Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#91
flymadman wrote: Bnd,pead otsima kuksilt ringi kust kaudu tõrvas käia? :D Kui just autost ei taha ilma jääda.
Juba kakuvad üles?
Eks siis peab taas kasutama vana head "ringteed"- Pärnu- Häädemeeste- Kil-Nõmme - Tõrva.
Olen seda tähele pannud, et Eestis on tööde ajal selle liikumisega suht sandid lood. Mujal nagu arvestatakse sellega, et ka teeremondi ajal tahavad autot sõita. Aga teisest küljest- ümbersõitude ja ajutiste teede tegemine maksab ka midagi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#95
No offence, aga see tagaosa on ikka täiesti... pimedas kohas..:) |OO/-|-|-|-\OO|

Võiboll, kui mõne normaalse nurga all pilt teha, siis mulje paraneb. Aga praegu on see täpselt selline jubedus, mida ma ikka aegajalt tänaval näen ja imestan, et kas inimestel üldse mingit kriitikameelt pole..:) Äärtes kaks suurt ava, keskel paar kaldus riba ja wannabe diffuusori jäljendus..:P Puudub õnneks suurtesse avadesse pandud kanakuudivõrk..:)

Aga noh, mis ma ikka tean, mull emeeldivad vanad Saabid ka ja need on ju ometi koledad nagu öö..:D:D
Eesti Saabiklubi ja foorum

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#96
Nii täna sain suveveljed alla,sai natuke chillitud ja ühel kiirendusel käis kole pauk ja surivälja.Suretasin ruttu välja,jäin seisma ja proovisin tööle panna,korra nagu lubaks ja kõik.Ühtegi tult armatuuris põlema ei lõõnud.Arvatavasti siis viskas rihma hamba võrra üle.Imelik rihm vahetatud 10km tagasi.Eks lahkamine annab täpsed vastused.Mis võib olla kuksil 2.0 twinsparki mootori kap.remonti juppide maksumus?

Aga muidu ei oska nutta või naerta :( :lol: :icon_censored:

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#100
flymadman wrote:rihm vahetatud 10km tagasi.Eks lahkamine annab täpsed vastused.Mis võib olla kuksil 2.0 twinsparki mootori kap.remonti juppide maksumus?

Aga muidu ei oska nutta või naerta :( :lol: :icon_censored:
:icon_think:
ma loodan, et rihma lasid kuskil raha eest vahetada :mrgreen:

siis pääsed odavalt (jäeti ehk pinguti valesse asendisse)

aga muidu- klapid sisselaske poolel 280.- tk ja väljalaskes 245.- tk; lisaks veidi lihvimist ning rihm (kui enne rullikuid ei vahetatud, siis tuleb ka see ette võtta)

MUIDUGI igaks juhuks enne mootori lahtivõtmist vaata, kas rihm on peal ning kas on pingul (kui mõlemad asjad on nii nagu peab, siis kontrolli eelnevalt üle kas pump toimib- minul õnnestus kõige suurem litakas kätte saada, kui bensupump tegi relee suremisel viimase tõsise köhatuse... ning segu muutus hirmus hõredaks- samuti sain kunagi tõsise dragsterihääle, kui üks jagaja otsustas end lahti kerida ja poolringis liikuma hakata- tehniline effekt oli täpselt sama nagu jaapani tsiklid, mis HD häält püüavad imiteerida :lol: )

Seega hetkel veel ei välistaks mingit anduri-elektrikammi (igaks juhuks kontrolli pumba avariilüliti üle)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman

#105
jah,Paned süüte sisse lööb korra nagu ikka tavaliselt pihusti,õli tuled põlema ja siis kustuvad ära proovid käivitada,veab staterid ilusti ringi ja nagu lubaks korra tööle minna või isegi nagu läheks aga siis tõmbab kinni ja sureb välja.Mingid kahtlast heli nagu ka ei tule käivitamisel ja kui mootor ringi käib.