Re: Suvaline pläma vol 2017

#828
bnd wrote:nii vaikne on siin .... :)
Täna maksin just majutuse arve ja leidsin, et tegemist on majanduslikult ebamõistliku investeeringuga (selle raha eest siin küll suurt tegevust ei toimu ) :D

Samas - sügisel ikka inimesed aktiveeruvad kuigipalju
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#829
Just mõtlesin aktiviseeruda. Siduris ikka rämedalt õhk sees, enam ei aita ise õhutamine kah. Pedaal kukub poole peale (vahest vähem, vahest rohkem), vedeliku on, õhutus ei toimi. Kas töökojad teevad aparaatidega adekvaatsemat õhutamist või peab rahakoti valmis panema miskise hüdrovärgi vahetuseks?
Üks Quatro Audi paljastas ka üv'l oma saladuse - esimene pooltelg on täiesti pooleks roostetanud. Läks ta jee eelmiselt ülevaatuselt puhtalt läbi.
Ilus :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#830
kui ise õhutamine enam ei aita, siis vaata pedaali all olev silinder üle- oma kahele kogemusele tuginedes võiks väita, et seal on leke või on üks mansettidest tagurpidi (töökojas saad korraks pedaali korda ja natukese aja pärast on olukord sama)

166 silinder maksab ca 50.-; samas, kui lekkekohta ei leia ja probleem on mansettides, siis need maksavad miski 5.- komplektist (vahetus võtab ca pool tundi + ca 1h silindri kättesaamiseks ja tagasipanekuks ... jube ebamugavas asendis on see seal )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#832
Insomnial oli pidurite õhutus peale hooratta vahetust üldse miski pumbaga, st klassikaline õhutus tehti esmalt, ja sõites võttis pedaal nii alt, et vahest ei saanud tagurpidi käiku ilma mitu korda pumpamata sissegi. Uurisin väheke ja pidi olema miski masin, mis lajatab õli survega peale, et süsteemist viimane mull välja tuleks. Teistkordsel teeninduse külastusel tehti nii ja sidur oli normaalne.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#833
bnd wrote:Insomnial oli pidurite õhutus peale hooratta vahetust üldse miski pumbaga, st klassikaline õhutus tehti esmalt, ja sõites võttis pedaal nii alt, et vahest ei saanud tagurpidi käiku ilma mitu korda pumpamata sissegi. Uurisin väheke ja pidi olema miski masin, mis lajatab õli survega peale, et süsteemist viimane mull välja tuleks. Teistkordsel teeninduse külastusel tehti nii ja sidur oli normaalne.
See oli minu mõte ka, ja kindlasti panen neile südametunnistusele, et nad neid mullikesi ikka hoolega taga ajaksid. Aga kuna selle diisli siduriga on alatasa mingi ikaldus, küll kaob vedeliku, küll tuleb kuskilt õhk sisse. Nüüd küll viimati vedeliku ei kadunud aga õhku tekkis ja ära ei saanud, muudkui potsatas pedaali allapoole.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#835
Ehk oskab keegi öelda, kus asub 156 2.0JTS-il kütusefilter? Kapoti all teda vist ei ole? Asub bensupaagis? On see üldse vahetatav asi selle mootoriga Alfa puhul või mitte?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#836
Jts sai filtri alles peale novembrit 2003, niikaua oli ilma filtrita nagu ts mootoridki

Filter peaks asuma tagasilla juures põhja all (kui sel on filter olemas)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#838
ts wrote:Jts sai filtri alles peale novembrit 2003, niikaua oli ilma filtrita nagu ts mootoridki

Filter peaks asuma tagasilla juures põhja all (kui sel on filter olemas)
Kui seda ei ole, siis kas sellele mootorile mõeldud kütusefiltrit ise voolikute vahele paigaldada ei võiks? Mõtlesin, et vahetaks pihustite vahetusega selle ka ära, et vältida mingi prahi liikumist pihustitesse.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#839
Pmst saad selle panna küll - pead lihtsalt mõtlema välja kinnitused ning asendama osa torustikust voolikutega (paagist tuleb plasttoru, millele otse filtrit vahele panna ei saa)
Tegelikult ma olen normaalne....