Maserati 222 SR, 1994, Luman

#96
Aga kuidas sõita on... kui Top Geari omad 70ndate sportautosid testisid, siis toonane jõudlus (hoorspauer, pöörde ja muud momendid jne) ei ole päris tänase päevaga võrreldav. Aga 225 hj 1994 massinas? Ehk, et kuidas sõiduemotsioon nüüd, kui igasugu asjad vahetatud? Oled lustinud?



Ja kas autol on mingi järjekorranr ka? Kuna neid ylaltoodud lingi järgi vaid 210 toodeti ja tootmisaastateks 1991-1993, siis sinu oma on regatud 1994..peaks yks viimaseid olema?



PS! Röösk, kui cool masin ikka....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#98
hobujõud on endiselt sama mis tollal oli..;) ja 225 ei ole ka mingi imenumber, täiesti rahuldav pereauto number selline..:) Tegelt on vaja teada saada, kui palju neis obestest veel järgi on.
starfild wrote:Aga kuidas sõita on... kui Top Geari omad 70ndate sportautosid testisid, siis toonane jõudlus (hoorspauer, pöörde ja muud momendid jne) ei ole päris tänase päevaga võrreldav. Aga 225 hj 1994 massinas? Ehk, et kuidas sõiduemotsioon nüüd, kui igasugu asjad vahetatud? Oled lustinud?

Ja kas autol on mingi järjekorranr ka? Kuna neid ylaltoodud lingi järgi vaid 210 toodeti ja tootmisaastateks 1991-1993, siis sinu oma on regatud 1994..peaks yks viimaseid olema?

PS! Röösk, kui cool masin ikka....
Eesti Saabiklubi ja foorum

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#99
Omanud olen teist natukene üle kuu aja, sõidukõlbulik on olnud alates reedest. No mingit kuist ülalpidamikulu nagu otseselt arvestanud pole, aga see number, mis ma mõtlesin, et esmane rihmavahetus ja õlid särgid värgid lähvad, sai kolmekordselt lõhki lastud. Konkreetsemaks ei lähe, pole mõtet.



Jõudu on tal piisavalt, üksi autos saab igast asendist rehvid põlema, neljakesi on juba asi keerulisem. Juhitavuse kohapealt on hetkel raske midagi põhjapanevat öelda, pole kuskil rinkal või väga käänulisel teel veel litsunud. Üldiselt on ta ikka pigem kiire luksusauto, kui sportauto, sest seda elektrijama on sinna ikka üksjagu sisse topitud ja need istmed on ka mõnusad diivanid, nii kui peale istud, kaod sisse ära.



Mingit seerianumbrit tal ei ole minu teada, sest see polnud otseselt mingi piiratud seeria, vaid neid rohkem lihtsalt ei ostetud. Aga tehasest on ta tegelikult välja veerenud 1991 aastal, vähemalt VIN koodi järgi võib seda öelda. Aga esmaregistreeritud on 1994 aastal.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#104
janes wrote::D tubli tükk igatahes, oleksid nigu nõela heinakuhjast leidnud vaadates palju neid pakkumisel on. Kas ostsid 'põrsa kotis' või käis keegi müüja juures olukorraga tutvumas ka enne? Kuis garazheerimisega sul muidu?
Ega head biturbot, mida reaalselt vaadata tasuks, eriti ei liigu küll. Ostetud sai suht emotsiooni põhjal ja ikka suht põrsas kotis ostmine oli see küll, samas tundub, et õnnestus. Hetkel nagu erilisi pretensioone, miks oleks võinud ostmata jätta küll ei ole.



Garaazi kohapealt niipalju, et mingeid võimalusi ikka on, aga hetkel päris sellist millega ma 100% rahul oleks, veel päris pole. Üldiselt tahaks kuskile seisma panna, kus temperatuur olek +0 ja oleks ka natukene ruumi, et saaks vahel käia auto kallal nokitsemas.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#105
Nii... vb targemad mehed oskavad siin mingit nõu anda. Mure siis järgmine:

Sai natukene keskkonsooli lahti kakutud, sest raadio ei tahtnud hästi funktsioneerida. Sai tehtud seal natukene kontakte paremaks ja kokku pannes läks korraks raadio põhitoite raadio poolne klemmi ots vastu raadio abitoite klemmi otsa. Selle tulemusel käis parema ukse sees päris arvestatav mütakas (tugevuselt sarnane ukse kinni löömisega). Peale seda kui sai kõik kokku tagasipanudud kesklukk enam ei tööta. Kui ukse kinni tõmmata, siis kostab armatuurist kuskilt üks sekund mingi pinin ja jääb vait. Kui uksed kinni on ja üks uks on lukus ja teine mitte siis on see pinin pidevalt olemas.

Ei tea kas keegi nii lambist midagi pakkuda oskab, aga vast mingeid ideid tekib.