Page 52 of 86
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 15:13
by Slicer
Ütleme nii, et ma ei ole kihutaja ja ei ole ka vanaema
Lihtsalt teinekord on tunne, et pean ikka korralikult peale astuma, et seda viimast kätte saada ja seda rahulikult kulegemisel. Võibolla viga siiski muus, samas paar kuud tagasi ülevaatuses olid kõik pidurid normis... võibolla on mul persetunnetus vähe teine praegu

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 17:07
by bnd
Ma olen muidugi vale inimene hetkel kommenteerima, aga gta- ga pidurdamisel jäid küll "puu taha".
Muidugi minu omal olid 330mm kettad. Iga kevad vahetati TRK-s piduriõli. Näiteks minu rekord oli Saugas 7 ringi järjest tempot ja viimast ringi sõites ei tulnud mingit tunnet, et pidurdusvõime kehvem on. Ainus, mis tekkis, oli vilin- peale 4. ringi hakkasid pidurid vilistama. Peale ringe tuli teha u 1km piduriteta sõitu ja oligi vaikus majas jälle. Kas 305mm on siis nii palju kehvem? Pidurisilindriga midagi lahti pole?
Praegu aeroga sõites tunnen vahel, et kuidagi tuim on pidur, et peab kõvemini vajutama. Siis teed jälle paar päeva audiga ja aerosse istudes imestan jälle, et kui head pidurid. Mine sõida mõne "mainstream" masinaga vahelduseks ja siis katsu leida puhast asfalti (täna muidugi hea ilm seda soovitada) ja vaata, mida siis gta sulle ütleb.
PS- kusjuures Ranno leidis mulle esiklotsideks miskid pehmed klotsid, mis originaalis on 3,0l ducatol vist. Mega pidamine oli.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 17:32
by Slicer
No pidi olema suht öö ja päev 305mm vs 330mm vahel. Kui 305mm panna mõni korralikum klots, braided voolkud ja uus korralik vedelik, siis pidi vahe väiksem olema. Vähemalt need on nii öelnud, kes on selliseid pidurite vahetusi teinud (AO Inglismaa foorum).
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 17:46
by H.E
No kui sa ilge papi magama paned, siis kuidas sa ütled, et sitt oli. :icon_roll:
BMW 325Cupis sõidavad kõik 1260kg kaaluvate autodega tavalise pisikese piduriketta ja ühe silindriga sadulatega. Pidurdab nii, et silmeeest must.
Kuluta see raha parem Q2, ülevärvi vms vajaliku peale ära.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 17:52
by Slicer
Ei usu, et selles nüüd kinni on ainult, et ei julge keegi omaks võtta, et sitasti kulutatud raha :snooty:
Quaiffe differ on kindlasti tulemas. Q2 hinnad on tõusnud mõttetult taevasse...
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 20:37
by Kristop
Anthrax wrote:No kui sa ilge papi magama paned, siis kuidas sa ütled, et sitt oli. :icon_roll:
BMW 325Cupis sõidavad kõik 1260kg kaaluvate autodega tavalise pisikese piduriketta ja ühe silindriga sadulatega. Pidurdab nii, et silmeeest must.
Anthrax oskad ehk paremini öelda aga BMW cupil ei ole vist sellised ümberehitused lihtsalt lubatud.
Kui oleks küll siis mehed teaks mis parem on.
Küll siis kaoks piduri võim ja tuleks teine pedal box ning kindlasti ka teised sadulad mis tagaksid parema modulatsiooni.
Keegi pole ju väitnud et tehase combol midagi viga oleks.
Lihtsalt tunnetusest ja ekstreemsemates olukordades ka pidurdusjõust tundsin mina puudust.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 20:56
by Slicer
Täpselt! Pidurdus pole kehv, olen siiamaani hakkama saanud, kuid tunnen et võiks ja saaks parema.
:weightlifter:
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 22:17
by bnd
Kuidas sul "abs" sekkub?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 21 Feb 2012, 22:45
by Slicer
Ikka sekkub kui libisema hakkab.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 29 Feb 2012, 00:31
by Slicer
Täna suutsin esimest korda oma GTA'ga kinni jääda. Ning seda koduhoovis autot pesast välja ajades. Vaatasin küll, et suur vall on küljepeal kuid ehk keeran ikka üle. Nojah, keerasin siis... pärast oli parem tagumine ratas õhus

Aga noh, vahetpole ju - tagumised nagunii ei vea, kuid kurat lume all on puhas jää. Natuke kaapimist ning vastus ta mul oligi. Siis ei liikunud enam kuhugi. 2 abimeest ilmusid kuskilt välja ja sai punnimise peale välja.
Asjast ka. Nimelt ülehomme annan garaazi omanikule tagasi, seega oleks vaja soovijale järgmised asjad välja jagada:
156(GTA) bensupaak koos korgiga. Siis tava 156 pedaalide komplekt, koos selle trumliga. Varuratta hoidik, mis käib pagassi varuratta sisse, seal on ka see orig. tõstuk koos vändaga sees. Tagumised pidurid, klotsid. Stabika vardad, esimesed ja tagumised. Ja veel tavaari. Bensupaak on ilusti pagassis hetkel, saaks kohe ära anda kui vaja.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 25 Mar 2012, 16:54
by Slicer
65383 on hetkel displeil olev odomeetri näit. FiatEcuscanniga näitab 61260,9 km. Millest selline erinevus?
Ning huvitaval kombel kuvab ka välist õhutempi erinevalt see displei. FiatEcuScann saab õhu temperatuuriks 9.8. Displei peal on 7C ? Kas on erinevad mõõtekohad siis autol?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 09 Apr 2012, 23:50
by Slicer
Kuna midagi väga huvitavat rääkida näidata pole enda masinast, siis näitan teiste omasid
Sellised masinad siis töö hoovi kolinud kevade ootuses
See Hamann tuuning M6 nägi ikka väga ülbe välja :guns:
Samas Ferrari ilu vastu ikka ei saa :thanksspin:
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 10 Apr 2012, 23:37
by E.T.
X6 M Hamann ja F California...
Hea rahulik säästuduo ... ca 250 000 EUR / tk

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 11 Apr 2012, 11:09
by kapa98
peab ikka raha peale vihastama, et see valge monstrumi soetada
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
Posted: 11 Apr 2012, 12:42
by Slicer
No sellega sõitis üks blondipeaga tibi, ei tea kas ise valis välja või siis keegi teine

Aga niipalju kui ma tean siis nende kahe auto omanikul on veelgi eksootilisemaid masinaid garaazis (itaallased) :icon_thumbup: