Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
#91:icon_hi: seismine ei mõju sellele masinale kohe sugugi hästi-eriti veel õues seismine-tekkib oht, et kui soojaks läheb laseb hammasrihma leevendi sisse ja kuna pingutusrulliku jalg tükkib kinni roostetama siis uuel külmkäivitusel võib rihma üle visata. See selleks... muust siis rääkides-jahutusvedeliku imelik värv võib tingitud olla ka lekkepeatajast-andurite kohapealt-pistikud tuleb kõik üle käia-võid proovida näidikute kopputamist, samas on neil anduritel soodumus P*** minna. Keema minek-sammuti tuleks pistikud vendi anduril üle käia-oleks pidand vaatama, kas radikas ka soojaks läks! ja see jõnks kiirendusel-võib olla nii mootoripadi-reeglina kõrvalistujapoolne esimene, kui ka kulunud õõtsapuksidest. Mootori loginale peaks abiks olema, kui kallad tiba õli tuulutuse voolikust sisse-voolik, mis läheb selle musta potsiku alla sisse-seal on õlipumba ajam, mis tükkib teinekord häält tegema, kuna meie tingimustes ei eralda see potsik mitte õli vaid kondenssi , mis voolab otse õlipumba ajamile ja pikka seismise vältel kippub seal pahandust tegema.