kui ma nüüd õigesti mäletan, siis peaks sääl miski 10 või 12 keere olema...
variante remondiks on olenevalt latist ning sellest, kui osava remontnikuga tegu oli üsna mitu (kõige lihtsam ja lollikindlam on ronida auto alla ja vaadata mis seal juhtus)
kõige kõige kehvem (ja kurb küll tõenäolisem) varinat on, et lati keermestatud ots on pees (kui sinna vaid paar keeret kinnituseks pandi) või siis on latt ise otsas (ehk siis keerme kohalt tükk väljas/mõra sees)
kui ots ennast latist lahti lasi, siis igal juhul tiris, tiris, tiris kuni kuskilt midagi järgi andis-> tegelikult kui nüüd täiesti aus olla, siis panustaks pigem rooliotsale...
Lohutust kah-> kuna rooliots on ühtepidikeermega (kui nüüd väga puusse ei pane), siis on võimalik, et kui see mõlemalt poolelt lahti jäi (stopperid ei stoperdanud nagu vaja) ning oli kinnitatud vaid paari keermega lati poole, siis

võis sisemine ots sõita lihtsalt välimise otsa sisse ja saad vast paari äärmise keerme taastamisega korda.
P.S. keerme taastamine latipoolses otsas ei ole teps mitte lihtne
P.P.S. kas peugeot kasutab kah sisemisi ja välimisi otsi või on seespoolt lati lülge juba "pikad torud" jäetud?