Page 7 of 21

giulietta 116

Posted: 26 Feb 2010, 11:26
by supp
niisiis, auto olla pärnus lahti kistud ja peale purunenud esimese muhvi muid kahjustusi ei ole, pagan panen vist keskmise risti asemele ka muhvi tagasi igaksjuhuks, tagumise jätsn vist ristiks, vaatab paari nädalaga peaks muhvid ka uued saama

giulietta 116

Posted: 26 Feb 2010, 23:18
by supp
leidsin veel ühe hea pildi masinast, kes selle tegi ei tea, aga vennad varesed ootavad vist masina surma pildil
Image

giulietta 116

Posted: 27 Feb 2010, 21:46
by supp
minu esimene sõit alfaga päädis 81. kohaga rallil (kui mu mälu mind ei peta siis viimati, osales alfa rallil 75-e kujul aastal 2006, mis koha sai ei mäleta), aga tähelepanuväärseks pean seda, et esimene sõit mille tegin sai ka mingi koha (töölt koju ja tagasi ju kohti ei jagata). Nüüd pole muud kui kardaan korda ja kuna lumi juba sulab kiiresti, siis saab varsti igapäevaliikurina proovida. Vaikselt peaks hakkama rahvaseas levinud müüti kummutama, et vanakooli alfa ei sobi ei talve ega igapäevaliikuriks (kuigi rallil olid mu toakaaslasteks volga 21 mehed ja nemad pidasid mind vähe imelikuks,et ma päev varem sõitma saadud alfaga rallima trügin) - kui ei sobi, siis paneme sobima.

PS segusilma õlled pole ka veel minuni jõudnud

giulietta 116

Posted: 27 Feb 2010, 23:45
by segusilm
ühe õlle olen nõus auga loovutama, ühe sellepärast et pärnust tagasi sa ju ei jõudnud, aga selle eest et ralli lõpuni sõitsid on üks auga teenitud. Mismoodi ma ta sulle viljandist sinna saan ei oska praegu küll välja mõelda, võibolla kui oma alfaga tallinna tulen siis saan ära tuua või järgminenädal pärnupoole asja, ehk siis kuskile ära sokutada sinna karbivahele.

:icon_hi:

giulietta 116

Posted: 27 Feb 2010, 23:59
by supp
jutt oli ralli lõpetamisest, kui ma näiteks elaksin pärnus, siis ei oleks ma pidanudki sealt tagasi tallinnase jõudma, niiet ära koonerda, ralli sai sõidetud :D

giulietta 116

Posted: 28 Feb 2010, 01:07
by segusilm
oleks pidanud jah sõnastama et pärnu ja tagasi otsa, siis oleks Jokk olnud, eks ma siin pea plaani kas südametunnistus lubab või mitte.

põhimõte oli ju ikkagi see, et alfa laguneb ikkagi siis kui ise tahab mitte siis kui ta võiks laguneda.

giulietta 116

Posted: 28 Feb 2010, 01:25
by supp
plaanida pole siin midagi, aga tegelikult on vanakooli alfaga nagu iga teise masinaga - tuleb korra üle käia ja siis sõidab jälle igavesti ja kui üle ei käi siis sõidab pärnuni. Igasugu eletroonikute seiklused on muu teema ja see ei puutu autodesse mis tehtud rauast, ma ei näe mingit põhjust miks see masin ei peaks korralikult sõitma edaspidi.
vana alfa laguneb sama palju nagu opel ,ford , mersu, bmw jne masin, mingit vahet pole

giulietta 116

Posted: 01 Mar 2010, 13:45
by passione
See õdedest tihedatest "varestega" pilt on ikka paganama hea... :icon_thumbup: :icon_thumbup: aga hilinenud õnnitlused minugi poolt.

giulietta 116

Posted: 03 Mar 2010, 23:59
by supp
sai siis täna läti kardaani meeste käest (kes ka siia foorumisse reklaami panid) leevendid ära tellitud ja nädalapärast lubati, tuli natuke soodsam kui briti netipoest tellides, muidugi ca 2x odavamalt oleksin need saanud oma töökoha kaudu tellides, aga jube kaua aega läheb, seega muretsen omale ühe komplekti tagavaraks hiljem, loodan ikka enne kuu lõppu pärnust masinaga ja juba remonditud kardaaniga tallinna vurada. Sai muretsetud ka uus teromostaat ja ka esirattalaagrid peab ära vahetama (kardan muidugi et vähemalt üks neist on rummu peeti keeranud, seega peaks doonorile külla minema lähiajal).

giulietta 116

Posted: 06 Mar 2010, 16:35
by supp
täna sain vana omaiku käest saksakeelse kasutus manuaali, mille tahaküljele on sinise pastakaga kirjutatud "alfa romeo 2l 88a 36500eek el.aknad, kompuuter, kesklukk, 5 käiku" Huvitav kas on tegemist autoturu tarvis improviseeritud müügikuulutusega (hind on eriti suurelt kirjutatud), mis kunagi võis ilutseda minu auto doonori klaasil, sest kui aastaarv välja arvata siis muud asjad nagu klapivad, ka on juhend uuema mudeli oma.
PS siuke vana kola on alati huvitav, mul on ühel masinal kaasas kõik ostudokumendid ja tüv-i kiviitungid alatest 77a kuni 84 aastani

giulietta 116

Posted: 06 Mar 2010, 20:12
by alfistiman
See manual oli jah doonoriga kaasas, midagi pidin ju andma kaasa muidu oleks täitsa tühi sõit olnud :lol:
Rummu paraku ei saanud kätte seekord.
Image

giulietta 116

Posted: 09 Mar 2010, 23:36
by supp
erilisi liikumisi pole, kuid samas sain täna kätte keskmise leevendi ning esirattalaagrid, mõlemad saabusid mu tööandja kaudu ja seega maksid olematu raha (mingi paarsada krooni+), esimese leevendi tellisin ka ära bittidelt (1300.- koos transaga), kuna selgus et lätlased ei saa ka seda neist mööda.
Igaljuhul ootan et keegi selle 6k musta ära ostab ja mulle mõttekaaslaseks saab, mida krd-it, ei ole ju normaalne, et eestis 4sil transaxel masinaid peaegu polegi.
vaikselt hakkab mulle selgeks saama masina tööpõhimõte ja ka see, et midagi lihtsamat on ka raskem väljamõelda

PS sitasiiber on ootamisest - saaks juba paarutada

giulietta 116

Posted: 18 Mar 2010, 21:07
by supp
brittanniast saabus siis esimene kardaanimuhv, niiet asi areneb.
Muhvide ümber on plekist vits, kas keegi teab rääkida, kas selle peab sinna ümber jätma või peaks eemaldama enne paigaldust, või ongi see vits inikaatorina millal peaks muhvi vahetama (kuigi jah, põhja all sel vitsal vist pikka pidu pole)

giulietta 116

Posted: 18 Mar 2010, 21:41
by alfanatico
supp wrote:PS sitasiiber on ootamisest - saaks juba paarutada
tahad ma räägin sulle ootamisest? :icon_think:

giulietta 116

Posted: 19 Mar 2010, 11:37
by Giuseppe
Vitsa võtad ikka peale paigaldust maha