Page 7 of 13

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 27 Mar 2010, 14:55
by -erik-
Küsimus andekamatele. Olen siin "kõva" mees ja ajan taga, et masin mõliseb-pläriseb ja teeb diisli häält, ning selles süüdi variaator. Samas tuli mõte, et mis krdi ülesanne sellel jubinal üldse on. Kas keegi suudaks mulle puust ja punaseks seleta, kes, mis, kus, miks, kuidas ja mis krdi pärast on TS mootoris variaatorit vaja. Tänan ::itpnt::

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 31 Mar 2010, 00:00
by -erik-
Päkapikud käisid. :xmastree:
Image
Image

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 31 Mar 2010, 00:13
by ts
:grandpa:

variaator on selline kaval asjandus, mis keerab vajadusel nukka, mistõttu on võimalik kasutada teravama profiiliga nukka (saab suts rohkem pauerit ning teravamat ronimist ilma lonkava tühikäiguta)

kui variaator on peetis, siis teeb mootor täpselt sellist häält nagu nende nukkidega ilma variaatorita teekski (tegelikult ei olegi mingeid muid probleeme peale selle padina, kolina, mürina ning veidi vähenenud jõu olematutel - kuni 2000 - pööretel)

ehk siis puust ja punaseks- variaatorit on vaja selleks, et auto ei koliseks selliselt nagu praegu :P ja kui see kolin madalatel pööretel nuka füüsilise keeramisega likvideerida, siis tuleb see ülemises otsas - ehk siis pealt 2500 kui mootori üldse tööle saab :wink: (katsetasin enda 164-l solenoidi toimimist selliselt, et lülitasin tühikäigul voolu järgi... auto suri välja :icon_angel: järelikult töötab)

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 31 Mar 2010, 00:24
by -erik-
ts wrote::grandpa:

variaator on selline kaval asjandus, mis keerab vajadusel nukka, mistõttu on võimalik kasutada teravama profiiliga nukka (saab suts rohkem pauerit ning teravamat ronimist ilma lonkava tühikäiguta)

kui variaator on peetis, siis teeb mootor täpselt sellist häält nagu nende nukkidega ilma variaatorita teekski (tegelikult ei olegi mingeid muid probleeme peale selle padina, kolina, mürina ning veidi vähenenud jõu olematutel - kuni 2000 - pööretel)

ehk siis puust ja punaseks- variaatorit on vaja selleks, et auto ei koliseks selliselt nagu praegu :P ja kui see kolin madalatel pööretel nuka füüsilise keeramisega likvideerida, siis tuleb see ülemises otsas - ehk siis pealt 2500 kui mootori üldse tööle saab :wink: (katsetasin enda 164-l solenoidi toimimist selliselt, et lülitasin tühikäigul voolu järgi... auto suri välja :icon_angel: järelikult töötab)
You are officially god like
Image

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 31 Mar 2010, 01:04
by Slicer
Nii kähku tulidki inglismaalt? :icon_wtf:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 31 Mar 2010, 01:14
by -erik-
Neljapäev tegin krediitkaardilt makse ära ja täna oli kohal. Ukse taha toodi isegi ära.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 08 Apr 2010, 21:11
by heavy
Sry for offtopic, kuid tahtsin vaid ütelda, et nagu sul oli eelnevates postitustes kirjas, siis 1 punkt Pilot motorsile powerflex pukside hankimise koha pealt.

Nüüdseks juba siis 2 punkti - küsisin 2 korda ja ootasin TRK-st pukside pakkumist, kuid mind unustati ära.

Pilot motorsist küsisin, tunni pärast hind teada ja 3 päevaga kohal - homme läheb juba vahetusse :icon_thumbup:

Hail to Pilot motors.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 13 Apr 2010, 19:53
by -erik-
Juhtub ka tegijatel, :icon_hi: maha TRK ees juba selle eest, et Alfadega üldse jändavad nii tõsiselt.
Aga rõõmu-uudis mulle. Tuli kiri, et Inglisemaalt on pakk mulle küünaldega. Nüüd siis kõik vajalikud pusletükid koos ja reedel masin Pilotisse. :icon_clap:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 13 Apr 2010, 23:14
by heavy
Loomulikult TRK mehed on muidu väga tublid ja ka väga kliendisõbralikud ning mul nendega ainult väga positiivsed kogemused. - lihtsalt vahel juhtub, et läheb klient meelest :D
Selles asjus muidugi ulatab oma abistava käe märkmik :grandpa:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 17 Apr 2010, 23:10
by -erik-
Nii. Sai siis Pilotis masinal variaator, veepump ja küünlad ära vahetatud. Väga kiire ja 5+ töö Piloti poolt. Peale masina kätte saamist kimasin otse Viljandisse, nii et korralik sissesõit kohe asjadele. :icon_thumbup:

Tekkis ka üks ärev moment ja küsimus. Nimelt otsustas masin maanteel tühikäigul järsku välja surra iseenesest. Lõi õli ja aku tulukese põlema ja kutupiilu. Sai süüdet ja läks jälle. Samas peale seda hakkasid tühikäigu pöörded kergelt ujuma. Nimelt kui käik välja võtta, siis langes peaaegu täiesti nulli ja peale seda lõi hetkeks ~1500 peale ja siis jälle alla 1000. Pärastpoole tiksus tühikäigul ~1000-1200 juures.
Teine küsimus oleks see, et kas on normaalne, et temperatuur läheb linnas sõites 90 ja natukene üle isegi? Pole varem täheldanud sellist kuumust.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 17 Apr 2010, 23:14
by cyber
Vaakumvoolikud on nii tava- kui turboautode juures kahtlaste kõikumiste allikaks.

Auto mootori normaalne temperatuur ongi .. 90+ Äkki sai mõni juhe liigutatud või lihtsalt ilm soojemaks,..

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 28 Apr 2010, 22:52
by -erik-
Eks ta jääb suht hääleks kõrbesse, aga oleks soovi rehvide järgi. Leiduks kellegil rehve mõõdus 205/50/16 4tk. Kui peaksid ühe suve veel vastu oleks väga :icon_thumbup:. Mida soodsam $$, seda parem. Ei pigista hetkel välja, et omale uued papud masinale alla osta.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 29 Apr 2010, 00:49
by Luman
http://www.rehvid123.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Proovi sellist kohta, neil on suht üüratu vaik kasutatud rehve.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 03 May 2010, 16:13
by -erik-
Nokkisin täna siis masinal alumised tuled küljest, et uurida, miks udukad ei tööta....
ja OHOO.
Image
Image

:icon_censored: ma ei saa aru, kas seda masinat on vägistatud või mida krdit. Eks peab tolle Tartu tüübiga ühendust võtma.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

Posted: 03 May 2010, 16:45
by ts
:icon_wtf:

kampaania- "eemaldame tuled jalaga?"

:D