Pähh. Miks autoremonditöökodadel üldse on kodukal nupp "hinnapäring".
Ühe Saabiga ootasin Pärnu kodadest vastust - viiest saadetud päringust 1 vastus.
156ga Tartus - kuuest 2,5 vastust
166ga Tartus - kolnest päringust ja hetkel peale kolme päeva möödumist 0 vastust, äkki veel õnnestub.
Mõtlesin, et vaja kiirelt igapäevaseks liikurit, kuni oma 166 vead kõrvaldatud saavad - tee mis tahad, nii pirtsakaks autodega muutunud, et miski ei kõlba enam. Varem oli nii, et läksid autot vaatama ja 80% tõenäosusega ostsid ära. Nüüd ei kõlba üks ega teine ja oitan kannatamatult remondikodades hinnapakkumisi..
Re: Suvaline pläma vol 2017
#782https://www.consumerreports.org/used-ca ... id-buying/
Alfasid nimekirjas pole. Ilmselt liiga vähe neid selleks, aga vahva nimekiri ikka.
Alfasid nimekirjas pole. Ilmselt liiga vähe neid selleks, aga vahva nimekiri ikka.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#783Ja jäädki ootamaTraktor wrote:Pähh. Miks autoremonditöökodadel üldse on kodukal nupp "hinnapäring".
oitan kannatamatult remondikodades hinnapakkumisi..
Minu meelest on üldse erinevate asutuste suurim viga/puudus, kui pannakse veebilehele "kontaktvorm" 98% juhtudel ei reageerita neile ja kui helistad 2 nädalat hiljem, kuuled reeglina, et see vorm on vigane ja kirjad lähevad rämpsu jne, et saatke üldmailile. Või siis helistad ja saad vastuseks, et täitke vorm kõikide andmetega, et nad nii ei saa vastata telefonis kiirelt, ja siis jäädki taaskord ootama.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: Suvaline pläma vol 2017
#784Läti vana tehnika näituselt saadeti pilte. Mis Alfaga tegemist on?




--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#787116 seeria GranTurismoVeloce
Aasta kindlasti vahemikus 1984-1987 (kolmas fl, kui küljetuled esitiiva tahaserva kolisid) mootoriks Nord - 2.0 97kw (gtv6-l oli kapotikõrgendus, et kolled mahutada)
Aasta kindlasti vahemikus 1984-1987 (kolmas fl, kui küljetuled esitiiva tahaserva kolisid) mootoriks Nord - 2.0 97kw (gtv6-l oli kapotikõrgendus, et kolled mahutada)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#788Kas 156 ja 166 2,5 v6 mootorid on omavahel vahetatavad? Sobib bolt on 156 pealt 166 peale?
Re: Suvaline pläma vol 2017
#789mootorid on vahetatavad ja bolt ON, kui vahetada ainult plokk ise, ülejäänud kombinatoorikaga tuleb natuke mängida:
kastid, hoorattad ja sidurid on erinevad (156 on 6k kastiga; Sinu 166 on 5k kastiga) ; andureid on 166-l rohkem ja muud nipetnäpet on vaja kohendada.
Seega drag and drop kogu istmetest ettepoole jäävas osas otseselt ei tööta aga põhimõtteliselt on mootorid identsed
kastid, hoorattad ja sidurid on erinevad (156 on 6k kastiga; Sinu 166 on 5k kastiga) ; andureid on 166-l rohkem ja muud nipetnäpet on vaja kohendada.
Seega drag and drop kogu istmetest ettepoole jäävas osas otseselt ei tööta aga põhimõtteliselt on mootorid identsed
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#790Ja nüüd see juhtus, lõpuks sain ühelt töökojalt vastuse. Ja lõpuks see ka juhtus, kohtasin esimest korda töökoda, kes ütles, et nemad Alfasid ei puutu 
Saatsin siis oma päringu: mahlad, filtrid, rihmad, rullikud, pidurivoolikud, küünlad (klassikaline hooldus). Vastuseks sain lihtsa ja konkreetse "itsituse":


Saatsin siis oma päringu: mahlad, filtrid, rihmad, rullikud, pidurivoolikud, küünlad (klassikaline hooldus). Vastuseks sain lihtsa ja konkreetse "itsituse":
Nojah, tundub, et Alfistide elu pole ilu ja kogu oma mõttemaailm täitsa valeTere Karl,
ei tegele Alfadega.
Elu on ilus ja nii jääbki !!!

Re: Suvaline pläma vol 2017
#791noh- vähemalt aus 
Tegelikult on normaalne, kui öeldakse: "ei oska" selle asemel, et rihmad valesti peale panna ja siis hakata keerutama, kuidas sellist jama veel pole juhtunud

Tegelikult on normaalne, kui öeldakse: "ei oska" selle asemel, et rihmad valesti peale panna ja siis hakata keerutama, kuidas sellist jama veel pole juhtunud
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#792Eelmisel aastal küsisin läbi sõbra ka abi, et oma Alfa mootorit remontida (igasugu tihendite vahetused, keevitused, turbo, rihmad jne). Sõber sõnas, et tegemist on Pärnus hea ja asjaliku kohaga ning pidid ausad olema.
Sain siis sellise vastuse:
Sain siis sellise vastuse:
Püha issanda ristivägi- hoia see auto minust eemale!
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#793Pärnus ma enda gta-ga käisin United M-s. Neile polnud mingit probleemi Alfat remontida. Esimene kord, kui roolivõim tegi paugu, siis olid nad ainukesed, kel oli sel hetkel aega, st paari päeva jooksul ette võtta. Kui hiljem tehti ka igasugu muidu täid, siis küsimuse peale, et nagu Alfa-BMW?? Vastatai, et kas Alfadel polegi sisepõlemismootor, või laagreid või hüdraulikat roolivõimus?
Suhtumine, muidugi sain ka Pärnus vastuseid , stiilis: AUtotähestik algab ju AU-ga, ehk AUdidega, mitte AL-ga, ehk ALfadega. No palun, kes keelab.
Suhtumine, muidugi sain ka Pärnus vastuseid , stiilis: AUtotähestik algab ju AU-ga, ehk AUdidega, mitte AL-ga, ehk ALfadega. No palun, kes keelab.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: Suvaline pläma vol 2017
#794kunagi väga ammu otsisin kohti, siis Troost võttis natuke vastumeelselt auto töösse. Peale seda jäigi valikusse kas Kesko, Pilot või TRK.
Praegu 164 juures vajaminevate tööde osas ma isegi ei otsi enam (ei TRK ega Pilot pole väga vaimustunud ning kolmandate osapoolte juures on olnud kuulda stabiilselt teksti, et auto ei maksagi nii palju, kui need tööd kokku...)
aga eks see vist ongi tänapäevane autoremondikultuur- kui kätteõpitud liigutusega asju tehtud ei saa või vajalikke juppe saada ei ole, siis töösse ei võeta
Praegu 164 juures vajaminevate tööde osas ma isegi ei otsi enam (ei TRK ega Pilot pole väga vaimustunud ning kolmandate osapoolte juures on olnud kuulda stabiilselt teksti, et auto ei maksagi nii palju, kui need tööd kokku...)
aga eks see vist ongi tänapäevane autoremondikultuur- kui kätteõpitud liigutusega asju tehtud ei saa või vajalikke juppe saada ei ole, siis töösse ei võeta

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#795"Vaimustumine" pole ehk tõesti õige sõna, aga ära teeme ju ikka (Pilot). Pigem on takistuseks varuosade saadavus vanematele mudelitele ja esinduse standard.
Hiljuti nt tegi pikalt remondis olnud 164 3.0 24V oma esimesed sõidud pärast seda, kui ta oli pulkadeks võetud siin.
Juppide osas on tööandjal lihtne loogika - töötaja peab oma kulutatud ajaga teenima raha ettevõttele. Ehk - kui juppide otsimisele kulub palju aega - peab sellest ka ettevõttele vastav kasum tekkima.
Hiljuti nt tegi pikalt remondis olnud 164 3.0 24V oma esimesed sõidud pärast seda, kui ta oli pulkadeks võetud siin.
Juppide osas on tööandjal lihtne loogika - töötaja peab oma kulutatud ajaga teenima raha ettevõttele. Ehk - kui juppide otsimisele kulub palju aega - peab sellest ka ettevõttele vastav kasum tekkima.