Page 51 of 86

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 01:13
by supp
ma ei väida et see superhüper klots kehvem on(sama mõttetu selle raha eest on kindalt, igapäeva kasutuses), aga kui palju sellest reaalses elus kasu on, tavaline varbaotsaga pidurdamine ja kogu moos, lisaks muidugi teemaalgataja vist eriti rajale ei kipu enam :(

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 01:20
by Slicer
Niipalju kui lugenud olen, siis on ikka vahe küll sees ka tavaoludes :icon_crazy: Teinekord on just see puudujääv mõned cm pidurdusmaad see, mis päästab suurest avariist ja ootamatust olukorrast. Hea klots ei ole mõeldud ainult rajale. :grandpa:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 12:56
by H.E
Kas sa vahetad peasilindri ka välja või paned lihtsalt poole suurema töösilindri? Viimasel puhul suureneb küll jõud aga võib vabalt juhtuda, et võtma hakkab alles põhjast.
Kui rajale asja pole, siis pole racing õlist ja klotsidest mingit kasu. Racing klots annab effekti alles kõrgematel temperatuuridel ja racing vedelik lihtsalt kannatab kõrget temperatuuri- linnas ei kujuta ette, et seda oleks võimalik saavutada.
Äkki on viga muus üldse? Stelle GTA puhul oli pidurdamisvõimsus üks mind üllatavatest omadustest.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 13:17
by lamp
Omast kogemusest vöin öelda et racing klots tänaval on suht mitte midagi andev tegevus. Tuttava autol sai proovitud ja külmalt pmst käis söit ilma piduriteta ehk siis racing klots toimib alatest teatud tempetatuurist.
Lihtsam vast oleks panna alla möni semi-racing klots ja piduri süsteemile korralik over-haul teha. Samas piduritele settingu kraan vahele panna, saad piduri tasakaaluga mängida, hästi seadistatud pidur annab ka päris kenasti pidurdus teekonnale juurde.

Ps. enda 166-le suht odav klots ja ketas pidurdab nagu metslane.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 13:29
by Kristop
Lihtsalt infoks et GTA 305 ja 330 sadulad omavad mõlemad ühe suuruse ja arvuga töösilindreid.
Siin ka klotside hõõrdetegurid ja töötemp.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =44&page=6

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 15:08
by Slicer
Ei usu kohe üldse seda, et tänavale kõlbab ainult tavaline klots ja mingi kõvema klotsiga on vahe siis tunda kui need ainult soojad on :lol:

Juttu on AO foorumis niipalju nende Performance Friction klotside (nii Z-rated tänava versiooni kui "Race" versiooni) kohta. Kõik just kiidavadki uskumatut pidamist juba külmalt, mis näiteks Ferodo DS2500 puhul pole nii hea. Leidsin ülesse selle artikli, kus üks tüüp spetsiaalselt testis neid kahte tootjat ning jõudis järeldusele, et mõlemad on head, kuid PF klotsil oli parem pidurdus kohe külmalt ja ei kiiksunud nii palju kui DS2500.
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... metry.html

AO foorumis on kümneid teemasi kus kõik kiidavad just PF klotse tavatingimustes seega ma usun neid kes reaalselt on saanud sõita nii standardse klotsi kui siis selle PF klotsiga. Võibolla tõesti on mingid "Extreme Ultra Racing" klotsid :lol: , mis tõesti vajavad 2-3 ringi ringrajal, et üldse töötama hakkaksid ... kuid on ka normaalsemaid klotse millega tunned ka tänaval end kohe kindlamalt.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... -pads.html

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 18:45
by supp
võimalik et mingi kasu siiski võib olla, aga kui vaadata hinna vahet väga hea tavaklots vs racing värk, siis 30.- vs 150.- on ilmselt overkill, ei anna küll pead aga arvan et pidurdusjõu vahe pole seda kulutust väärt
PS muuseas sai kunagi ühe tuntud amordi tootja koolitusel käidud ja seal väitis esindaja et see kes rajal ei käi väga tihti ja kasutab coilovereid, on pehmelt õeldes rumal, et jah annab juurde küll, aga rahaline kulutus pole mõtekas

mina igaljuhul soovitaks ,see 100.-investeerida silindritesse või kuhugi, sest kui suure suportiga piduri linna oludes tundub lahja, siis haistaks pigem probleemi kuskil ratastest üleval

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 18:51
by Slicer
No piduritele on tehtud täielik hooldus kuskil 7000km tagasi kui masin Pilotis oli esimest korda. Sai täiesti lahti võetud ja kõik kolbide tolmukatted ära vahetetud, mis vähegi vahetust vajasid. Uued klambrid jms. Samas leian, et ükski kulutus mis on tehtud selleks, et auto turvalisem teel oleks, pole liiga palju :thinking:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 19:03
by supp
väga raske õleda muidugi, mis on lahja pidur, aga ma ikkagi vaataks peasil. ka üle

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Feb 2012, 19:25
by Kristop
supp wrote:mina igaljuhul soovitaks ,see 100.-investeerida silindritesse või kuhugi, sest kui suure suportiga piduri linna oludes tundub lahja, siis haistaks pigem probleemi kuskil ratastest üleval
100 euri kallima klotsi puhul pole vaja ka neid sisse sõita.
Järelikult on keegi selle töö juba enne ära teinud ja sealt see hinnavahe tulebki :icon_think:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 20 Feb 2012, 23:42
by Luman
Kui sa enam rajale ei lähe (mida ma aru sain, et sa enam ei tee), siis soovitan selle raha lihtsalt auto igapäevasesse hooldusesse matta.
Eks see suurem ketas teoorias suuremat pidurdusjõudu võimaldab, aga kui süsteem on korras, siis peaks ka GTA originaal rohkem kui piisav selle jaoks olema.
Üldiselt enamasti kui autot linnas/maanteel õigel ajal pidama ei saa, on probleem ikka kuskil mujal, kui selles, et pidurid lahjad on. Enamasti kerkib selline probleem esile ikka libedaga ja siis üldiselt ei ole probleem selles, et pidurid jäävad väikeseks vaid lihtsalt rehvidel pole piisavalt pidamist.
Reissing klotside kohta oskan omast kogemusest öelda, et tänaval pole mina vähemalt mingit sisulist vahet tundnud.
Aga eks lõppotsuse kuhu ja kui palju investeerida, pead sa ikka ise tegema.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 21 Feb 2012, 11:00
by Kristop
Mõni postitus tagasi on üks lingike kus märgitud Reissssing (mis iganes termin see ka pole :book: ) klotside töötemperatuurid.
Enamus neist vajab soojaks sõitmist et tagada mingisugunegi pidurdusjõud kuid mõned toimivad tavaklotsidest tunduvalt paremini ka juba tugevate miinuskraadidega.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 21 Feb 2012, 13:41
by ts
köh-köh

linnaliikluses saab vabalt pidama ka ühe poti ja mikromõõdus ketastega - omast kogemusest (164 esikettad on 257 mm). Kindlasti on korralik vahe ka 305 ja 330 mm vahel AGA...

Reissing klotside ja 330 mm ketaste suurimaks miinuseks meie teedel on see, et kui Sina vajutad pedaali ja saad 16 cm varem pidama, siis kui Sul mõni trumlitega kaubik juhtumisi 30cm kaugusel sabas istub (julge 30% linnasõidust kipub keegi vähem, kui ühe autopikkuse jagu sabas olema)... oled ikkagi kook :roll:

Tuli praegu ette üks kunagi loetud testi tulemus-> KUI võimsuse ja teelpüsivuse juures ei ole autodel mingit vahet, siis hoidku jumal selle eest, kui Ferrari pidurdama peaks ....

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 21 Feb 2012, 14:22
by lamp
OT eks ta nii ole, praegu enda 166-ga ka enne piduri sötkumist ikka pilt peeglisse et mis taga toimub.

Huvi pärast lihtsalt küsin et mis moodi sa linnas liikled et pidama ei saa? Vb peaks vähe parema rehvi ja näiteks varem pidurdamise peale mötlema?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 21 Feb 2012, 15:07
by Kristop
Just- just sõita tuleb rahulikult ja sujuvalt nagu vanaema :icon_thumbup:
Aga siis ma ei sõidaks ka Alfa Romeoga :D