Page 6 of 13
AR 155, 2,0 16V
Posted: 28 Mar 2012, 16:36
by H.E
Ma vahetaks profülaktika mõttes ka juhtpuksid välja.
AR 155, 2,0 16V
Posted: 28 Mar 2012, 16:40
by Kristop
bnd wrote:Ja kui sisse/välja liigutada, käib see ikka suht raskelt. Seega võib vist alla tagasi panna.
Sul tuleb sellest rinka pill ju.
Sellisel juhul pole amordi käiku üldse vaja.
Kuna sinu amordid veel liiguvad pole need veel rajakõlbulikud - tasub natuke veel oodata siis peaks nad päris kinni jääma ja vot siis tasub need alles autole paigaldada :grandpa:
AR 155, 2,0 16V
Posted: 28 Mar 2012, 16:43
by supp
zakalwe wrote:
Välja peaks korras amort ikka ise tulema?
Täiesti standardsed amordid on üsna hapu väljaminek, amort+padi jääb kopikas alla 150 euri. Kui hinnad mingi kolmveerand aastaga oluliselt muutunud pole. Siis üks pool.
see peaks küll mingi iganend info olema, 150.- eest saab jaehinnas nii esiamodid kui padjad, tagaamort on vabsee nii odav et piinik kohe
AR 155, 2,0 16V
Posted: 28 Mar 2012, 16:59
by horza
Kui ma ei eksi, siis zakalwe tellis amordid esindusest...
AR 155, 2,0 16V
Posted: 28 Mar 2012, 17:08
by zakalwe
horza wrote:Kui ma ei eksi, siis zakalwe tellis amordid esindusest...
eee...padjad/laagrid tellisin esindusest. Kuna patju mujalt ei saagi (tootmisest maas kraam enamasti ja mida värki, päris kaua läks nendega). Amordid ühe siit, teise sealt, aga mingeid odavamaid variante kui ligikaudu sota tükk ma küll kohapealt ei leidnud.
AR 155, 2,0 16V
Posted: 02 Apr 2012, 18:16
by bnd
Nüüd on küll nali
Klapid on oma 1cm avatud
paindes
ja jalg siis natuke lapik? vist
isegi kui on haamriga natuke sirgemaks löödud, ei liigu klapp mitte 0,5mm ka kinnipoole, ehk siiani on võimatu klappe kätte saada. Uskumatu.
Muidugi ei julge toore jõuga klappe kinni ka lüüa.
Nii natuke on vaja, et saaks poolkuud kätte, aga see nii natuke ongi täpselt puudu
Mis seal võib veel katki minna, kui ikka jõuga asjale läheneda?
AR 155, 2,0 16V
Posted: 02 Apr 2012, 21:14
by Jarmo
Juhtpuksid, kui kinnipoole lüüa. Teistpidi lüües kogemused puuduvad

AR 155, 2,0 16V
Posted: 02 Apr 2012, 21:28
by E.T.
Ilma, et ma nüüd 4 lehekülge teemat läbi loeks... juhtpuksid võiks nii ehk naa vahetada ju, kui klapid peas käinud ja kõverad nagu kukeseened

AR 155, 2,0 16V
Posted: 02 Apr 2012, 21:54
by Kristop
Ega sul bnd palju aega enam lammutada pole.
Kevad tuleb juba hooga
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1159
AR 155, 2,0 16V
Posted: 03 Apr 2012, 10:48
by spark
kas tõesti lubatakse Aravetel jälle autodega sõita :icon_thumbup:

AR 155, 2,0 16V
Posted: 03 Apr 2012, 10:57
by bnd
Kristop wrote:Kevad tuleb juba hooga
Mul aknast avaneb küll hoopis teine pilt, aga nohh, Pärnu on ju suur linn kah
AR 155, 2,0 16V
Posted: 03 Apr 2012, 11:00
by ts
bnd wrote:Kristop wrote:Kevad tuleb juba hooga
Mul aknast avaneb küll hoopis teine pilt, aga nohh, Pärnu on ju suur linn kah
ma pole küll pärnus aga täiesti jõulumeeleolu on küll :xmastree:
AR 155, 2,0 16V
Posted: 03 Apr 2012, 18:05
by horza
Ega tali taeva jää...
AR 155, 2,0 16V
Posted: 03 Apr 2012, 20:15
by Jarmo
Krt.. aravetel ka mingi rada? :icon_eh:
Kuidas see raplaga võrreldes on. Keegi ehk oskab võrrelda?
AR 155, 2,0 16V
Posted: 04 Apr 2012, 11:58
by cyber
Aravetel on kardirada juba väga-väga ammu...
Aravete vs
Rapla. Rapla on nende järgi pisut pikem (34m) ja laiem (8-9 vs 9-11). Kurve on samapalju ja isegi paremale-vasakule kurvide arv on võrdne (6 vasakule, 3 paremale