Page 7 of 25

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 20:19
by inz164
oh jah

kadedusedt tõrguvad käed kirjutama

vägga genna 8)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 20:49
by Luman
spark wrote:äge :twisted:
on vist sama auto ...

http://www.maserati.com/jsp/home.jsp?geographicArea=2

Edit: enne kui proovisin siis toimis :roll:
Edit2: aru ma ei taipa ... miks ta lingi valeks teeb ...

ehk Maserati lehel tuleb valida Cars - Heritage - Biturbo series - siis tuleb valida mudel 222 SR ja saabki kätte tehase tehnoandmed :)


No kui nii teha, siis on sama auto jah.

Väike klõps ka seet:
Image

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 21:58
by rizto
see keskmine käetugi paistab kohe eriti mugav .... :D

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 22:32
by AaduT
Kui kaua omanud oled seda kaunitari juba ja mis sa umbes tema kuiseks ülalpidamiskuludeks arvestanud oled (kui oled)? :)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 22:56
by cyber
Loe ehk teemat algusest peale..;) Või kui algusest ei viitsi siis kusagilt 4-st leheküljest.
AaduT wrote:Kui kaua omanud oled seda kaunitari juba ja mis sa umbes tema kuiseks ülalpidamiskuludeks arvestanud oled (kui oled)? :)


Aga pill on äge..:) Rase Mati ..:D

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 23:17
by starfild
Aga kuidas sõita on... kui Top Geari omad 70ndate sportautosid testisid, siis toonane jõudlus (hoorspauer, pöörde ja muud momendid jne) ei ole päris tänase päevaga võrreldav. Aga 225 hj 1994 massinas? Ehk, et kuidas sõiduemotsioon nüüd, kui igasugu asjad vahetatud? Oled lustinud?



Ja kas autol on mingi järjekorranr ka? Kuna neid ylaltoodud lingi järgi vaid 210 toodeti ja tootmisaastateks 1991-1993, siis sinu oma on regatud 1994..peaks yks viimaseid olema?



PS! Röösk, kui cool masin ikka....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 22 Jul 2008, 23:30
by H.E
Sweet... see on nagu Integrale- hind hakkab tõusma.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 00:27
by cyber
hobujõud on endiselt sama mis tollal oli..;) ja 225 ei ole ka mingi imenumber, täiesti rahuldav pereauto number selline..:) Tegelt on vaja teada saada, kui palju neis obestest veel järgi on.
starfild wrote:Aga kuidas sõita on... kui Top Geari omad 70ndate sportautosid testisid, siis toonane jõudlus (hoorspauer, pöörde ja muud momendid jne) ei ole päris tänase päevaga võrreldav. Aga 225 hj 1994 massinas? Ehk, et kuidas sõiduemotsioon nüüd, kui igasugu asjad vahetatud? Oled lustinud?

Ja kas autol on mingi järjekorranr ka? Kuna neid ylaltoodud lingi järgi vaid 210 toodeti ja tootmisaastateks 1991-1993, siis sinu oma on regatud 1994..peaks yks viimaseid olema?

PS! Röösk, kui cool masin ikka....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 10:19
by Luman
Omanud olen teist natukene üle kuu aja, sõidukõlbulik on olnud alates reedest. No mingit kuist ülalpidamikulu nagu otseselt arvestanud pole, aga see number, mis ma mõtlesin, et esmane rihmavahetus ja õlid särgid värgid lähvad, sai kolmekordselt lõhki lastud. Konkreetsemaks ei lähe, pole mõtet.



Jõudu on tal piisavalt, üksi autos saab igast asendist rehvid põlema, neljakesi on juba asi keerulisem. Juhitavuse kohapealt on hetkel raske midagi põhjapanevat öelda, pole kuskil rinkal või väga käänulisel teel veel litsunud. Üldiselt on ta ikka pigem kiire luksusauto, kui sportauto, sest seda elektrijama on sinna ikka üksjagu sisse topitud ja need istmed on ka mõnusad diivanid, nii kui peale istud, kaod sisse ära.



Mingit seerianumbrit tal ei ole minu teada, sest see polnud otseselt mingi piiratud seeria, vaid neid rohkem lihtsalt ei ostetud. Aga tehasest on ta tegelikult välja veerenud 1991 aastal, vähemalt VIN koodi järgi võib seda öelda. Aga esmaregistreeritud on 1994 aastal.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 11:18
by bnd
Ei saa ütlemata jätta:



Vaadates salongi on 90% aastal 2008 salongist väljaveerevad autod ikka armetud küll. Mis sisu aasta 91 kohta- ULME :D

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 13:53
by janes
:D tubli tükk igatahes, oleksid nigu nõela heinakuhjast leidnud vaadates palju neid pakkumisel on. Kas ostsid 'põrsa kotis' või käis keegi müüja juures olukorraga tutvumas ka enne? Kuis garazheerimisega sul muidu?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 14:17
by E.T.
garaazi miinimumnõuded sisekujundusele
Image




avara sissepääs hobile
Image

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 16:18
by inz164
kas songks peab kah sama olema :lol: 8) :?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 23 Jul 2008, 21:26
by Luman
janes wrote::D tubli tükk igatahes, oleksid nigu nõela heinakuhjast leidnud vaadates palju neid pakkumisel on. Kas ostsid 'põrsa kotis' või käis keegi müüja juures olukorraga tutvumas ka enne? Kuis garazheerimisega sul muidu?
Ega head biturbot, mida reaalselt vaadata tasuks, eriti ei liigu küll. Ostetud sai suht emotsiooni põhjal ja ikka suht põrsas kotis ostmine oli see küll, samas tundub, et õnnestus. Hetkel nagu erilisi pretensioone, miks oleks võinud ostmata jätta küll ei ole.



Garaazi kohapealt niipalju, et mingeid võimalusi ikka on, aga hetkel päris sellist millega ma 100% rahul oleks, veel päris pole. Üldiselt tahaks kuskile seisma panna, kus temperatuur olek +0 ja oleks ka natukene ruumi, et saaks vahel käia auto kallal nokitsemas.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 09 Aug 2008, 20:25
by Luman
Nii... vb targemad mehed oskavad siin mingit nõu anda. Mure siis järgmine:

Sai natukene keskkonsooli lahti kakutud, sest raadio ei tahtnud hästi funktsioneerida. Sai tehtud seal natukene kontakte paremaks ja kokku pannes läks korraks raadio põhitoite raadio poolne klemmi ots vastu raadio abitoite klemmi otsa. Selle tulemusel käis parema ukse sees päris arvestatav mütakas (tugevuselt sarnane ukse kinni löömisega). Peale seda kui sai kõik kokku tagasipanudud kesklukk enam ei tööta. Kui ukse kinni tõmmata, siis kostab armatuurist kuskilt üks sekund mingi pinin ja jääb vait. Kui uksed kinni on ja üks uks on lukus ja teine mitte siis on see pinin pidevalt olemas.

Ei tea kas keegi nii lambist midagi pakkuda oskab, aga vast mingeid ideid tekib.