
Re: Suvaline pläma vol 2017
#826nii vaikne on siin ....

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Täna maksin just majutuse arve ja leidsin, et tegemist on majanduslikult ebamõistliku investeeringuga (selle raha eest siin küll suurt tegevust ei toimu )bnd wrote:nii vaikne on siin ....![]()
See oli minu mõte ka, ja kindlasti panen neile südametunnistusele, et nad neid mullikesi ikka hoolega taga ajaksid. Aga kuna selle diisli siduriga on alatasa mingi ikaldus, küll kaob vedeliku, küll tuleb kuskilt õhk sisse. Nüüd küll viimati vedeliku ei kadunud aga õhku tekkis ja ära ei saanud, muudkui potsatas pedaali allapoole.bnd wrote:Insomnial oli pidurite õhutus peale hooratta vahetust üldse miski pumbaga, st klassikaline õhutus tehti esmalt, ja sõites võttis pedaal nii alt, et vahest ei saanud tagurpidi käiku ilma mitu korda pumpamata sissegi. Uurisin väheke ja pidi olema miski masin, mis lajatab õli survega peale, et süsteemist viimane mull välja tuleks. Teistkordsel teeninduse külastusel tehti nii ja sidur oli normaalne.
Kui seda ei ole, siis kas sellele mootorile mõeldud kütusefiltrit ise voolikute vahele paigaldada ei võiks? Mõtlesin, et vahetaks pihustite vahetusega selle ka ära, et vältida mingi prahi liikumist pihustitesse.ts wrote:Jts sai filtri alles peale novembrit 2003, niikaua oli ilma filtrita nagu ts mootoridki
Filter peaks asuma tagasilla juures põhja all (kui sel on filter olemas)
98%