Page 57 of 86

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 07 Jul 2013, 17:35
by Jarmo
Kiirendamisel võib vibra tekitada ka sisemne pooltelje ots

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 09 Jul 2013, 19:13
by jopski
Väga põnev ja hariv lugemismaterjal. Sellest võib tõesti raamatu kirjutada - ühe alfa autobiograafia.
Huvitav oleks teada palju Sul tuleb keskmine km-i hind...;)
Kuidas nende coiloveritega väljaspool ringrada kannatab sõita? Originaalvedrudega sõidu kogemust antud mudeliga vist ei ole?

Minu omal endine omanik vahetanud vedrud 40mm madaldusvedrude vastu ja amordid jätnud vanad. Minu arust ei ole päris õige. Oleks pidanud ka amordid üle vaatama. Ma saan aru küll miks seda tehti, sest krdi hea nääb välja - koopa ja rehvi joon on kenasti paralleelne. Rahakoti peale ka väga ei hakka. Aga Edgari teedel hakkab autost ikka kahju küll.
Endal nüüd otsustamise koht. Hetkel tunduvad FK Silverline X colioverid suht atraktiivsetena, kuna reguleerimisvõimalust on parajalt. Samas tahaks teada, mida kujutab endast originaal.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Jul 2013, 20:53
by Slicer
No keskmine kilomeetri hind on suht kõrge peale ühte mootori kappremonti ja peale kogu kupatuse ümberlappimist :P Selle raha, mis ma sinna alla olen pannud- selle eest oleksin saanud osta veel ühe GTA SW näiteks ning lisaks mingi vana 3'se seeria BMW rinkasõiduks :P
Aga vähemalt kõik poldid, mutrid, pistikud ja muud ühenduse kohad on üle käidud ning korralikult kinni ning tuleb tunnistada, et minu 156 on töökorras Alfa. Peale kõiki neid üleelamisi- see juba näitab nii mõndagi :hi: maha Itaallaste ees :ugeek:

Coiloveritega kindlasti Tallinna tänavatel ei soovita sõita. Ise kirun iga 100m järel autos, et kuradi sitad teed on. Originaalvedrustusega seda kindlasti ei teeks. Kuid originaalvedrustust on igalpool mujal välismaa foorumites liiga pehmeks loetud. Mõnes ütlevad isegi, et suurel kiirusel vajus auto põhi vastu teekatet, kui nn lohust läbi lennati. Koni FSD vedrustus pidi olema kõige parem (optimaalsem) valik, kui tahad enamvähem mõnusat tänavaautot/pühapäeva-rinkapilli.
Muidugi kui plaanid osta jäikus+kõrgus reguleeritavad coilad, siis pole muidugi ka hullu. Saad ise oma "optimaalse" paika sättida.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Jul 2013, 21:08
by bnd
Minu GTA-l olid vist Novitec-i vedrud all ja Koni sport gaasiamordid.
Samas ega seda nn ideaali on võimatu saavutada.
Keskmisel Eesti teel, maanteel, legaalse kiirusega oli täpselt paras, polnud pehme ega ka selga ei löönud, kurvis väga ei kaldunud jne.
Samas piiri taga käies, tundsin vahest, et justkui oleks ikka pehme, kui kiirusega 150+ lohust läbi sõita, või lainetav tee- pani masina mängima- siis oli tunne, et raip on ikka veel liiga pehme.
Kui aga sõitsin suvalises Eesti linnas, siis 18velg + see vedrustus- tekkis kohe tahtmine 195/65-15 alla toppida :mrgreen:

Samas ega sa ju linnapiiril ei hakka alati Coile timmima :D
Ideaalis peab olema ikka 2 autot- üks, millega ajad linnas asju. Teine, millega sõidad maanteel.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 Jul 2013, 14:41
by jopski
Kusjuures originaalvedrustuse pehmusest on foorumitest tõesti palju juttu.
Selles suhtes tundubki FK coilide valik, millega kõrgust (25-55mm) ja jäikust reguleerida, olema selline kesktee hetke 40mm madaldusvedrude ja originaaltoote vahel. Ehk õnnestub leida nendega see optimaalne.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 15 Jul 2013, 15:16
by albertini
jopski wrote:Kusjuures originaalvedrustuse pehmusest on foorumitest tõesti palju juttu.
Selles suhtes tundubki FK coilide valik, millega kõrgust (25-55mm) ja jäikust reguleerida, olema selline kesktee hetke 40mm madaldusvedrude ja originaaltoote vahel. Ehk õnnestub leida nendega see optimaalne.
OT ! Kas olen midagi maha maganud või ei ole foorumis veel teemat auto kohta aga millise GTA - ga tegemist teie puhul ?
See sinine mis kevadel müügis oli ? :twisted:

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 19 Jul 2013, 10:32
by jopski
albertini wrote:OT ! Kas olen midagi maha maganud või ei ole foorumis veel teemat auto kohta aga millise GTA - ga tegemist teie puhul ?
See sinine mis kevadel müügis oli ? :twisted:
See sama jah...aga ära kellegile ütle, onju...;)

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 28 Oct 2013, 21:56
by Slicer
Väike update tegemistest.
Oktoobri alguses sai 1L jagu õli peale vahetatud- äärmiselt põnev ju :lol:
Ja lisa on tulemas....

Kuna 31.okt on TÜV viimane aeg, siis täna käisin Kalvo soovitusel TRK's end näitamas, kuna teadsin ise, et puhtalt läbi ei saa tänu kolksule veermikus.
Seal siis leiti vigadest ülesse ülemise järgmised asjad:
vasaku õõtshoova puks on läbi, kuid kuna neid üksikult vahetada ei saa siis läheb terve õõtshoob vahetusse.
Siis lähtuled vaja reguleerida, parktulepirn vahetada (see vist on üks väheseid suuremaid töid- eeldab hetkel terve esitule ja stange maha kruvimist, sest parktule väljatõmbamiseks mõeldud plastik "kõrv" murdus kunagi ära) :thumbdown:
Siis leida põhjus miks airbagi tuli põleb juba pikemat aega.
Muid asju ei leitud.

Igav... :relaxed:

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 29 Oct 2013, 10:35
by Kristop
Slicer wrote:Seal siis leiti vigadest ülesse ülemise järgmised asjad:
vasaku õõtshoova puks on läbi, kuid kuna neid üksikult vahetada ei saa siis läheb terve õõtshoob vahetusse.
Igav... :relaxed:
Mis hoovad sul seal siis on et pukse eraldi ei vahetata. Minu teada on kõik puksid 156l vahetatavad olenemata sellest kas need on ees või taga, üleval või all. :?

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 29 Oct 2013, 10:58
by Slicer
Saad vist vahetada ainult polüpukside vastu. Eraldi ei ole originaale vist saada? Vähemalt on kuskilt meelde jäänud.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 29 Oct 2013, 12:53
by Kristop
OE on jah ainult täis laks.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 18 Nov 2013, 14:40
by Tainted
Endal on olnud polüd ja originaalid, ei arva siinkohal originaalidest mitte midagi.
Kui võimalust on,vaheta polü vastu.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 18 Nov 2013, 15:08
by Slicer
Mis mind hetkel tagasi hoiab on coiloverid+polüde kooslus Tallinna teedel.
Hetkel on auto jäikus sobilik rinkale või siledale maanteele, mitte sellisele auklik-künklikule teele.
Kui nüüd polüd panna, hakkavad muud jupid kiiremini läbi minema, kuna vibratsiooni kindlus ja löökide taluvus on 30% väiksem :problem:

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 18 Nov 2013, 15:13
by Tainted
Tean seda tunnet, isiklik arvamus on järgnev : kui igapäevaselt rinkat ei sõida ning see ei ole prioriteediks,siis
pane korralikud bilsteini amordid+vedrud ning polü puksid,endal on säärane combo, huvi korral võid saada proovisõidu,
saad jäikusest ehk aimu.
Paraku coilid ei ole üldse hea variant aastaringseks lahenduseks,on ennegi seda nähtud,et suur külm tapab coilid nii ruttu ära,et
silma ei jõua pilgutada.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 18 Nov 2013, 16:31
by Slicer
No, mul hetkel need coilid 3's aasta ning aastaringselt olen sõitnud. Ei ole sellekohapealt vahet teinud. Sest kui auto ostsin, polnud see auto eesti talve näinud ja coilid on samas seisukorras ka praegu kui ostes. Vastupidavuse kohapealt on need coilid üllatus, samas hinnaklassilt ei arvakski vähemat nendest.