Page 56 of 86

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 Jan 2013, 17:18
by ts
ma arvan, et see juht oli äkki mingi härg :mrgreen:
Minimality wrote:... punane võiks ju päris hästi silma hakata.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 Jan 2013, 18:02
by Slicer
Ei. Naine, ning väitis et on ka varasemalt olnud kahe 156 omanik.... :icon_eh:
Mõlemad liikusime. Ta keeras minu ees vasakule, mina keerasin tema järel sinna (sest väljapääs oli sealpool küljes). Tema aga otsis hoopis parkimiskohta. Kuna ta sõitis sellest juba natuke edasi siis hakkas tagurdama, et nina ees sisse minna sinna!? Mina oleksin just sõitnud veel väheke edasi, ning hoidnud vasakule, et siis tagurpidi boxi sõita- kuid naise loogika,,, :icon_crazy: Siis vaatasin, et lükkas tagurpidi käigu sisse ja hakkas vaikselt liikuma ning siis andis veel ketsi juurde viimasel 50cm'l, nii et sai minu auto ikka vappuma. :icon_clap:
Ütles, et ei märganud? :icon_shocked: Point veel selles, et ma polnud otse tema taga vaid olin veel nn pöörde peal, mida ma ei jõudnud lõpetada ennem sest tema otsustas tagurdama hakata. Minu auto pidi ilusti olema näha juhipoolsest küljepeeglist, miks ta enne sinna ei vaadanud, eriti enne sellist tagurdamist?
Ma ise olin ka natuke aeglane, ei uskunud et ta mind EI näe! :duh: Oleksin pidanud kohe varakult signaalitama :coplights: , kuid mina kui signaali üldse mitte-kasutaja, siis ei tulnud selline liigutus kohe üldse mitte meelde.
Siis üritas veel väita, et mina olevat ju ka süüdi :grandpa:
Liiklusseadus näeb ette, et alati tagurdaja peab veenduma manöövri võimalikkuses ning alati teed andma. Siis rahunes maha.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 Jan 2013, 18:13
by kapa98
Itaalia autol peab ikka vahest signaali kasutama.
See käib asja juurde!

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 Jan 2013, 20:02
by flymadman
oleks pidanud ikka stange endale jätma,ma enam ei mäleta aga koos sinua gta kerega tuli ka minu gta stange ja see ei olnud mingi metsikult kallis vist.Kas äkki 5k vana raha ,koos transaga.
Aga ühesõnaks mul anda sulle selle sama stange küljest pesurid niisama aga hetkel ei tea millal ligi saan neile.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 16 Jan 2013, 10:53
by Slicer
Ma hetkel lasin Pilotil tellida uued. Kui sa saaksid enamvähem kohe ligi või tead, et saaksid sealt? Oleksin väga tänulik. Kuid peaksin siis PM'le kohe ära ütlema, et tellimus tühistataks. :icon_thumbup:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 16 Jan 2013, 15:03
by Slicer

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 16 Jan 2013, 15:55
by ts
8)

juurde veel kepsud ja uus TB, ECU remap ning hakkab vaikselt looma (ehk siis ootab veel difrit jms)

Tegelikult ainult sellest metallist jääb tõenäoliselt väheks, et 3,8 ilusti tööle hakkaks :wink:

huvitav, kuidas Sa tulepesurist mootorini jõudsid :mrgreen:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 16 Jan 2013, 16:24
by Slicer
Mul on koguaeg see mootor meeles :icon_shh: . Teine variant oleks panna supercharger, selle kiti saaks Poolast 1950euroga. Ise peaksid tegema siis remapi ja paigalduse. Lubatakse 350HP.
Sinna juurde lisandub muidugi paigalduse raha ja uus differ ja sidur jne. Seega oma 3000-3500 eurot juurde sellele komplektile.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 251&type=3

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 16 Jan 2013, 17:47
by ts
:icon_think:

kolmas variant oleks alustada difrist ja siis vaikselt mootori poole liikuda (kahtlustan, et Q2 annab juba olemasoleva paueri juures hääste tunda)

jutu järgi peaks ka vabalthingavana saama 3,8 Bussost välja pea samapalju. Tehniliselt ja graafikuid vaadates on Supercharger selle mootori puhul suhteline killimine (max boost saab olla loetud sekundid, seega pead siduri vahele panema- seega ei ole Sul ikka kogu aeg pauerit olemas)

Suurema töömahuga jäävad enamjaolt kogu pööretevahemiku kurvid samaks, mis peaks hää asi olema.

IMHO on supercharger siiski pigem arhailiste ja massiivsete mootorite mängumaa rohmakates autodes(sisuliselt on jõudu niikuinii kilotonnides ja kurve läbitakse oluliselt aeglasemalt)- mitte, et mul midagi kompressorite vastu oleks .... :grandpa: aga juba ammu on itaalia mootorikunstnikud avastanud, et igasugune ülelaadimine on tegelikult saatanast (pigem kas töömaht :icon_thumbup: või pöörded :icon_thumbup: või mõlemad :twisted: )

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 17 Jan 2013, 10:30
by Slicer
NA mootor oleks muidugi etem. Kuid pikemas perspektiivis vist kulukam ja mitte nii vastupidav. Vähemalt AO foorumite juttude põhjal...

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 18 Jan 2013, 13:59
by Minimality
Ma arvan, et Q2 oleks hetkel kõige mõistlikum. 260hp läbi 2 ratta on parem kui 350hp läbi ühe ratta :lol:

Kuid ilma naljata, Q2 annab kiiretes kurvides meeletu vahe sisse. Auto liimib end uskumatult kõvasti kinni kurvi. Mehaaniline Q2 toimib väga hästi, ning ma tean, et elektrooniline Q2 ei tundu küll "päris" paljudele aga siiski toimetab ta väga hästi Giuliettadel.

Ning vabalthingav vs kompressor...ainult minu arvamus asjas oleks et igal juhul vabalt hingav :D

Kui nüüd täielikult jätta kõrvale see, et mulle endale väga turbod ei istu, kahe käega vabalthingava poolt ja lisaks, et see kompressori kit on ka odavam ja võib-olla probleemi vabam, siis 3.8 mootor on midagi sellist mida tegi/teeb ka Autodelta ja pani päriselt ka võistlusrajale. Minu silmis auto olemuslik väärtus kasvab sellega. Kompressoriga aga oleks tegemist lihtsalt kompressitud GTAga. :) Aga see on kõigest minu arvamus ja kuidas mina hindan autosid.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 01 Mar 2013, 18:01
by Slicer
Sai siis 75000 km peal tehtud ära sisuliselt 80000km hooldus.
Õli läks tavapärane Shell Ultra Helix 10W-60.
Hunnik pirne (tagaosa) ja ette üks park. Kliima sai jälle täidetud, suve ootuses :P
Uus radikas. Vahetati ära ka lamerihm, rullikud ja pinguti, kuna kiuksusid külmalt ja õrnalt logisesid.
Oi kui hea on jälle sõita peale 2 kuud eemal olemist :captain:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 21 Mar 2013, 11:27
by Slicer
Mõningad jupid mis saabusid Inglismaalt.

Image


Uus tagumine aknalaud, C piilari kate. Eesmine kroom iluvõre, tagumine parem ukselink ning paremale ette rattakoopasse käiv platik kate, katmaks AC pumba rullikuid ja rihmu sodi eest.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 May 2013, 08:22
by Slicer
Käisin siis eile Flameko's velge sirgestamas, kuid see mul juba kõver sisuliselt eelmisest sügisest.

Viisin siis auto sinna ja ütlesin, et esimene parem velg on kõver. Kahes erinevas rehvivahetus punktis on kõik tasakaalustamise masinad just selle 1 velje kõveraks tunnistanud ning ka silmaga oli näha, et teeb kaheksaid.
Öeldi, et umbes 1h läheb aega. Jõuan siis mingi 10 minutit jalutada kui heliseb äkki telefon.
"Autohooldusest. Milline see teil kõver velg oli? Vaatasime üle mõlemad esimesed ja kõik on korras!"
Mina vastu: "Kuidas saab korras olla, kui seda juba silmaga oli näha, et teeb kõveraid sisse, kui tasakaalustus pingis panna pöörlema?? Ning seda kahes erinevas pingis! Teise kolme veljega seda polnud."
Kuulen helistaja hüüet:"Poisid! Vaatame uuesti üle!" Ning siis läks aega kuskil 1.5h kuni uuesti telefon helises ja öeldi, et võib autole järgi tulla.
Küsimise peale, et kas oli siis kõver- vastati "Oli oli, üsnagi kõver!" :D
Tekib küsimus, mismoodi nad seda ennem vaatasid? :P Keegi istus autosse ja hakkas sõitma, kuni teine vaatas väljast velje pöörlemist sõidu ajal?
Ise reklaamivad oma ime pinki, et sellist pole mujal Eestis ega ka Soomes ning tuvastab velje vea koguni 0,07mm ulatuses!
Võibolla oli mul nii viltune, et see oli juba tolerantsi skaalast väljas ning näitas vale positiivset tulemust :lol:
Igatahes läks lõbu maksma 50 eurot, kuid hetkel pole veel saanud testida, kas on parem kui varem.
Nimelt kiirendades kuskile 90+ km/h kanti oli kerget vibreerimist tunda rooliga.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 May 2013, 19:51
by rizto
oh kurja hakkasin posti kirjama ja ... esimese raksuga panin puusse kohe :D
igatahes... 1velg kõver ainult ...veab sul,mul kõik kõverad... rehvivahetajatel tekib alati rehve vahetades küsimus ...
kas kõveramad paneme tagasillale :)