Page 7 of 12

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 29 Aug 2007, 23:35
by H.E
Sten wrote:
Thom wrote:Kui teisel sept. peaks vihma tulema, siis mina ainult piruetitan :D
Sa pole ainus. :wink:


Teen ühe õlle välja kui sul käsipiduri abita piruett välja tuleb. Selespeediga on imo standardis veojõukontroll ja stabiilsuskontroll. Veojõu lülitad välja, aga stabiilsus vihmaga nökerab koguaeg kindlasti. Jäärajal olen proovinud, no väga igav on.

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 30 Aug 2007, 00:21
by Sten
Jällegi targem. Kuiva ootaks ikkagi kuna ega rehvid pole ka enam päris uued.

Igaljuhul, pühapäev sõidame.

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 30 Aug 2007, 13:31
by E.T.
Stardinumbrid ja omavastutusankeedid tulid just printerist välja :)

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 30 Aug 2007, 13:44
by Thom
oowweeee või midagi :D



Kas keegi teab, et juhul kui rajal PEAKS midagi juhuma.. siis kuidas nagu kindlustus ja kasko sellese suhtuvad?

Ise noore autojuhina ei tea veel neid detaile..

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 30 Aug 2007, 13:45
by E.T.
värske ilmaprognoos


Image

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 30 Aug 2007, 13:55
by ts
Thom wrote: Kas keegi teab, et juhul kui rajal PEAKS midagi juhuma.. siis kuidas nagu kindlustus ja kasko sellese suhtuvad?


mitte üldse hästi tavaliselt :roll: loe lepingud läbi :wink: ja ole ettevaatlikum (reeglina muidugi ei saa ringil olla kindlustusel üldse mingit asja - kokkupõrget Sa ju tekitama ei hakka)-> kasko puhul oleneb lepingutingimustest juba. Kui ei ole märgitud, et kasko kehtib vaid maanteeliikluses, siis pole probleemi.



Aga soovitatav on siiski kasutada sõidustiili ja võtteid, mis sellise küsimuse välistaksid 8)

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 30 Aug 2007, 13:58
by Thom
Ma lihtsalt.. mõtlen igaksjuhuks kõigele noh :)

Lähen lepinguid otsima..

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 00:53
by E.T.
BND on reede õhtust ja ET laup hommikust pärnus

meie ei kogune Järvele, hoolitseme, et rada ja ajavõtt ja kõik paika saaks.



Meenutan veelkord ajakava:

08.30 – kogunemine Järve Selveri parklas;

08.45 – kolonnis liikumine võistluspaika;

10.15 - stardijärjekorra loosimine, rajaga tutvumine (korraldaja tagab juhendiga igale osalejale vähemalt 15 min treeningu);

11:15 – esimese auto start;



Kes ei kogune ajastage ennast 10-ks Pärnu-Audru-Sauga rinkale :)



JU parklast võtab kolonni juhtida Jaan v TL v Luman v keegi muu auväärne härra...



Parklasse REEGLINA kogunetakse linnapoolsesse otsa...

aga sellise alfade koguse puhul ei tohiks märkamatuks jääda kellelegi ükskõik milline parkla osa.







ET telefon 5016728

BND telefon 56 626 583



Tallinnas kogunejate kontakt on Jaan 56617725

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 00:53
by H.E
Thom wrote:Ma lihtsalt.. mõtlen igaksjuhuks kõigele noh :)
Lähen lepinguid otsima..


Muidugi ei ole nii ilus teha, aga nii tavaliselt tehakse.

Nimelt ei pea sa kannataja puudumisel asja jäädvustama või fikseerima. Ehk ükskõik mis su autoga juhtub, saad sa alati mingi loo välja mõelda, et kuskil midagi juhtus. Ei pea minema kindlustusse jutuga "Pühapäeval pigistasin ringrajal autost viimast ja läks käest ära" :lol:

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 01:54
by E.T.
võistlusjuhendi punkt 2. ütleb meile järgmist:



2. Eesmärk:

2.1 Tõsta osavõtjate sõiduoskusi tehnilisel ja kiirel rajal.



lahtimõtestatult:



eesmärk ei ole mitte üle piiri minna või kihutada auhinnale... eesmärk on siiski kiire ja turvalise sõidu õppimine sel korral.

oleme eelnevalt õppinud tundma talvist auto käitumist, poolkruusasel trassil ja tehnilisel asfaltrajal(korduvalt). Kõik need kogemused tulevad kasuks tavaliikluses kriisisituatsioonides instinktiivse tegutsemisena.



Hea õppimine on kinnisel trassil, mitte liikluses. Liikluses tuleb juba osata.





Alati oleme diskuteerinud raja kõrval sõidutehnika jms kohta. Aeglasemad ei ole halvemad sõitjad, keegi ei tee neile ülekohut. Eelkõige sõidame siiski turvaliselt ja mitte üle oma- või masina võimete piiri.

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 11:26
by alfanatico
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ma mäletan juba lapepõlvest, poisikestena, et enne jalgpallimängu ütlesime üksteisele alati, et ega me mõisa peale mängi ja lõpuks oli kellelgi ikka veri väljas kusagilt :D



...ei, tglt olen nõus E.T.-ga igati, lihtsalt lõbus tuuritamine ohtra gaasiga, jeehaw :P

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 11:44
by E.T.
ähäh, nii ta on...

aga mõtle kui võtaks eesmärgiks kohe ninast veri välja saada... :D

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 12:44
by nicola
eesmärk ei ole mitte üle piiri minna või kihutada auhinnale... eesmärk on siiski kiire ja turvalise sõidu õppimine sel korral.


jajah, otse loomulikult :)

sõidan üldse esimest korda rinkat ja varasematel alfaüritustel pole osalenud, nii et tulen kartmatult konkureerima viimasele kohale :P



kuid ega füsioloogia vastu ju ei saa - neerupealsed :arrow: adrekas :arrow: veri ninast välja :arrow: endorfiin ja muud magusad hormoonid. aga armsad korraldajad, pange siis mingi lohutusauhind ka ikka välja. mingi õlalepatsutus stiilis, et pole hullu, järgmine kord püüad paremini, leiad pedaalid üles ja... :P :D

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 13:37
by E.T.
ära muretse...

Alfaklubist ei ole enamus rinkal sõitnud :)





korraldajate jaoks on kõik võrdsed. meeneid jagub ka rohkemaks kui vaid esimesele kolmele.



ja kohtlemises ja sõpruses ei ole vahet mitmendaks jäid rajal.

Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT

Posted: 31 Aug 2007, 17:11
by Luman
Väike soovitus oleks osalejatele see, et enne rinkale minekut oleks soovitatav 0.2-0.4 bar'i ettenähtust kõrgem rõhk rehvidesse panna. Idee poolest peaks see aitama natukene rehve säästa.