Page 7 of 17
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 Mar 2009, 00:32
by VML
:icon_hi: seismine ei mõju sellele masinale kohe sugugi hästi-eriti veel õues seismine-tekkib oht, et kui soojaks läheb laseb hammasrihma leevendi sisse ja kuna pingutusrulliku jalg tükkib kinni roostetama siis uuel külmkäivitusel võib rihma üle visata. See selleks... muust siis rääkides-jahutusvedeliku imelik värv võib tingitud olla ka lekkepeatajast-andurite kohapealt-pistikud tuleb kõik üle käia-võid proovida näidikute kopputamist, samas on neil anduritel soodumus P*** minna. Keema minek-sammuti tuleks pistikud vendi anduril üle käia-oleks pidand vaatama, kas radikas ka soojaks läks! ja see jõnks kiirendusel-võib olla nii mootoripadi-reeglina kõrvalistujapoolne esimene, kui ka kulunud õõtsapuksidest. Mootori loginale peaks abiks olema, kui kallad tiba õli tuulutuse voolikust sisse-voolik, mis läheb selle musta potsiku alla sisse-seal on õlipumba ajam, mis tükkib teinekord häält tegema, kuna meie tingimustes ei eralda see potsik mitte õli vaid kondenssi , mis voolab otse õlipumba ajamile ja pikka seismise vältel kippub seal pahandust tegema.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 Mar 2009, 01:12
by ts
VML wrote:See selleks... muust siis rääkides-jahutusvedeliku imelik värv võib tingitud olla ka lekkepeatajast-...
Mootori loginale peaks abiks olema, kui kallad tiba õli tuulutuse voolikust sisse-voolik, mis läheb selle musta potsiku alla sisse-seal on õlipumba ajam, mis tükkib teinekord häält tegema, kuna meie tingimustes ei eralda see potsik mitte õli vaid kondenssi , mis voolab otse õlipumba ajamile ja pikka seismise vältel kippub seal pahandust tegema.
kas keegi tõesti kasutab lekkepeatajat ilma hilisema läbipesu ja vedeliku vahetuseta

see seletaks vahtu küll...
mis puutub õlipumpa, siis tegelikult peaks (kui seal õlimoodi õli on) selle kihi ise maha ringitama

muidugi kui rõhk ikka normi piiresse tuleb... kui klapp selle sodiga koos on ja kinni jääb, siis jah...
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 Mar 2009, 17:51
by AaduT
- Jõnksutab ainult äkiliselt kiirendades ja pidurdades. Kohapeal tuuritades ei raputa.
- Keema minekust: Vent töötab normaalselt ja radikas läheb kuumaks küll.
- Jahutusvedeliku kohapealt: mingit lekke eemaldajat mina sinna lisanud ei ole. Aga sina VML?
Mingi leke seal siiski tundub olevat, kuna vähemaks on teda jäänud ja mootor on mõnest kohast jahutusvedelikuga koos:
Jahutusvedeliku vahutamise kirjeldamine tundub suht segaseks minevat ja kuna pilt ütleb 1000 ja videos on palju pilt, siis tegin jälle ühe video. See paeks üsna selge pildi olukorrast looma:
http://www.youtube.com/watch?v=YeYmCPPWMBc
BTW: enne käivitamist paisupaaki piiludes avaneb selline pilt:
-Tegin ka pildi
defektsest leegitorust, polnud isegi veel nii lähedalt seda auku näinud - head asjad need kaamerad ikka

. Kas see lõhe mis seal paistab on tõenäoline tiksumise põhjustaja või mitte?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 Mar 2009, 19:22
by VML
peab tunnistama, et sai lisatud sinna jah lekkepeatajat-siis üsna kvaliteetne kraam oli-ja lekkib sealt see keskmine toru veepumbapoolsest otsast-peaks saama kätte selle ilma olulise lammutamiseta ehk isegi, seal on 2 kummist rõngastihendit otsas-ja paganama oksüüd on jälle nad lekkima pand... siiski et korralikult asi ära teha tuleb vist ka sisselaske kroom torud jalust ää võtta-saab liivapaberiga korralikult oksüüdist puhtaks-ja siis uute kummirõngaste ja määrdega tagasi.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 Mar 2009, 19:32
by AaduT
See leke tuleks eemaldada jah, aga mulle hakkab üha enam tunduma, et mul tuleb varsti pool mootorit lahti kakkuda.
See vahutav jahutusvesi on rõveda küsimuse mulle mõtetesse söövitanud: Kas on tõenäoline, et kuna termostaat on ära, siis on mootor kuuma saanud ja plokikaane tihend on selle tõttu kahjustada saanud ja vajab nüüd asendamist?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 Mar 2009, 22:20
by cyber
Kui termostaat on ära siis on peaks olema probleeme soojaksminemisega, mitte ülekuumenemisega.
Aga see mulin seal paisupaagis on küll kahtlane, sinna ikka ei tohiks niimoodi tuisata mingit gaasilist kraami...
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 25 Mar 2009, 00:18
by AaduT
minuarust ei tulegi sinna gaas vaid sealt pritsib vaikselt seda jahutusvedelikku juurde ja paagi põhjast läheb samas tempos siis minema..
Tegelt mul natukene alla norm kah juba vedelikku ja see sissevool vist peaks olema allpool vedeliku nivood. Kui see nii oleks, ehk siis ei vahutaks vedeliku pind sedasi?
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 25 Mar 2009, 10:57
by ts
kalla paak täis ja siis räägime edasi :icon_thumbup:
kuna seal on miskit möginat sees, siis max piirini täis paagis seda vahtu 90% tõenäosusega ei teki...
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 25 Mar 2009, 11:19
by cyber
Kas sel autol on survestatud jahutussüsteem (enamusel autodest vist on, aga igaks juhuks küsin)? St siis seda, et kork peaks peal olema mootori töö ajal ja (üle)survet regulllib paisupaagi korgis olev klapp. Keerad korgi maha, surve kaob ja siis hakkab segast (sogast) peksma... TS-i soovitust asi normini täita, tasuks tõsiselt võtta..

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 25 Mar 2009, 11:30
by ts
täpselt nii-> 164 kasutab survestatud süsteemi
seega on mullikesed tekkinud tõenäoliselt justnimelt sellest, et vedelikku liiga vähe on (pump uhab ringi umbes 1 bar survega ning kuna pealevool on vedeliku piiril siis tekitab seal ilusa vahutava keerise...)
Juhul, kui paak on max piirini täis, ja siis mullitamine jätkub tasub juba muretsema hakata -siis tuleb tõenäoliselt kuskilt midagi(-heitgaasid nt) suurema survega peale. Tõenäoliselt aga näed pärast max piirini kallamist vaid kerget virvendust pinnal

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 24 May 2009, 23:31
by AaduT
Pole tükk aega foorumis käinud, sest pole ka üldse autoga vahepeal tegelenud. Nüüd aga tuli uus hoog peale. Täna vahetasin kojamehe hoovastiku välja. Vanaga käis juhipoolne hoob vastu kapotiserva ja vett ei pühkinud kõige tähtsama koha pealt ära nii, et vihma korral tuli pea viltu sõita :icon_thumbdown: . Selle töö käigus avastasin veel, et salongi radikasse vett juhtiv voolik vajas hädasti välja vahetamist mis sai ka tehtud. Tuuleklaasi alla jäävad juhtmekimbud vajasid reisoleerimist, ka see sai tehtud, kusjuures läbi juhuse - Itaalia lipu värvides.
Voolikut vahetades voolas märkimisväärne osa jahutusvedelikku maha. Mõtlesin, et ei hakka raha süsteemi täitmisele enne raiskama kui pole kindel, et ma ei pea seda enam tühjaks laskma. See aga määrab ära järgmise töö mille pean ette võtma. Selleks on ploki kaante vahel asuva toru veekindlaks muutmine. Sellega seoses on mul nüüd 1
küsimus: Kuidas seda toru kätte saab? Kust poolt peaksin asju eest ära kruttima, et seda toru kätte saada, kas kaaned maha kakkuma või piisab kui õhufiltri kopsiku maha kakun? Kuna siduri remont ennem auto kasutamiskõlblikuks saamist ees seisab siis tuleb tegelikult vist nii ehk nii juhipoolne osa kapotialusest tühjaks rookida,
või mis? Ka siduri vahetuse kohta on nõuanded oodatud. Hetkel olen rahanappuse tõttu otsustanud , et kui vähegi kannatab, siis jätan siduri korvi sama ja lasen kette üle katta. Survelaager tuleks vist kah kindlasti välja vahetada,
või mis? 
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 25 May 2009, 22:31
by AaduT
Täna sai garaazi kevadkoristusprojekt lõpuks ühele poole. Nüüd saan alfa katuse alla ajada ja pihta hakata suuremate hooldustöödega

. Eks kes tahab leiab mille kallal viriseda, aga master-plan on täidetud. Asjad mida mitte kunagi enam väja ei lähe minema visatud, lakke korralikud lambid - ja igasse nurka 1 kõlar keeratud

. Päris valmis kõik veel pole, aga küll viimistlus tuleb ajapiku.
Keda huvitab siis siin ka before & after pilte:
http://nagi.ee/photos/AaduTein/10733127/in-set/201777/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui mõnel kaaskannatajal Tartus vaja kanalile sõita siis võib julgelt ühendust võtta.
Tänan tähelepanu eest

!
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 10 Jun 2009, 17:20
by AaduT
Mõni klõps kah vahepeal:
Hetkel mootor alla laskmiseks valmis, aga asi seisab kuna ootan polte. Neid 20cm pikkuseid mis taga kogu möllu kinni hoiavad. Kui need kohal, siis rattad alla ja kere pealt minema

. Esialgne plaan vähemalt selline. Kindlalt veel ei tea kas saab kere garaazist välja veeretada, või tuleb toas kuidagi ära toestada.
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 18 Aug 2009, 02:19
by AaduT
Üle pika aja on minulgi midagi uut rääkida
Sai täna koos sõbrga garaazipäev tehtud. Arvestades meie käsutuses olevat ruumi ja tööriistu ning kogemustepagasit (pole teab mis suur), arvan, et tegime hea töö. Olen suht väsin ja seletada väga ei viitsi, näitan parem pilte

:
:icon_sleep:
Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT
Posted: 29 Aug 2009, 06:22
by AaduT
Sai täna jälle veidi autoga mässatud.
Tekkis ka paar küsiumust:
-Kas on midagi kontrollida või parandada hammaslati juures enne kui selle alla tagasi keeran?
(Ilmselt pikemat aega sõitnud täiesti katkiste tolmukaitsmetega!)
-Roolivarras ei tule maha

. Keerasin raisa otsapidi kruustangide vahele ja võtsin sõra appi, no ei keera mingi jõuga lahti

. Kas teen midagi valesti? On seal mingi nipp? Kui vana maha ei saa, kuidas ma siis uue sama kõvasti kinni saan

?
-Mille järgi ma aru saan kas sidurikorv vajab vahetamist? Uut ju mõttetu osta kui vana äkki täiesti korras on!
Olen vist kuskilt kuulnud midagi sellist, et hooratta ja sidurikorvi hõõrdepinnad tuleks lasta freesida, kui pinnad pole täiesti siledad. Vastab see tõele? Nad polegi mul päris siledad, teatud tuntavad kontuurid on ikka sees kui sõrmega üle vedada.
-Millest võib olla see differentsiaali laagri rullikuid paigal hoidev rõngas viga saanud? Kas peaks ka selle laagri välja vahetama?
Need kõik on põhimõtteliselt asjad mida ma varem kunagi pole kokku tagasi pannud

, seega oleks vaja kellegi kogenuma näpunäiteid.
Pildimaterjal küllatki kehva, ehk vahetan paremate vastu välja päeval.
:icon_sleep:
EDIT: Vahetasin mõned pildid paremate vastu.