Page 51 of 70

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 16:32
by supp
kusjuures ma olen natuke fiati p.de ka, ja oskab ta ka korralike masinad teha kui tahab aga fiatil on eriline oskus paigaldada jube kehva ja ka hea töökindlusega tehinkat samasse keresse, jutt käib muidugi kaasaaegsetst masinatest, vanad oli kõik head ja isegi enne vene metalli kasutusele võttu ei roostetanud, rüüsler on muidugi eriline saast viimased 20a vähemalt, aga see on väga hea sest mulle ikka toob leiva peale paksu vorstiviilu. See VAG-i töökindlus on ka rohkem müüt kui tegelikkus, see on sama nagu Mersu, bemmiga ja jaapanlastega oli

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 16:34
by AaduT
Ei tea kuidas need asjad käivad tegelikkuses? Kas uus omanik tähendb, et värvatakse kõik uued disainerid ja muud asjapulgad? Või jäävad asjaosalised kes Alfat tegelikult TEEVAD samaks ja toimuvad muutused vaid juhtimises?
Vahva oleks teada selliseid asju :sherlock:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 17:36
by ts
kui omand vahetub, siis tõstetakse disaineritele ette VAG diasinijooned (SEAT) ning komplekteerijatelt võetakse eest ära FIAT ning GM nimega kastikesed ja pannakse asemele VAG jupid.

mis puutub VAG kvaliteedimüüti ja AR uut hingamist, siis lubage naerda- SEAT on siiani maoli maas- hoolimata disainerist, hoolimata VAG tükkidest jne...
Ehk siis kui VAG ei saanud SEAT-ist teha "Alfat" siis Alfast Seati tegemine tuli juba Fiat-il väga hästi välja.

Pealegi- VAG grupist peaks hetkeks ainus enamvähem kvaliteetne ja kestev mark olema ... škoda (VW on pidevalt hädas mingite lollakate riketega- diislite genekad, vale ehitusega jahutussüsteem pisikestel mootoritel jpm; seat kasutab sama tehnikat, mis škoda aga... kuna see maksab niipalju enam, siis jälle häda- Lambo ei ole teema, Audi on teada tuntud hüpe tehilises arengus mis sarnaselt BMW-le on jõudnud olukorda, kus tehniline võidujooks :mrgreen: toob klientideni autod, mis kubisevad lastehaigustest või mille tehniline lahendus töötab vaid paberil)

Selles osas ei ole eriti suurt vahet, kes kus millega tegeleb- on margid, millel möödalaskmised ei ole lubatud (RR ja Bentley näiteks) ülejäänutel ei ole mingit vahet, kes aktsiapaki taga istub- kui rahvas tahab esiveolist autot, siis rahvale esiveoline auto ka ehitatakse (see kas autol on DNA ja Q2 ning turbomootor on juba teisejärguline :wink: )

mis Toyota fenomeni puudutab, siis viimase 5 aasta toyotad on klass omaette- kui garantii lõpuks on rumala disainiga tükid välja vahetatud, siis on tegu hea autoga... kui aga garantii saab läbi enne, kui roolivõimendi jms saba annab, siis oi jummel

Üldiselt- 100% kindel, et AR omandi muutmine VAG kasuks toob tõenäoliselt kaasa SEAT-i märgi muutmise (võibolla jäetakse halastusest alles ka paar AR enda mudelit)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 17:36
by bnd
Disainerid ka liiguvad, nt seat-e joonistab ju endine ar disainer.
Lisaks kogu "kunstnike" punt võib samaks jääda ja isegi juhtkond, aga otsus, et selline ja selline masin lähevad tootmisse ja näitavad näpuga, milline joonistus on parim- see otsus võib tulla hiljem jah vw peakorterist. Ja kogu tootmisprotsessi kulud lähevad ka teiste "raamatupidajate" kätte. Muidugi, ka hetkel on need ju fiati käes.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 18:33
by H.E
Aga ma küsiks vahele:
Miks tehakse alfasid esiveolistena?
Kas nõudlus esiveolise alfa järel on reaalselt suurem, kui taguveolise? Nii palju odavam? Ometi ju meedias ja igal pool kirutakse selle üle... Ei tea mina ühtegi inimest, kes ütleks, et esivedu on sportliku (mida alfa suures plaanis ju on) auto puhul parem.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 21:34
by E.T.
E.T. wrote:
supp wrote:nojah Toyota on ju ka igas lagunemis tabelis sees samuti sees ja ka muu kola, see laguneb jubedalt, lihtsalt teised lagunevad rohkem, nagu ka muud nn saksaautod, vana alfa on töökindluse etalon võrreldes kaasaegse saastaga, mu masin(ad) on varuosapoe ees igapäevaseks näidiseks neile kes käivad ja oigavad oma plastik pannidega ja nende juppidega, üdiselt tundub mulle et ka vana alfa, kui juba jooksma saab, eriti üle mõnesaja kroonist kulu aastas ei vaja - lihtsalt töökindlus on tasemel, ma üritan ikka oma autodel juppe vahetada enne kui nad päris läbi on ja siiamaani olen ikka suutnud aastas alla 500.- se kuluga vanakooli masinatel hakkama saada (tõsi ta on, et mõnel masinal läheb ka alla 100.- 5000km läbimiseks jubinaid ja seda pidevalt, sellepärast saigi see suvi alfaga liigeldud et oleks huvitavam)

Tahaks ka nii odavalt, mul läheb isegi klaapesuvett üle 100.-kr eest ;)
Rääkimata siis õli, rehvid jne mis kulub vuhinaga.

ts wrote:kui omand vahetub, siis tõstetakse disaineritele ette VAG diasinijooned (SEAT) ning komplekteerijatelt võetakse eest ära FIAT ning GM nimega kastikesed ja pannakse asemele VAG jupid.

mis puutub VAG kvaliteedimüüti ja AR uut hingamist, siis lubage naerda- SEAT on siiani maoli maas- hoolimata disainerist, hoolimata VAG tükkidest jne...
Ehk siis kui VAG ei saanud SEAT-ist teha "Alfat" siis Alfast Seati tegemine tuli juba Fiat-il väga hästi välja.

Pealegi- VAG grupist peaks hetkeks ainus enamvähem kvaliteetne ja kestev mark olema ... škoda (VW on pidevalt hädas mingite lollakate riketega- diislite genekad, vale ehitusega jahutussüsteem pisikestel mootoritel jpm; seat kasutab sama tehnikat, mis škoda aga... kuna see maksab niipalju enam, siis jälle häda- Lambo ei ole teema, Audi on teada tuntud hüpe tehilises arengus mis sarnaselt BMW-le on jõudnud olukorda, kus tehniline võidujooks :mrgreen: toob klientideni autod, mis kubisevad lastehaigustest või mille tehniline lahendus töötab vaid paberil)

Selles osas ei ole eriti suurt vahet, kes kus millega tegeleb- on margid, millel möödalaskmised ei ole lubatud (RR ja Bentley näiteks) ülejäänutel ei ole mingit vahet, kes aktsiapaki taga istub- kui rahvas tahab esiveolist autot, siis rahvale esiveoline auto ka ehitatakse (see kas autol on DNA ja Q2 ning turbomootor on juba teisejärguline :wink: )

mis Toyota fenomeni puudutab, siis viimase 5 aasta toyotad on klass omaette- kui garantii lõpuks on rumala disainiga tükid välja vahetatud, siis on tegu hea autoga... kui aga garantii saab läbi enne, kui roolivõimendi jms saba annab, siis oi jummel

Üldiselt- 100% kindel, et AR omandi muutmine VAG kasuks toob tõenäoliselt kaasa SEAT-i märgi muutmise (võibolla jäetakse halastusest alles ka paar AR enda mudelit)

Aga mõtle, kui Alfast saaks Škoda töökindluse ja hinnaga auto - polegi ju paha.


///

Mõistagi on eriti mõnus lugeda kommentaare PÄRIS alfa kohta neilt kellel Alfat ei olegi (nagu ma ise) või müstilisest kestvusest heietavaid memuaare nendelt kelle Alfa on vana nagu jeesus ja mitte just kõige sagedamini tehniliselt korras.
:lol:

NB! Antagu mulle andeks, et oma meelelahutuse huvides hagu alla kütan.


näedsiis, kuidas saksa ja jaapani töökindlus on leidnud üksmeele :P
http://y.delfi.ee/orig/187359/10061081_0cYOWt.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 29 Aug 2010, 22:58
by supp
jesus saves http://www.youtube.com/watch?v=Oqbeo5A6ujE" onclick="window.open(this.href);return false;
millele sa vihjad, mu auto on korras

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 30 Aug 2010, 02:26
by E.T.
Viska kivi rahva sekka, karjatab see kes pihta saab.
Seekord tuli karjatus õige üllatavast suunast... (sinna kuhu omateada kivi ei visanudki).

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 31 Aug 2010, 14:28
by spark
Fiati maaletoojaks saab UM
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=32860941" onclick="window.open(this.href);return false;

ja fiatid on kohe kvaliteet autod :wink:
Fiati näol on tegemist kvaliteetsete Itaalia autodega, mis on viimastel aastatel olnud Eestis vähese tähelepanu all, samas omab Fiat suurt potentsiaali.
ilmselt mõnel paadunud Sakslase fännil ajab see kvaliteedi jutt harja punaseks, ikka küll ::itpnt::

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 31 Aug 2010, 17:14
by Slicer
Päris soodne tänava SLEEPER:
http://www.auto24.ee/used/545656" onclick="window.open(this.href);return false;

Ning GTA hinnaklassist :icon_roll:
http://www.auto24.ee/used/600052" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 31 Aug 2010, 21:52
by ts
vaata viimase aja kvaliteediteste :mrgreen:
spark wrote:Fiati näol on tegemist kvaliteetsete Itaalia autodega, mis on viimastel aastatel olnud Eestis vähese tähelepanu all, samas omab Fiat suurt potentsiaali.
ilmselt mõnel paadunud Sakslase fännil ajab see kvaliteedi jutt harja punaseks, ikka küll ::itpnt::
minu meelest paandunud Sakslase fännil aja harja punaseks ka see, kui näitad tehnilist rada pidi näpuga, et Passat ja A6 on üpris samaväärsed autod :roll:

kokkuvõtteks- kvaliteet on vaataja silmades :wink:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 31 Aug 2010, 22:07
by bnd
ts wrote:minu meelest paandunud Sakslase fännil aja harja punaseks ka see, kui näitad tehnilist rada pidi näpuga, et Passat ja A6 on üpris samaväärsed autod :roll:
ET :icon_wave: :butt:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 01 Sep 2010, 01:07
by ts
:oops:

ei olnud E.T. pihta üldse mõeldud (ikkagi kvattro)- pigem on see esiveoliste 1,9 naftapresside temaatika (nelikveod on passatil ja A6-l piisavalt erinevad, et sealt juba vahet teha)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 01 Sep 2010, 02:40
by E.T.
Mina ise irvitan kl oma bensiiniküttelise daylydriveri pihta, et tegemist volkswaguniga... ei ole teema mis mulle hinge läheks - st puudub väga tugev emotsionaalne side antud sõiduvahendiga. Ainsad helged hetked on lumerohke ja libeda talvega, kui tuleb välja valiku aluseks olnud veoskeemi ja kliirensi kombinatsiooni eelis sõiduautode klassis.

Hetkel liigun juba teist kuud 20 klapilise turboka roolis - ka täitsa mõnus on - Kohati tekitab isegi mõtteid, et äkki peaks omale ka mõne siukse soetama kunagi / samas rebib reaalsutaju, et mida ma vajaks oleks väike diiselmootor kombinatsioonis automaatkastiga, mis teeks pirita tee ummikud tera talutavamaks.

///

FIAT-i siirdumises UM alla näen kui PM poolt käestlastud võimalust vaakumist välja tulla...

///

BND - küll me veel vaatame aja edenedes mis laulu sa meil hakkad laulma seoses Saksa autodega :P
(mina ilmselt laulaks nagu M-eeskoor)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

Posted: 01 Sep 2010, 13:11
by alfagirl
E.T. wrote: ///

FIAT-i siirdumises UM alla näen kui PM poolt käestlastud võimalust vaakumist välja tulla...

///
käest ära lastud see nüüd küll ei olnud