Page 55 of 67
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 27 Aug 2017, 20:52
by alfistiman
Jah, tegelikult tõin juba eile ära, ei suutnud oodata. Sidur vajab vahetust, iluvead salongis, paar elektri kala. Roostet on väga vähe, seepärast ta ära võtsingi.
164 on ikka maantee jaoks loodud, puhas rõõm

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 28 Aug 2017, 15:13
by Alfa Romeo 33
Sai saadetud hinnapäring autode kliimaseadmetega tegelevasse firmasse kliimapumba kompressori asjus. Ning mainisin ka seda tühikäigul tekkivat vahelejättu kliima sisse lülitamisel. Andsin automargi ka ilusti, milleks siis Alfa Romeo ja vastuseks sain sellise teksti:
"Tere
Selise veaga peate pöörduma subaru esindusse.
Parimat"
Meh?

Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 28 Aug 2017, 15:39
by urmask
Alfa Romeo 33 wrote:Sai saadetud hinnapäring autode kliimaseadmetega tegelevasse firmasse kliimapumba kompressori asjus. Ning mainisin ka seda tühikäigul tekkivat vahelejättu kliima sisse lülitamisel. Andsin automargi ka ilusti, milleks siis Alfa Romeo ja vastuseks sain sellise teksti:
"Tere
Selise veaga peate pöörduma subaru esindusse.
Parimat"
Meh?

Palju õnne neile.
TRK v Piloti käest oled juba küsinud?
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 30 Aug 2017, 18:51
by urmask
Mida Alfa kogukond arvab auto aju chippimisest?
Natuke nagu tahaks jõudu juurde, aga enam nagu ei taha autot vahetada (jälle

).
samas on 313'000km sõidetud ja pöördklappide (swirl valve) hoob katki. Muu nagu on korras, aga auto ikkagi vana.
Masin siis 110kw 1.9 diisel mul.
Mis riskid sellise tegevusega on?
Kas käigukast peab vastu?
Nett täis igasugu juttu ja räägitakse mootori kokkujooksmisest, mingite võllide pooleks minemisest, käigukasti vigadest jms. Samas chippijad ise ütlevad, et jõudu saad juurde, muu on okei, aga et sõltub autost.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 30 Aug 2017, 19:05
by ts
Üldiselt - kui keerad mingi 20kw juurde, siis pole vahet, üle 40kw puhul võib asi juba jamaks minna.
Tegelikult peaks olema kasti varu piisav (chippimisel lastakse laiali ikkagi kaste peale järgmise 60kw peale kruvimist) probleem pigem võib tekkida mootori poolel.
Ja muidugi selleks, et ei tekiks jamasid mootori poolel on jube palju abi, kui ostad korraliku nuhtploki või lased ecu üle kirjutada, mitte ei piirdu odava supertuuningboxiga, mis lihysalt aju lollitama hakkab...
IMHO- kui huvi on siis miks mitte mingeid hobuseid kapoti alla lisada..
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 30 Aug 2017, 20:52
by Traktor
Kasutaja "Tuunikala" 166 on kiibistatud. Paberi järgi 103kw, aga jala all tundus ikka julgelt V6 Busso minekuga olevat. Võid temalt uurida, kuidas lood on sellega. Ei ole talt halba sõna küll kuulnud.
Pagan, iga kord kui oma pargitud auto juurde kõnnin, siis lööb mõnusalt näo muigele, kuradi hea et ma haige inimene olen ja sellise loomaga sõidan mitte mõne diiselpassati või mikroskoodaga. Elu on ilus!
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 31 Aug 2017, 07:01
by urmask
Kas on vahet ka, kelle juures Eestis seda asja (chip tuningut) teha?
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 31 Aug 2017, 15:28
by Traktor
urmask wrote:Kas on vahet ka, kelle juures Eestis seda asja (chip tuningut) teha?
Kindlasti on vahet. Siin neid soss-seppasid omajagu ikka.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 31 Aug 2017, 15:43
by Traktor
Ma isiklikult pole kokku puutunud, aga VKM Motors tundub adekvaatne näiteks. Aga eks ole nende kõigi firmade kohta ikka apsakaid tulnud.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 01 Sep 2017, 11:43
by Slicer
JõuJaam on ka koht kust tasuks uurida. Kindlasti odavam kui VKM.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 01 Sep 2017, 12:51
by urmask
Eks ma mõtlen sellele. Uurin SAAB'i ja Opeli foorumeid ka, kuna nad sama mootorit kasutavad.
Eks tulevik näitab, kas mu 110kw saab upgrade'i või mitte.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 01 Sep 2017, 13:09
by bnd
Kui sul plaan kindel, siis pead passima nt kasvõi VKM lehte 2x nädalas. Neil on aeg-ajalt sooduspäevad, kui remap on -30% .
Teine asi, millele tähelepanu pöörata, on remappija tegevusaeg turul ja kas hind sisaldab ka backup-i ja eelset mootori kontrolli. On piisavalt mehi, kes tulevad sulle ka koju läpakaga, kirjutavad üle ja kaovad, ja kui sõitma lähed, siis saadab su kiirendusi võimas jõupilv. Mis pole kahjuks üldse haruldane nähtus tänavatel. Ja kui plaan ikka seda teha, siis remap, mitte must tikutops ebayst või kellegi riiulist. Tead ju küll, et kui üks asi kõlbab kõigeks (ehk siis kõikidele masinatele).....
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 01 Sep 2017, 14:10
by urmask
bnd wrote:Kui sul plaan kindel, siis pead passima nt kasvõi VKM lehte 2x nädalas. Neil on aeg-ajalt sooduspäevad, kui remap on -30% .
Teine asi, millele tähelepanu pöörata, on remappija tegevusaeg turul ja kas hind sisaldab ka backup-i ja eelset mootori kontrolli. On piisavalt mehi, kes tulevad sulle ka koju läpakaga, kirjutavad üle ja kaovad, ja kui sõitma lähed, siis saadab su kiirendusi võimas jõupilv. Mis pole kahjuks üldse haruldane nähtus tänavatel. Ja kui plaan ikka seda teha, siis remap, mitte must tikutops ebayst või kellegi riiulist. Tead ju küll, et kui üks asi kõlbab kõigeks (ehk siis kõikidele masinatele).....
Ma sellel VKM'il hoian silma peal siis.
Ning jah, ma eelistangi korralik lahendust, mille tagajärel auto ei tossa. Minu teada praegu see ei tossa ja ma nii seda hoida soovin ka

Kuidas remap filtrile ja egrile mõjub? Min teada EGR alustab tööd teatud pööretel ja lõpetab teatud pööretel ja filter elab ka seal miskit oma elu. Ei tahaks nende eluaega lühendada.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 01 Sep 2017, 15:23
by Traktor
Jõujaam ka täitsa positiivse kõlaga koht tõesti.
Re: Suvaline pläma vol 2017
Posted: 01 Sep 2017, 15:31
by ts
urmask wrote:
Kuidas remap filtrile ja egrile mõjub? Min teada EGR alustab tööd teatud pööretel ja lõpetab teatud pööretel ja filter elab ka seal miskit oma elu. Ei tahaks nende eluaega lühendada.
korralik remap ei mõjuta neid mingit moodi (need on juba sisse progetud)
25.- eest iibeist tulnud tikutopsid keeravad neid küll tuksi (tikutopside idee on selles, et nad valetavad ajule kütusesurvet, sisseütleva õhu temperatuuri ning sunnivad seeläbi serva peal olevas režiimis sõitma. See aga ei ole kuidagi kesskonnasõbralik. Ning kuna EGR ja DPF peavad olema kesskonnasõbralikud, siis ... noh lihtne matemaatika )