Reedel kiskusin sisselaske torud ja kütuselatid maha. Kütuselatid said omale tavapärase punase värvi asemel matt oranzi värvaktte.
Hiljem sai siduri töösilindrist kolb koos mansettidega eemaldatud
Tegin väikese arvutuse ka... Et pill tehniliselt korda saada.. läheb juppidele umbes 6500 vana raha (alustades piduriklotsidest - lõppetades hammas rihmaga)
Kuna suvel olen maal, siis must jääb septembri kuud ootama jälle.
AR 155 2.5 V6 Must
#92Sau üks päev rakveres olla. Kasutasin juhust ja olin paar tundi ka garaazis. Organiseerisin sumbutaja jaoks materjali veits ja vaatasin kuidas kütuselatid paistma jäevad.
Radika, kapoti, ja ülejäänud mudru kruttisin ka küljest ära.
Sügisel tõstan mootori maha rihma/siduri ja muude asjade vahetamiseks. Enam-vähem samal ajal värvin ka kapoti aluse osa ära.
Toormaterjall summutaja jaoks
Päeva algus

Radika, kapoti, ja ülejäänud mudru kruttisin ka küljest ära.
Sügisel tõstan mootori maha rihma/siduri ja muude asjade vahetamiseks. Enam-vähem samal ajal värvin ka kapoti aluse osa ära.
Toormaterjall summutaja jaoks


155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#93Vahepeal on täpselt niipalju juhtunud, et mitte midagi erilist veel
juhtunud ei ole.
Täna kiskusin kojamehe mootori koos kõigega ära. Pooleni jäi veel see abs-i kuppatuse eemaldamine, kuna mingi juhe läks kuhugile katte alla, mida hoidis kinni üks torx kruvi mille jaoks mul kruvikeerajat hetkel ei olnud.
Avastasin veel, et vasakpoolne poolraam on väheke kõver otsast. (Kiire auto viga?
)
Tagusin seal üht lömmi sirgemaks ja avastasin seal samast kohe ka üsna pikka prao. Imelik, sest sinna ei tule mitte mingisugust erilist raskust peale. Asub siis aku massi juhtme kinnitusest eespool. Muidugi ma täristan selle prao kinni. Aga alles siis kui mootor uuesti eest ära on.
Mõni udune pixel ka:
Homme viin garaazi suure kaustiku ja pastaka.
Tuleb kirja panna mis päeval garaazis tehtud, siis kunagi hea meelde tuletada, kuhu mingi karp või vidin sai kindlasse kohta ära pandud
Kui pea ei võta, võtavad käed ja jalad

Täna kiskusin kojamehe mootori koos kõigega ära. Pooleni jäi veel see abs-i kuppatuse eemaldamine, kuna mingi juhe läks kuhugile katte alla, mida hoidis kinni üks torx kruvi mille jaoks mul kruvikeerajat hetkel ei olnud.

Avastasin veel, et vasakpoolne poolraam on väheke kõver otsast. (Kiire auto viga?

Tagusin seal üht lömmi sirgemaks ja avastasin seal samast kohe ka üsna pikka prao. Imelik, sest sinna ei tule mitte mingisugust erilist raskust peale. Asub siis aku massi juhtme kinnitusest eespool. Muidugi ma täristan selle prao kinni. Aga alles siis kui mootor uuesti eest ära on.
Mõni udune pixel ka:
Tuleb kirja panna mis päeval garaazis tehtud, siis kunagi hea meelde tuletada, kuhu mingi karp või vidin sai kindlasse kohta ära pandud

Kui pea ei võta, võtavad käed ja jalad
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#94Täna käisin tõin mõningad jupid.
Rakverre kunagi jõuan, tulevad pikad õhtad ja varajased hommikud garaazis
Olemas
Siduri osad:
Ketas, korv, laager
Hooratta poolne simmer
Piduritrossid
klotsid ette, taha
Pidurivolla esimene
Klapisääretihendid
Klapikambrikaane tihendid
Termostaat
Hammasrihm
Jahutusradikas
Veepump jõuab ehk 27. sept
Mida vaja veel tellida/otsida:
Väntvõlli rihmaratta mutter, kui vana lahti ei tule
Poolassi kattekummid sisemised (tuleb mingi aeg vanad ära mõõta)
Tagumised õõtsa laagrikomplektid.
Pidurite rem. komplektid ette ja taha
Mõned summutaja paunad.
Suured tänud kasutajale Supp osade välja otsimisel. Soovitan teistelgi temaga "äri" ajada
Tahakski juba garaazis polte, mutreid väänata/keerata
Ahjaaa, 12-klapiliste V6 meestel läheb elu juba raskeks, kuna hammasrihma pinguti leidmisega tekib probleeme siin eestis. :icon_problem:

Rakverre kunagi jõuan, tulevad pikad õhtad ja varajased hommikud garaazis

Olemas
Siduri osad:
Ketas, korv, laager
Hooratta poolne simmer
Piduritrossid
klotsid ette, taha
Pidurivolla esimene
Klapisääretihendid
Klapikambrikaane tihendid
Termostaat
Hammasrihm
Jahutusradikas
Veepump jõuab ehk 27. sept
Mida vaja veel tellida/otsida:
Väntvõlli rihmaratta mutter, kui vana lahti ei tule
Poolassi kattekummid sisemised (tuleb mingi aeg vanad ära mõõta)
Tagumised õõtsa laagrikomplektid.
Pidurite rem. komplektid ette ja taha
Mõned summutaja paunad.
Suured tänud kasutajale Supp osade välja otsimisel. Soovitan teistelgi temaga "äri" ajada

Tahakski juba garaazis polte, mutreid väänata/keerata

Ahjaaa, 12-klapiliste V6 meestel läheb elu juba raskeks, kuna hammasrihma pinguti leidmisega tekib probleeme siin eestis. :icon_problem:
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#95Ma juba hirmuga vaatan, mis mind ees ootab ehk, millesse ma end segasin 
Tegin eile projekti eelarvet- suht HULL summa. Siis korrutasin saadud nr läbi mootori kubatuuuriga (targad räägivad nii) ja sain numbri, mis on ERITI hull.
Eks pean ka kodanik Supile kirja saatma, kuna vaja kah "vanaaja" masinale juppe ju

Tegin eile projekti eelarvet- suht HULL summa. Siis korrutasin saadud nr läbi mootori kubatuuuriga (targad räägivad nii) ja sain numbri, mis on ERITI hull.
Eks pean ka kodanik Supile kirja saatma, kuna vaja kah "vanaaja" masinale juppe ju

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

AR 155 2.5 V6 Must
#96täna saabusid soovitud sumbsi pütid, täpselt sama suured kui mu 116-nel, seega stereo süsteemi ei ole vist mõtet investeerida, sest ma oma 4 silindrilisel ei kuule üle 3000rmp salongis suurt midagi 

AR 155 2.5 V6 Must
#97
trrrr-aaa Mingi ülemine mootori padi/õõtsumise vastane puks. Vot selle malmist kronsa pidi täna loomulikult katki minema.
Lohutuseks niipalju, et see on vist ennem juba poolenisti pooleks olnud.

Ok.. niipalju tegin hommikuga ära, et kell 8:50 kolisin garaazi, kell 10:00 oli mootor koos kastiga maas. kell 11 oli uus zzzimmmmer paigaltatud. Nüüd käisin poes uute sidurikorvi poltide järel.
Kerge lõuna on muidugi preemiaks

Asi areneb vaikselt.
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#98eilsed:
Kronsa:
Ja tänased:
Kust tuleb selline tükk klapikambri kaaane alla? :icon_shifty: :icon_problem:
Kronsa:
Kust tuleb selline tükk klapikambri kaaane alla? :icon_shifty: :icon_problem:
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#99tundub, et selle samuse kronsaga on juba kellelgi ennem joppanud.
kerge motti puudus tuli nädalavahetusel.
Lootsin, et saab klapisääre tihendid ära vahetada plokikaanesid maha võtmata.
Nukkvõlli saab kätte, aga seda nookurite võlli hoiavad vist plokikaane poldid omal kohal kinni.
Üks targem mees, kes väljamaal nende mootoritega kokku puutunud on. Tema muidugi väitis, et peaks ikka kätte saama.
Eks paistab
Lootsin, et saab klapisääre tihendid ära vahetada plokikaanesid maha võtmata.
Nukkvõlli saab kätte, aga seda nookurite võlli hoiavad vist plokikaane poldid omal kohal kinni.

Üks targem mees, kes väljamaal nende mootoritega kokku puutunud on. Tema muidugi väitis, et peaks ikka kätte saama.
Eks paistab
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#100Nonii.. paistis sedamoodi, et motivatsioon tuli kiirelt tagasi. Praeguseks ajaks on kõik klapisääre tihendid vahetatud uute vastu. Vanad olid suht rabedad ja meenutasid pigem plastmassi känkraid kui mingit kummist tihentit.
ja see metallist jupstük, mis klapikambri kaane all vedeles, oli ühe nuka kinnituse tihvt.
Ja nookurite võlli ei peagi üldse välja võtma. Nookurid saab üles eest ära keerata. Siis on piisavalt ruumi asja ajamiseks.
:icon_thumbup:
ja see metallist jupstük, mis klapikambri kaane all vedeles, oli ühe nuka kinnituse tihvt.
Ja nookurite võlli ei peagi üldse välja võtma. Nookurid saab üles eest ära keerata. Siis on piisavalt ruumi asja ajamiseks.
:icon_thumbup:
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#102Enne lund võiks tehnilise poole korda saada jah.
Asjast kah:
Kuna ma väntvõlli otsa mutrit lahti ei saanud korralikult keerata. Siis puurisin vana mutri läbi. Eile aga Balticboldis selgus tõsiasi, et see mutter mingis ime mõõdus ja nemad mulle seda pakkuda ei saa.
Täna käisin siis Rakvere Ametikooli treiali juures oma mure kurtmas.
Õhtuks oli mul uus mutter olemas, mis valmis sierra poolassi mutrist. Kiitused siinkohal Reinule!
Vana vs. uus
Mutter tuli tegelt mõne karva võrra väiksem. läheb poole peale ja kiilub kinni. Tudvustasin mutrile leeklampi natukene. Soojalt keerasin vabalt kogu keerme osa ära. Seega keere on õige ja pärast keeran kinni ka soojalt. Ja kui maha jahtub, siis ongi korralik stoperdus mutril olemas.
Niipalju siis mutrijuttu
Kuna midagi erilist ka täna teha ei olnud, siis kiskusin hammasrihma pinguti molekulideks ning vahetasin enamuse rõngastihendid värskete vastu.
Asjast kah:
Kuna ma väntvõlli otsa mutrit lahti ei saanud korralikult keerata. Siis puurisin vana mutri läbi. Eile aga Balticboldis selgus tõsiasi, et see mutter mingis ime mõõdus ja nemad mulle seda pakkuda ei saa.
Täna käisin siis Rakvere Ametikooli treiali juures oma mure kurtmas.
Õhtuks oli mul uus mutter olemas, mis valmis sierra poolassi mutrist. Kiitused siinkohal Reinule!
Mutter tuli tegelt mõne karva võrra väiksem. läheb poole peale ja kiilub kinni. Tudvustasin mutrile leeklampi natukene. Soojalt keerasin vabalt kogu keerme osa ära. Seega keere on õige ja pärast keeran kinni ka soojalt. Ja kui maha jahtub, siis ongi korralik stoperdus mutril olemas.
Niipalju siis mutrijuttu

Kuna midagi erilist ka täna teha ei olnud, siis kiskusin hammasrihma pinguti molekulideks ning vahetasin enamuse rõngastihendid värskete vastu.
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#103Täna oli jälle esimene käivitus üle pika aja. Algul oli akuga natuke probleeme ja mingid pistikud olid kuskilt ka lahti jäänud.
Lõpuks läks käima. Vot see oli tore tunne.
Täna vahetasin veovõlli otsade kummikatted ka ära. Tähendab, et üheltpoolt vahetasin, sest teisel pool tuli välja, et sisemine ots on vigane.
Seda sisemist otsa puhastades (pestes) tuli välja, et üks kuul oli pooleks. :icon_wtf:
Summuti suka vahetasin ka ära. Homme kui viitsin, siis tõstan tagumise otsa ka pukkide peale, ja hakkan tagumisi pidureid korrastama.
:icon_sleep:
Edit:
Kes ennem sisemist veovõlli otsa poegadena pole näinud:

Lõpuks läks käima. Vot see oli tore tunne.
Täna vahetasin veovõlli otsade kummikatted ka ära. Tähendab, et üheltpoolt vahetasin, sest teisel pool tuli välja, et sisemine ots on vigane.
Seda sisemist otsa puhastades (pestes) tuli välja, et üks kuul oli pooleks. :icon_wtf:
Summuti suka vahetasin ka ära. Homme kui viitsin, siis tõstan tagumise otsa ka pukkide peale, ja hakkan tagumisi pidureid korrastama.
:icon_sleep:
Edit:
Kes ennem sisemist veovõlli otsa poegadena pole näinud:
155, 2x166, 159 ja 75?
AR 155 2.5 V6 Must
#104Vaikselt olen siin nokitsenud.
Üks päev pidureid õhutades läks üks esimene piduri toru pooleks
Summutaja on all ja sai täitsa hea. Mõnusalt vaikne aga samas madalat tooni on ka piisavalt.
Üks õhtu askeldasin sisselaske peal oleva kirjaga.
Jäin mõtlema, kas värvida ka klapikambri kaane kiri ära, või mitte.
Kuid esialgu ei värvi. Liiga palju värvilisi kirjasid kapote all oleks ka natukese imelik. Samas... ega ennem ei tea täpselt kui pole ära värvinud

Üks päev pidureid õhutades läks üks esimene piduri toru pooleks

Summutaja on all ja sai täitsa hea. Mõnusalt vaikne aga samas madalat tooni on ka piisavalt.
Üks õhtu askeldasin sisselaske peal oleva kirjaga.
Jäin mõtlema, kas värvida ka klapikambri kaane kiri ära, või mitte.
Kuid esialgu ei värvi. Liiga palju värvilisi kirjasid kapote all oleks ka natukese imelik. Samas... ega ennem ei tea täpselt kui pole ära värvinud

155, 2x166, 159 ja 75?