Re: Suvaline pläma vol 2017

#766
Slicer wrote::) Kui tahaksin inkognito liikuda siis mul ei oleks Wizardi pütiga Alfa V6 :D

Eile käisin Otepääl ja seal kohaliku burgsi butka juures olid 2 venda kes kohe küsisid, et kas V6 on kui seal ees seisma jäin.
Olid suht tahmas aga sõbralikud ja huvitatud autost, kiitsid igatepidi häält ja välimust ning sisu.
Tuli välja, et vennad ise omavad mingit seitsmest BMW'd ja lemmik on vana hainingaga 6 seeria kupee :P
Mis meeldib ka mulle :D

Lahkudes sealt nõudsid, et annaks korralikult gaasi :D ...mida nad lahkelt ka said :P
Vanadest autodest rääkides, siis nägin täna Haapsalu äärelinnas Opel Monzat.
Oli teine nagu uus oma välimuselt. Pilti siiski ei teinud, aga netist üks:
Image
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#767
Opelitest üldiselt: Monza/Manta/Senator/Diplomat on jõudnud ametlikult klassikaliste autode staatusse (Monza ja Manta olid siiani vaid kultusauto staatuses)

ja mis seal salata- ka esiveolised (nt ascona ja Calibra) liiguvad vaikselt sinnapoole, et nende eest tahetakse paljupaljupalju raha saada.

päris klassikaks need tõenäoliselt siiski ei muutu aga...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#769
heeelp- kas keegi teab midagi kuskil seisvatest 164-dest(?)

eriline huvi oleks sellise masina osas, mille number on 527AXP...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#770
Kas 2.0 JTS mootoriga geneka harjade vahetuseks on vaja genekas maha kiskuda või saab nii ka ligi, kui ta auto küljes on?
Vahepeal salongipuhur puhub vaiksemalt ja siis tõstab jälle kiirust, isegi siis kui gaasipedaali ei puutu. Kahtlustan, et äkki on see seotud genekaga - täpsemalt kulunud harjadega? :think:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#771
Mõõda laadimispinge ära - kuskil marketis nägin digitaalset voltmeetrit, mis sigaretisüütajasse käib.

Pinge salongis peaks töötava mootoriga olema ca 14v, kui jahutusventikas järgi tuleb, siis 13v.

Kui pinge on väiksem peaks akuklemmidelt mõõtma. Kui seal on suurem pinge kui salongis on klemmid tatised ja tahavad puhastamist.

Geneka harjaploki vahetamiseks tuleb pea kõigil ristimootoriga autodel genekas maha võtta. JTS genekas ei ole minu teada erand (pole lihtsalt ruumi, et seal toimetada + harjad võivad käsikaudu vahetamisel viltu jääda)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#772
ts wrote:Mõõda laadimispinge ära - kuskil marketis nägin digitaalset voltmeetrit, mis sigaretisüütajasse käib.

Pinge salongis peaks töötava mootoriga olema ca 14v, kui jahutusventikas järgi tuleb, siis 13v.

Kui pinge on väiksem peaks akuklemmidelt mõõtma. Kui seal on suurem pinge kui salongis on klemmid tatised ja tahavad puhastamist.

Geneka harjaploki vahetamiseks tuleb pea kõigil ristimootoriga autodel genekas maha võtta. JTS genekas ei ole minu teada erand (pole lihtsalt ruumi, et seal toimetada + harjad võivad käsikaudu vahetamisel viltu jääda)
Tänud ts. :)
Ma mõõtsin multimeetriga hetkel otse akult, enne käivitamist näitas aku 12.34V ja käivitamise hetkel läks näit 10.40V (ehk siis aku peaks veel päris hea olema) peale ja kui juba mootor käis, siis 14.61-14.63V vahel pendeldas näit - see siis ilma kliima ja puhurite taga olemiseta. Kui need käima panin, siis puhuri viimase astme peal langes laadimine 14.40V ringi. Oleks hea voltmeetriga tabada see hetk, kui puhur puhub vaiksemalt ja siis tõstab kiirust. Peab kusagilt poest selle digitaalse voltmeetri üles leidma ja vaatama sellega. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#774
Kw ja Eur suhe pole paigas :P

Krt, kus Poolas liigub nn klassikat, maanteel tuli vastu Giulia, ikka see kandliline noh, siis 166 ja 156 on tõelised rahvaautod, ees sõitis pikalt üks sile läikivmust 155, 2 sumpat taga, äkki oli 2,5, kiirtee tuulemüras ei saanud häälest aru. 164, punane ja musta alumise äärega sõitis külavahel vastu, 75 seisis parklas jne. Kui poleks hommikul telefoni "kogemata" vastu maad visanud, oleks nii mõnegi pildi saanud autodest, mis Eestis juba tänavatelt kadunud.
Itaalias seevastu on 156 kadunud tänavapildist, 147 leidub suht palju, aga Giulietta on tõeline rahvaauto koos Mito-ga. Ja uut Giuliat on juba ikka suht palju, aga nägin ka mõnd väga imelikku versiooni, nagu miski säästukas, a'la 15 valukas, miski 175 rehviga (vaevalt, et nii kitsas, aga lausa värdjalik selle auto all), halogeentuled, täis valged klaasid, pane veel hall värv ka otsa- ajas nutma lausa. Ja mitut ikka sai nähtud sellist. Miski Itaalia eriversioon, et varsti niikuinii kriipse-kraapse-mõlke täis? :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#775
rehvid ei ole 175 15; 205/16 on

need on 2016 aasta baasmudelid arvatavasti (2,2 100 kw ja 2,0 bensiin 147kW), mis on maksuerisuse tõttu tekkinud (Itaalias/Prantsusmaal ja veel mõnes riigis on eraldi maksupiir diislid üle 2,2 liitrit ja 100kw ning bensiinimootorid üle 2,0 ning 147kW + autod üle 40 tuh €)-> nende mõlema baasversioon algab sealmail 39500 ning kui mingit edevust - nt tuled- juurde tahad, siis ongi piir käes ja kasulikum on osta juba bling mudel :)

P.S. kahte toruga 155 on 99% tõenäosusega Q4 (nimelt on 155 kahetorusüsteem piisavalt kallis ja üherattaveoline 155 ise piisavalt odav, et keegi sellist asja tegema ei hakkaks- võib olla muidugi ka kellegi eriti lemmik V6 või 2,0TS)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#776
Küsimus 156 TI paketi kohta, et kas kõigile 156 TI paketti omavatele masinatele paigaldati ka istmesoojendus? Nimelt ma ei leia enda oma üles... Mitte, et ma seda kasutada tahaks aga tekkis huvi kas selline asi on olemas üldse. Istmesoojendusele viitavat nuppu pole veel avastanud. Istme allosas küljepeal on vaid elektrilise seljatoe liigutaja nupp. :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#777
Peaks vist olema kõigil - proovi istme eest servast keskkonsooli juurest kobada (teistel asub seal)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#778
ts wrote:heeelp- kas keegi teab midagi kuskil seisvatest 164-dest(?)
TRK juures seisab üks 164. Oli vist kroomliistudega ja puha, kui ei eksi siis Super ehk? :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#779
Kuidas teil eile liigelda oli?
Ma keerasin kolmel korral otsa ringi, et mitte läbi "jõe" sõita.

Samas mõned lasid täiega läbi põlvini veest. Samas mõned olid ka auto ära tapnud seejärel- Volvo V70, igasugu VW'd ja isegi üks Porsche Panamera ootas kummikuid "jõe"sängis.

159'l see õhufilter madalal esiosas, ilmselt ka õhuvõtt seal kusagil. Väga ei kibele ujuma sellega :)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#780
mina sain napilt enne ujutust minema :)

sain ainult natuke nuuksatada, kui keset tihedaimat sadu märkasin parklas Boxteri't, millel katus maas oli ...
Tegelikult ma olen normaalne....