Page 60 of 71

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 15 Jul 2008, 22:58
by E.T.
inz164 wrote:hea vana släng-- käpik-- :D

eks rüütlidki plekkisid kellegile nagu milkud 8)


eks korralik rüütel oli lihtsalt luks-käpik

lihtsõdur siuke labaku moodi asi...





___





aga mis on imestada et milkude auto seest sitane on ... mõisa käis, las lohiseb...



ei ole harv juhus kus milku ka ie kõiksepuhtam pole... kahjuks :(



____



mul on häbi meie riigi pärast :(

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 15 Jul 2008, 23:41
by inz164
räägitaxe et ameerikas San Fransisco linnas pidid kõige puhtamad

mendi käulad olema terves maailmas



kuna tegu on väga suure gei kogukonnaga siis ex neid jagub seal

igasse eluvaldkonda



järeldus



kui me soovime puhtamaid mendiautosid siis tulex rohkem

omasooiharaid mehi miilitsasse värvata ja asi korras :wink:

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 01:41
by E.T.
eks homo tunneb kõige rohkem rõõmu sellest kui kõik on perXes...



seega ei usu sellesse teooriasse kahjuks :(

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 10:18
by H.E
Kas selline asi on võimalik, et rooliots keerab ajapikku ennast roolilatist välja? Või pigem on tulnud koos keermega roolilatist? (rooliotsad vahetatud ~aasta tagasi) Juhtus siis selline koletu lugu tagasipööret sooritades... gaasiga ei koonerdatud.

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 11:10
by bnd
Välja ei saa keerata, ma arvan, pigem tuli koos keermega. KAs sellel muidu ka plditav stopper ka peal on? kui see lahti, tõmbab suht lihtsalt üle keerme.

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 11:19
by H.E
Selline paksu seibi moodi stopper oli. Kahtlustangi, et see ei olnud seal õigesti küljes vms.

Kui keere tuleb maha, kas siis on mingi asjalik remondivariant ka olemas?



Krdi pesoo.. kuskilt mõistlikku tehnilist tuge ka pole. v.a välismaised foorumid.

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 12:19
by ts
:roll:



kui ma nüüd õigesti mäletan, siis peaks sääl miski 10 või 12 keere olema...



variante remondiks on olenevalt latist ning sellest, kui osava remontnikuga tegu oli üsna mitu (kõige lihtsam ja lollikindlam on ronida auto alla ja vaadata mis seal juhtus)



kõige kõige kehvem (ja kurb küll tõenäolisem) varinat on, et lati keermestatud ots on pees (kui sinna vaid paar keeret kinnituseks pandi) või siis on latt ise otsas (ehk siis keerme kohalt tükk väljas/mõra sees)



kui ots ennast latist lahti lasi, siis igal juhul tiris, tiris, tiris kuni kuskilt midagi järgi andis-> tegelikult kui nüüd täiesti aus olla, siis panustaks pigem rooliotsale...





Lohutust kah-> kuna rooliots on ühtepidikeermega (kui nüüd väga puusse ei pane), siis on võimalik, et kui see mõlemalt poolelt lahti jäi (stopperid ei stoperdanud nagu vaja) ning oli kinnitatud vaid paari keermega lati poole, siis :roll: võis sisemine ots sõita lihtsalt välimise otsa sisse ja saad vast paari äärmise keerme taastamisega korda.



P.S. keerme taastamine latipoolses otsas ei ole teps mitte lihtne :cry:



P.P.S. kas peugeot kasutab kah sisemisi ja välimisi otsi või on seespoolt lati lülge juba "pikad torud" jäetud?

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 12:42
by H.E
Esmasel visuaalsel vaatlusel paistab roolilatt koos tühja auguga (keeret kahjuks hästi ei näe)ja teiselt poolt paistab, välimise rooliotsa küljes, sisemine rooliots.

Ei välista üldse seda, et ta vaikselt lahti ennast keeras, kuna tundus, et juhtiavus oli ajaga oluliselt halvenenud ning rooliotsa(de)s oli üpris suur loks. Olin lähiajal minemas sillastendi ja silla kontrolli.




Image

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 12:43
by ts
:?



esimese hooga paistab et asi on puhta hullusti :shock:



punane X ei ole veermikus kunagi hea :lol: :lol: :lol:



paluks nüüd pilti, mille nägemiseks ei pea ennast sisse logima :lol:

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 12:50
by H.E
Seda punast X-i ma ise kardsin ka. Kõige hullem mis juhtuda sai :lol:



Nüüd viga parandatud.



Auto seisab nukralt TRK ees.

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 12:56
by ts
:roll:



seda pilti vaadates pakuks, et kuna Sul välimise otsa mutter lahti oli, siis ikkagi välimine ots keeras end "torusse" niikaua, kuni sisemine latist eemaldus :roll:



seega kõige hullem pakkumine-> lati kaks keeret :wink: (pigem siiski on latt ise korras ja viga sai sisemine ots)

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 16 Jul 2008, 12:59
by H.E
Lähengi nüüd viin võtmed ja otsad TRK-sse. Esmaspäeval siis selgub mis värk on. :arrow:

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 17 Jul 2008, 23:55
by alfanatico
alfanatico kirjutas:
ma

Su visiit oli vist sinna->soundcheck->esinemine->tagasi

Muidu oleksin võind ju ühe hea dringi välja teha


...story of my life, viimaselajal jah ...kohale-soundtshekk-laiv-tagasi :))) sügisepoole paar välislähetust, siis nii nobedalt ei saa :) seekord kiirustasime viimasele praamile, sellepärast :oops:

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 20 Jul 2008, 03:28
by laurigt
...

Suvaline PLÄMA vol 2008

Posted: 20 Jul 2008, 12:42
by deuce
Kas sa sellisest üritusest ei kuulnud siis midagi nagu

AUTOMOBILE BELLO VI :wink:



15 juuni toimus ja iga aasta on Jaan seda korraldanud 8)