellest, et 1 leegitoru on ploki juurest mõraga ja vajab keevitamist või asendamist. Aga millest tuleb see klobin ja millest tuleb see visin, seda ma arvata ei oska)
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 23 Mar 2009, 22:33
by E.T.
autoremont video abil:
mingil rihmal on "laast" lahti ja igast täistiirust annab märku klopsakas vastu rihmakatet
-
kiiruse suurendamise ja vähendamise nõksakas võib tuleneda ka väsinud patjadest millel jõuülekanne seisab
-
ei panusta pikka rõõmustamist enam ilma remondita
-
ootan TS parandusi oma arvamusele!

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 23 Mar 2009, 23:10
by ts
:icon_hi:
kerge lagin justnagu võiks rihmast olla küll

vähemalt sealtpoolt kuuldub (keskmine tiks on pihustid ja vihin võib olla tingitud sellestsamast rihmajamast või siis kollenurgast- samas võib ka kollenurk seda kerget põrinat teha...)
video järgi on kuradima võimatu öelda... mootoriruum on ju mikri jaoks nagu kõlakoda...
üles alla gaasiga mootori "justnagu liikumine" tavaliselt ongi päriselt liikumine (võib olla õõtsapuksidest- kui seda teeb vaid sõites või siis patjadest, kui teeb igas asendis). kui see vaid maksimumkiirendusega seotud on, siis pigem õõtsapuksid, kui ka normaalsel kiirendamisel või viimaks ka koha peal jõnksub, siis pigem mootoripadi
kiht vahtu- not guud ät oll

jahutusvedelik teatavasti vahutab vaid hetkeks (enamvähem nagu ka vesi)... kui see kiht vahtu on seal kogu aeg, siis ei ole see asi seal enam ainult jahtusvedelik- kui see on seal vaid töötava mootoriga, siis on see tingitud õhust ... viimane variant on vat, et isegi parem. Mis värvi see vaht on? ja mis värvi vedelik on?
niiskus- kui Sa autot kuivaks ei ole saanud, siis on see ikka veel niiskusest- ainuüksi istmed kuivavad 5kraadi juures päevi, rääkimata siis vaibast jne- ära unusta ka seda, et praegu on väljas kohutavalt niiske (minu 164-l läks peale nädalast seimist viimati 120km 30 kraadiga maxvõimsusel puhudes, et auto kuiv oleks... see oli eelmisel esmaspäeval. Hetkel jälle aknad seest jummala udused)