kui omand vahetub, siis tõstetakse disaineritele ette VAG diasinijooned (SEAT) ning komplekteerijatelt võetakse eest ära FIAT ning GM nimega kastikesed ja pannakse asemele VAG jupid.
mis puutub VAG kvaliteedimüüti ja AR uut hingamist, siis lubage naerda- SEAT on siiani maoli maas- hoolimata disainerist, hoolimata VAG tükkidest jne...
Ehk siis kui VAG ei saanud SEAT-ist teha "Alfat" siis Alfast Seati tegemine tuli juba Fiat-il väga hästi välja.
Pealegi- VAG grupist peaks hetkeks ainus enamvähem kvaliteetne ja kestev mark olema ... škoda (VW on pidevalt hädas mingite lollakate riketega- diislite genekad, vale ehitusega jahutussüsteem pisikestel mootoritel jpm; seat kasutab sama tehnikat, mis škoda aga... kuna see maksab niipalju enam, siis jälle häda- Lambo ei ole teema, Audi on teada tuntud
hüpe tehilises arengus mis sarnaselt BMW-le on jõudnud olukorda, kus tehniline võidujooks

toob klientideni autod, mis kubisevad lastehaigustest või mille tehniline lahendus töötab vaid paberil)
Selles osas ei ole eriti suurt vahet, kes kus millega tegeleb- on margid, millel möödalaskmised ei ole lubatud (RR ja Bentley näiteks) ülejäänutel ei ole mingit vahet, kes aktsiapaki taga istub- kui rahvas tahab esiveolist autot, siis rahvale esiveoline auto ka ehitatakse (see kas autol on DNA ja Q2 ning turbomootor on juba teisejärguline

)
mis Toyota fenomeni puudutab, siis viimase 5 aasta toyotad on klass omaette- kui garantii lõpuks on rumala disainiga tükid välja vahetatud, siis on tegu hea autoga... kui aga garantii saab läbi enne, kui roolivõimendi jms saba annab, siis oi jummel
Üldiselt- 100% kindel, et AR omandi muutmine VAG kasuks toob tõenäoliselt kaasa SEAT-i märgi muutmise (võibolla jäetakse halastusest alles ka paar AR enda mudelit)