Page 6 of 14

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 28 Mar 2011, 15:08
by ts
retspekts ::itpnt::

kas Sa tellimisel konsultatsiooni/keevitusteenust kah pakud :wink:

nimelt :icon_think: mu 155 tahab enamvähem samas mahus toimetamist (kui juba, siis juba) 8) ja Sul kindlasti mõõdud ja vilumus juba olemas :)

hetkeseisul on plaan nädalavahetusel apastraat üles äratada, pisike hooldus teha ja ajapikku veel nipetnäpet vajaminev nänn (üks esituli, natuke jäigemad puksid, paar keredetaili jms) kokku ajada ja mingil hetkel võtta suund sellesama garaazikompleksi poole :captain: ning auto algosadeks lammutada

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 02 Apr 2011, 12:21
by Jarmo
Täna hommikul võtsin tagaluugi juhtmestikku ette.
Image
Image
Vahetasin juhtmetel mitu korda lapidud kohad pikalt välja. Nüüd peaks joodetud kohad luugi ja kere sisse jääma, ega hakka neid juhtmeid nendest kohtadset murdma.
Image

Kaks paksemat juhet vahetan õhtul ära, unustasin seda sorti juhet kaasa võtta.

Garaazis on ka täna suuremat sorti ettevõtmine ees. Sellest aga järgmine kord :wink:

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 02 Apr 2011, 14:58
by Slicer
:icon_thumbup: Mõnus lugemine, rohkem pilte ja juttu teinekord ;)

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 05 Apr 2011, 02:22
by Jarmo
Vaikselt-vaikselt hakkab juba autot meenutama :icon_roll:
Image
Muidugi... keevitus töid ikka jagub veel küll. Tagaluugil spoileri aukude ümbert vaja plekk ära vahetada, numbri laua kohta peab keevitama jne. Pisi asjad võtavad jubeda aja ja moti.
Image
Image
ma ei saagi aru, mis seal varem tehtud on, midagi oleks nagu kunagi haljaks lastud, mõnest kohast pahteldatud, ja siis Kivikaitsega üle lastud? kahtlane... pean terve tagaluugi haljaks laskma, kuna tundub, et selle kivikaitse all on suht palju roostet.

Kolmapäevast võtan paari nädalase puhkuse garaazist ja sõidan maale puhkama :)

Tagasi tulles on ehk ilmad soojemad ja saab pahteldus töödega algust teha.

ahjaa.... tagatiivad on jäädavalt küljes tagasi nagu näha. Ükspäev värvisin nad seestpoolt ära.
Homme ehk kui garaazi koristus talgudest aega üle jääb ja kui viitsin, siis värvin põhja salongi poolt ära.



Edit:pill peaks hiljemalt 25.05.2012 valmis olema!


Värvimisest on muidugi veel vara rääkida, kuid kui värvimiseni kunagi asi jõuab siis... üks tuttav oli nõus esitiibadele ussi, ning ristikheina aerografiga joonistama. 8)

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 16 Apr 2011, 02:49
by Jarmo
Nonii... teistel teadmiseks, kes hakkavad kunagi kitsas-kerel tagatiivakaari remontima. 155-le pole tagumisi tiivakaari saada.

Nüüd aga tuleb välja et fiat tempra-le pakkutakse, ja need on vist üsna sarnased alfa omadega? 23 € hinnaks
Image
Vähemalt olen ise targem, kui must valmis kunagi saab, siis tuleb punasel ka tagumised tiivakaared ikka välja vahetada.

Edit:

karbid ka sobivad 47€
Image
Peaks vist igaks juhuks varuma hakkama, ennem kui tootmiselt maha võetakse :mrgreen:

ja külje peegel sobib ka (odavam 16 €) Kuid välimus on neil peeglitel küll kole.

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 23 Apr 2011, 23:54
by Jarmo
Vahepeal on teda pahteldatud, ja siis lihvitud ja pahteldatud ja lihvitud jne. Homme jälle. Kuramuse tagaluuk tõmbas keevitusega kõverasse :icon_thumbdown: Sellega tegelesin täna juba päev aega, et sirgeks uuesti saada.

Tagatiivad peaks ka ehk homse päevaga valma saama. Katus sai ka sirgeks uueti. Seal oli antenni juures korralik mõlk.

:icon_think:
Ega muud midagi.
Image
Image

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 24 Apr 2011, 21:21
by Alfaracer
:icon_clap:
Kas Sul on plaanis terve auto pärast värvida :?:
Edu!

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 24 Apr 2011, 23:33
by Jarmo
Terve auto ikka jah.

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 02 May 2011, 23:47
by Jarmo
Paar päeva tagasi panin korra esimese otsa ka kokku. Paremalt poolt stange hoiab kuidagi väga halvasti. Peab natuke seal kinnitusi veel tuunima. Esi tiibade otsad olid ka kõverad (need kuhu tulede alused liistud kinni lähevad).
Image
Image
Image
Image
Stange on ka suhteliselt "räbal"

Plaan: Igasugune vana pahtel eemaldada -> Aukudesse alu võrk sisse sulatada -> Tugeva plastiku liimiga augud täita.
Ja kõige tippu veel plastiku pahtel millega kogu see jama ära siluda.

Kapotle on paremale poole rohkelt pahtlit pandud mingi aeg. See on aga praguliseks tõmmanud. tuleb see ka veel üle teha.
Ustel on mingid mullid altpoolt värvi üles tulnud. Need tuleb haljaks lasta.

Ja esiklaasi lõikan ka eest ära, ülevalt katuse serv on korroussikarva.

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 03 May 2011, 02:03
by Slicer
Tööd siis jagub :icon_thumbup:
:weightlifter:

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 09 May 2011, 14:50
by Jarmo
Tagumisele osale lasin krundi peale:
Image
Image
Siis puhastasin esimest tulede paneeli traatkettaga 3h
Image
Korraks käis isegi mõttepojuke läbi, et kuidas massin mattina välja näeks :mrgreen:
Lükkasin tuled külge, et mingit pilti kuvada
Image

Aga siiski... must läikiv on ikka kordades ilusam.

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 09 May 2011, 15:34
by ts
::itpnt::

matina peaks olema üleelusuuruses tiib ja sellega kaasnev murdu küljes - siis oleks :icon_thumbup:
Image
Image
kuna Sa seda loodetavasti teha ei kavatse, siis ikkagi läige peale (muidu jääb kuidagi jube odav)

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 01 Jun 2011, 01:55
by Jarmo
Nii... :oops: Mitte mingit progressi pole olnud peale käivitamise.
käib soojaks, siis ei taha nagu eriti käija. Lonkab veidi ja sureb ära lõpuks. Pole väga süvenenud ka. Peaks lambda ära mõõtma ja tühikäigu mootori ära puhastama.

Kapoti nurgalt eemaldasin vana värvi, koos pahtliga. Suuremad lohud panen vist tinaga täis. Ja siis uuesti siledaks pahtliga.


Mmmmatt oranz on vägev värv tegelt 8) Teatud kohtades muidugi

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 01 Jun 2011, 11:39
by H.E
Mito QV matt-valge on üle prahi. Ilmselt kahjuks mitte niiväga 155 värv.
Vaata mootori temp. andur üle :wink:

AR 155 2.5 V6 Must

Posted: 19 Jun 2011, 03:27
by Jarmo
Täna hommikul ei läinud enam üldse käima. Õigemini läks, aga suri kohe välja. Lõpuks jõudsin uuringutega kütuse torustikuni, mille tagasivoolu toru oli jumala kinni. Võtsin paagist pumba välja, seal oli üks pisike kummivooliku tükk ühe otsa ära ummistanud. Pumbast välja tulev voolik oli kaks korda paksem kui ta peaks originaalis olema. Üles paistetanud. Vahetasin välja. Panin kokku tagasi, ja kõik toimib nagu peab. Ei mingit lonkamist ega midagi. Soojalt tuksub 800 pöördega.


Sõidab täitsa omal jõul 8)
Image
See tükk läheb vahetusse. Kipuvad neil suht mädad olema.
Image
Alumine voolik oli lõunal ikka mõne korra suurem, kuid õhtuks tõmbas tagasi. Suure kütuse survega on isegi pragu küljepeale tulnud.
Image
Stange on juba valmis minu tuleviku plaanideks :icon_angel: :mrgreen:
Image
Tulede paneel sai ka värvkatte lõppuks
Image