Page 7 of 10
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 23 May 2010, 19:36
by bnd
flymadman wrote: Bnd,pead otsima kuksilt ringi kust kaudu tõrvas käia?

Kui just autost ei taha ilma jääda.
Juba kakuvad üles?
Eks siis peab taas kasutama vana head "ringteed"- Pärnu- Häädemeeste- Kil-Nõmme - Tõrva.
Olen seda tähele pannud, et Eestis on tööde ajal selle liikumisega suht sandid lood. Mujal nagu arvestatakse sellega, et ka teeremondi ajal tahavad autot sõita. Aga teisest küljest- ümbersõitude ja ajutiste teede tegemine maksab ka midagi.
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 23 May 2010, 19:42
by flymadman
sõitsin ka ise seda teed,kuigi muidu mul pärnu 25km siis nyyd tuleb otsaks 75km pea

Ühesõnaga asutan teist autot pärnus käimiseks aga kõik pull hakkab alles siis pihta kui meie majani jõuavad,metsik tolm kindlasti terve suve õues ja üldse ma arvan et harva näeb mind see suvi puhta autoga :icon_thumbdown:
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 23 May 2010, 20:37
by mrt
tagant poolt vaadates tundub täitsa pro :icon_thumbup: , esiots suti imelik minumeelest, aga teistest erined sa nüüd kindlasti
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 23 May 2010, 22:26
by flymadman
eks ta tahab natuke harjumist saada,esiots jah võiks natuke teissugune olla aga mida rohkem masin minu käes seda rohkem meeldima hakkab,sammuti ka teistele on just esiots peale läinud aga eks see ole maitse asi.Seda tõesti,tagumine ots läks ikka väga täppi

Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 24 May 2010, 11:36
by cyber
No offence, aga see tagaosa on ikka täiesti... pimedas kohas..

|OO/-|-|-|-\OO|
Võiboll, kui mõne normaalse nurga all pilt teha, siis mulje paraneb. Aga praegu on see täpselt selline jubedus, mida ma ikka aegajalt tänaval näen ja imestan, et kas inimestel üldse mingit kriitikameelt pole..

Äärtes kaks suurt ava, keskel paar kaldus riba ja wannabe diffuusori jäljendus..

Puudub õnneks suurtesse avadesse pandud kanakuudivõrk..
Aga noh, mis ma ikka tean, mull emeeldivad vanad Saabid ka ja need on ju ometi koledad nagu öö..

:D
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 02:05
by flymadman
Nii täna sain suveveljed alla,sai natuke chillitud ja ühel kiirendusel käis kole pauk ja surivälja.Suretasin ruttu välja,jäin seisma ja proovisin tööle panna,korra nagu lubaks ja kõik.Ühtegi tult armatuuris põlema ei lõõnud.Arvatavasti siis viskas rihma hamba võrra üle.Imelik rihm vahetatud 10km tagasi.Eks lahkamine annab täpsed vastused.Mis võib olla kuksil 2.0 twinsparki mootori kap.remonti juppide maksumus?
Aga muidu ei oska nutta või naerta

:icon_censored:
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 02:10
by H.E
Kui armatuuri tuled ei lähe põlema, siis võiks ju häda elektrist otsida... :icon_shifty:
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 02:20
by flymadman
noh jah aga mõtte oli ka algul sama aga hirmus tume littakas köis ja tänu sellele arvan et ei saa asi elektris olla.
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 10:11
by Luman
flymadman wrote:Mis võib olla kuksil 2.0 twinsparki mootori kap.remonti juppide maksumus?
No kui ise teed jääb tööraha ära, aga kui kuskil teha lased, siis pane igaks juhuks 20k kõrvale.
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 11:19
by ts
flymadman wrote:rihm vahetatud 10km tagasi.Eks lahkamine annab täpsed vastused.Mis võib olla kuksil 2.0 twinsparki mootori kap.remonti juppide maksumus?
Aga muidu ei oska nutta või naerta

:icon_censored:
ma loodan, et rihma lasid kuskil raha eest vahetada
siis pääsed odavalt (jäeti ehk pinguti valesse asendisse)
aga muidu- klapid sisselaske poolel 280.- tk ja väljalaskes 245.- tk; lisaks veidi lihvimist ning rihm (kui enne rullikuid ei vahetatud, siis tuleb ka see ette võtta)
MUIDUGI igaks juhuks enne mootori lahtivõtmist vaata, kas rihm on peal ning kas on pingul (kui mõlemad asjad on nii nagu peab, siis kontrolli eelnevalt üle kas pump toimib- minul õnnestus kõige suurem litakas kätte saada, kui bensupump tegi relee suremisel viimase tõsise köhatuse... ning segu muutus hirmus hõredaks- samuti sain kunagi tõsise dragsterihääle, kui üks jagaja otsustas end lahti kerida ja poolringis liikuma hakata- tehniline effekt oli täpselt sama nagu jaapani tsiklid, mis HD häält püüavad imiteerida

)
Seega hetkel veel ei välistaks mingit anduri-elektrikammi (igaks juhuks kontrolli pumba avariilüliti üle)
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 11:22
by H.E
Kapremont on ka väga suhteline. Kas ülemine ots või alumine ots või mõlemad?
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 11:55
by flymadman
Vaatasin Rihma lasin vahetada Trks 7500km tagasi.Nii palju kui katte alt piiluta sai oli rihm peal ja tundus pingul,Eks siis lahkamisel selgub mis seal täpselt on,Muidu paar korda proovisime ka käivitada,starter veab ilusti mootorid ringi ja läheb korra tööle ja siis plõtt ja sureb välja.
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 12:06
by ts
kui 7500 ja TRK, ning auto vahepeal käivitub, siis panistaks süüte/pritsesüsteemile pigem (kui oleks asi kehvas paigalduses, siis oleks see juba ammu lätaka teinud)
kontrolli üle vända ja nuka andurid ning süütepoolid (ja loomulikult pump)
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 13:35
by H.E
Armatuurituled ei põle aga veab starterit ringi?
Alfa Romeo 156 2.0 T spark 114 kW - flymadman
Posted: 04 Jun 2010, 15:07
by flymadman
jah,Paned süüte sisse lööb korra nagu ikka tavaliselt pihusti,õli tuled põlema ja siis kustuvad ära proovid käivitada,veab staterid ilusti ringi ja nagu lubaks korra tööle minna või isegi nagu läheks aga siis tõmbab kinni ja sureb välja.Mingid kahtlast heli nagu ka ei tule käivitamisel ja kui mootor ringi käib.