Alfa Romeo 164TS '94 ts
Posted: 12 Dec 2012, 11:51
				
				:captain: 
prõnn prõnn
hommikul läks ilusasti käima, jõudsin maanteele - kõik hästi, jõudsin Saustile... :icon_censored:
tühikäik 600 rpm ja pöördeid hoides hakkas hüppama :icon_censored: :icon_censored:
Raudalus keerasin teepervele, uks lahti ja f... meeletu kärsakas tagant väljas ja lõhkus nagu loom 
 
süüde välja, kapott lahti pilk vedelikele - kõik OK
äkki küünlajuhtmed?-> kate pealt - noh noored just ei ole aga veel hoiavad
vändaandur?- tester peale.. OK
järgmine mõte kas tõesti on nüüd kõik tuksis ja saaled on nii kutud?
raske südamega autosse tagasi.... süüde sisse... starterit ...
:icon_shocked: ei ühtegi tagasilööki, mitte mingit kolinat, krõbinat, kõlinat, kobinat... 
 
veel kaks ringi nõutu näoga ümber auto ja ettevaatlikult linna sisse Piloti poole ... ja muidugi ummikusse... esimene mõte- rsk kui see on asendiandur, siis on soojenedes hetke pärast kõik...
  noh- ei olnud vist asendiandur... auto töötab igatahes laitmatult praegu
 noh- ei olnud vist asendiandur... auto töötab igatahes laitmatult praegu  
			prõnn prõnn
hommikul läks ilusasti käima, jõudsin maanteele - kõik hästi, jõudsin Saustile... :icon_censored:
tühikäik 600 rpm ja pöördeid hoides hakkas hüppama :icon_censored: :icon_censored:
Raudalus keerasin teepervele, uks lahti ja f... meeletu kärsakas tagant väljas ja lõhkus nagu loom
 
 süüde välja, kapott lahti pilk vedelikele - kõik OK
äkki küünlajuhtmed?-> kate pealt - noh noored just ei ole aga veel hoiavad
vändaandur?- tester peale.. OK
järgmine mõte kas tõesti on nüüd kõik tuksis ja saaled on nii kutud?
raske südamega autosse tagasi.... süüde sisse... starterit ...
:icon_shocked: ei ühtegi tagasilööki, mitte mingit kolinat, krõbinat, kõlinat, kobinat...
veel kaks ringi nõutu näoga ümber auto ja ettevaatlikult linna sisse Piloti poole ... ja muidugi ummikusse... esimene mõte- rsk kui see on asendiandur, siis on soojenedes hetke pärast kõik...
 noh- ei olnud vist asendiandur... auto töötab igatahes laitmatult praegu
 noh- ei olnud vist asendiandur... auto töötab igatahes laitmatult praegu  

 ... sooja ilmaga pole mitte pisematki probleemi olnud mootori töös)
 ... sooja ilmaga pole mitte pisematki probleemi olnud mootori töös) ja selle eest saaks uue CPS-i või uued küünlajuhtmed kätte kah
 ja selle eest saaks uue CPS-i või uued küünlajuhtmed kätte kah   
 
 
 
 
  
  
  
  )
 ) 
  mootori töö on sooja mootoriga muutunud ebaühtlaseks ning umbes 3-4 minutit peale käivitamist lükib mootor pöörded mõneks minutiks 2000 peale-> s.t kas tühikäigusolenoid on lühises või siis on ECU põhjalikult selgeks saanud, et nii kaua autot ei soojendata
 mootori töö on sooja mootoriga muutunud ebaühtlaseks ning umbes 3-4 minutit peale käivitamist lükib mootor pöörded mõneks minutiks 2000 peale-> s.t kas tühikäigusolenoid on lühises või siis on ECU põhjalikult selgeks saanud, et nii kaua autot ei soojendata   
 